Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten röyhtäily, käytöstavat jotenkin kateissa nykyään

Vierailija
19.07.2026 |

Antaa osviittaa miehen muustakin sivistyksestä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei-suomalainen mies yritti kävellä päin kaupassa eilen, ja kun pidin linjani, hidastin ja annoin tilaisuuden väistää, röyhtäisi tahallisesti katsomatta minuun. Tällaista kaunista ja arvostavaa käytöstä. En itse tehnyt mitään provosoivaa, ainoastaan kieltäydyin hyppimään sivuun omalta kävelylinjaltani kun hän vaihtoi omansa eteeni ja yritti osoittaa olevansa Mies.

Hieman ohi aiheesta. Minua kohti uhmakkaasti on lenkkipoluilla monesti kävelty päin eli kävelen oikeaa laitaa. Nämä kävelijät on olleet järjestää +50 vuotiaita kantasuomalaisia. (pois suljetaan koiranulkoiluttajat)
Olen 190cm 100kg iso mies. En tiedä mitä tuolla haastamisella oikein haetaan.

Sinäkin olet huomannut, sama täällä. Eikö ole kummallista toimintaa. Todellakin tietoista haastamista joiltakin, jotkut taas eivät ajattele vaan vaeltelevat missä sattuu. Koirien omistajat, lapset ja vanhukset myös poikkeuksia. 

Etenkin paikoissa, joissa selkeät säännöt helpottavat kaikkien liikkumista, on todella vaarallista kun joku poukkoilee vasemmalla. Kun siihen tulee pari pyörää vielä, kukaan ei enää tiedä mihin pitäisi mennä vs. oikeanpuoleinen liikenne ja väistäjät menevät keskikaistaa.

Vierailija
22/32 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on tullut feminismin myötä naismaisia. Herrasmieskäsitteen saa unohtaa patriarkaalisena muinaisjäänteenä.

Olemme herrasmiehiä naisille, jotka sen ansaitsevat. Harva nainen sitä ansaitsee, ja erityisesti yksikään palstanainen ei😉😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei-suomalainen mies yritti kävellä päin kaupassa eilen, ja kun pidin linjani, hidastin ja annoin tilaisuuden väistää, röyhtäisi tahallisesti katsomatta minuun. Tällaista kaunista ja arvostavaa käytöstä. En itse tehnyt mitään provosoivaa, ainoastaan kieltäydyin hyppimään sivuun omalta kävelylinjaltani kun hän vaihtoi omansa eteeni ja yritti osoittaa olevansa Mies.

Totuuden nimissä tätä tekevät myös kantasuomalaiset, siis yrittävät pakottaa naisen väistämään tai automaatiolla olettavat, että "akat väistäköön".

Miksi muuten naiset tahallaan hakeutuvat miehen kävelylinjalle. Itsekään en enää miehenä jaksa arvuutella mihin suuntaan pitäisi yrittää väistää siksakkia kävelevää puhelimentuijottajaa. Olen vain nykyään pitänyt kövelylinjani, ja törmäyksen sattuessa todennut vain että "vi tun lehmä".

Röyhtäiset varmaan siinä samalla? - eriltä

Vierailija
24/32 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on tullut feminismin myötä naismaisia. Herrasmieskäsitteen saa unohtaa patriarkaalisena muinaisjäänteenä.

Olemme herrasmiehiä naisille, jotka sen ansaitsevat. Harva nainen sitä ansaitsee, ja erityisesti yksikään palstanainen ei😉😉

Ansaitsevat? 

Vierailija
25/32 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansaitsevat? 

Kyllä, eikö olekkin hurja ajatus, että omalla käytöksellään on merkitystä😉😉

Vierailija
26/32 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä käytösmalli on sukua kaupassa käytävän tukkijoille? 

Samana päivänä kaksi nuorta naista blokkasi totaalisesti kulkuni, 

toinen kyykki irtokarkkihyllyllä hyvän aikaa ostoskori takanaan ja peba pitkällä, 

toinen oli heti seuraavassa välikössä valikoimassa hyllystä jotain ja tietenkin kärry takanaan.

No minulla ei ollut mikään kiire, huvittuneena odottelin ja kyllä nämä neidot huomasivat minut, mutta

ei elettäkään väistääkseen ennen kuin omat ostokset oli poimittu kyytiin.

Aika erikoista, yleensä nämä tukkijat ovat vanhempia ihmisiä ja huomattuaan yleensä pahoittelevat.

Vierailija
27/32 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kokemus on osoittanut, että suuri osa +40 vuotiaista miehistä on asenteiltaan "setämiehiä". Uskomattomimmat tapaukset jopa fanittavat Trumppia ja perussuomalaisia. Sellaisen henkilön kanssa on kovin vaikea keskustella mistään syvällisistä asioista.

Vierailija
28/32 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuuden nimissä tätä tekevät myös kantasuomalaiset, siis yrittävät pakottaa naisen väistämään tai automaatiolla olettavat, että "akat väistäköön".

Miksi muuten naiset tahallaan hakeutuvat miehen kävelylinjalle. Itsekään en enää miehenä jaksa arvuutella mihin suuntaan pitäisi yrittää väistää siksakkia kävelevää puhelimentuijottajaa. Olen vain nykyään pitänyt kövelylinjani, ja törmäyksen sattuessa todennut vain että "vi tun lehmä".

Röyhtäiset varmaan siinä samalla? - eriltä

En röyhtäile koskaan. 

Aina pieren ja turautan samalla lusikallisen. 

Koska olen jo aikuinen mies.

Vierailija
29/32 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman ohi aiheesta. Minua kohti uhmakkaasti on lenkkipoluilla monesti kävelty päin eli kävelen oikeaa laitaa. Nämä kävelijät on olleet järjestää +50 vuotiaita kantasuomalaisia. (pois suljetaan koiranulkoiluttajat)
Olen 190cm 100kg iso mies. En tiedä mitä tuolla haastamisella oikein haetaan.

Sinäkin olet huomannut, sama täällä. Eikö ole kummallista toimintaa. Todellakin tietoista haastamista joiltakin, jotkut taas eivät ajattele vaan vaeltelevat missä sattuu. Koirien omistajat, lapset ja vanhukset myös poikkeuksia. 

Etenkin paikoissa, joissa selkeät säännöt helpottavat kaikkien liikkumista, on todella vaarallista kun joku poukkoilee vasemmalla. Kun siihen tulee pari pyörää vielä, kukaan ei enää tiedä mihin pitäisi mennä vs. oikeanpuoleinen liikenne ja väistäjät menevät keskikaistaa.

Nämä lenkkipolut joita kävelen on siis niin leveitä että auto voi niissä ajaa. En ymmärrä miksi se oma oikea laita ei kelpaa näille vanhemmille ihmisille? Onneksi voin sanoa sadasta se 99 osaa liikkua.

Vierailija
30/32 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kokemus on osoittanut, että suuri osa +40 vuotiaista miehistä on asenteiltaan "setämiehiä". Uskomattomimmat tapaukset jopa fanittavat Trumppia ja perussuomalaisia. Sellaisen henkilön kanssa on kovin vaikea keskustella mistään syvällisistä asioista.

entä jos fanittaa trumppia mutta on nasse vastainen eikä fanita persuja?

Vierailija
31/32 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tekevät suomalaiset miehet. 

Vierailija
32/32 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi