Todistan juuri parhaillaan suomalaisperheen (2+3) etelänloman alkua hotellin uima-altaalla ja ei hyvää kesää vaan tuota menoa!
Tulivat juuri hotelliin. Vanhemmat painuivat hotellin baariin kaljalle ja pojat (8-12v.) menivät suoraan altaalle ilman minkäänlaista valvontaa. Pojat tietysti menivät heti altaaseen käymättä suihkussa, heittelivät siellä palloa ja hyppivät reunalta altaaseen, joka matalassa päässä on vain 1,2 metriä syvä. Kaikki tämä on kielletty altaan vieressä olevissa säännöissä, mutta kukapa niitä olisi lukenut.
Kommentit (28)
TODISTAT VAIN TYHMYYTESI
Kukaan ei ole niin ääliö, että kirjoittelee vauvapalstalle raporttia matkaltaan. Saatko palkkaa näistä trollauksista, vai modeko siellä kirjoittelee.
Voi luoja. Olipa kamala asia! Se, että vanhemmat hakevat oluet baarista, ei tarkoita, että reissun päämäärä olisi kännäys. Itse en harrasta päiväkaljoja edes matkoilla, mutta en todellakaan paheksu, jos joku yhden oluen ottaa. Ja tietysti lapset leikkii. Eihän tuollaisia 8-12v. enää tarvitse aktiivisesti vahtia. Suomessa jo 10+ päästetään uimarannalle keskenään ja siellä on ihan musta vesi jne. Uima-allas on valtavan turvallinen. Siellähän näkee aina heti, jos joku on uppeluksissa ja jos poikia on kolme, niin kaipa nuo toistensa perään katsoo ja allaskin noin matala vielä. Olet ap tylsä. Suomalaiset on vielä niin nössöjä, kun vertaa valtaosaan muista kansalaisuuksista. Ne vasta "sikaileekin", jos alat oikeasti kytätä. Altaaseen hyppiminen ei ole iso rikos, jos katsoo, ettei hyppää kenenkään päälle. Sitäkin on etelässä koettu, että keski-ikäinen mies vauhdilla hyppää täyteen altaaseen lasten päälle ja se meni jo rajan yli. Kehtaisikin. Eikä ollut suomalainen.
En käsitä, miten joku jaksaa mennä matkalle ja sen jälkeen ylemmyydentunteisesti istua siellä nenä nirpullaan arvostelemassa kanssasuomalaisia... Jäisit kotiin tai menisit hotelliin, jossa ei ole lainkaan suomalaisia. Saisit sitten sitä riittävän sivistynyttä seuraa. Itse olen matkustanut viimeiset 30 vuotta ympäriinsä ja välillä ihan tusinahotelleissa "rodoksella" (eli joku peruskohde) ja ei suomalaiset haittaa pätkän vertaa. Ainoa haittaava ryhmä on brittinuoret, mutta ne onkin tietyissä kohteissä ja tietyissä hotelleissa sekä arabit. Arabien kanssa menee hermot, koska eivät kunnioita yhteistä omaisuutta ja olen pari kertaa ottanut jonkun saudimiehen kanssa kunnon skaban ja huutanut urakalla, niin tajusi, ettei minun yli kävellä. Siis ei mitään käytöstapoja ja toisten huomiointia.
Olenkin aina miettinyt miten naapurinkyttääjä saa aikansa lomalla kulumaan. Kiitos ap, nyt tiedän. ;D
Itse kierrän kaukaa kaikki tällaiset perhelomakohteet. Känniset vanhemmat örveltämässä perhelomalla koko viikon all inclusive hotellissa...
Sama juttu. Monilla vanhemmilla on nykyään kasvatus hakusessa ja lapset saa tehdä mitä vaan. Aamiaisella lääpitään ruokia käsin, juostaan ja kiljutaan. Näkee jo lentokoneessakin miten sotkuiset paikat on lapsiperheen jäljiltä. Ilmeisesti monet antaa kotonakin heittää ruokaa lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noissa altaissa ketkään käytä suihkua? Ja vesikin vaihdetaan kerran viikossa. Ei kannata mennä jos on liian herkkä..
Olis kyllä veden vaihtaminen noin usein vähien resurssien haaskaamista. Tokko vaihtavat. Ehkä kerran kaudessa.
Normaalia etelässä. Lasten kirkumista, hyppelemistä ja pallopelejä ja muuta remuamista altailla ja ravintoloissa. Tässä suomalainen on aika iisi verrattuna muiden maiden lapsiin. Pahimpina britit.
😄 Ja palstaillessa!