Tuttava kävi meillä kahvilla ja raapi "itikanpistojaan",tänään sitten jakoi Facebookiin päivityksen että koko perheellä on SYYHY!
Miksei ihmiset hemmetti mene ajoissa lääkäriin vaan levittelee tautejaan :(
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Meillä naapuris 3 lasta ja syyhyt kuin täit tulee taas syksyllä.
Syyhy ja täit on 2 eri asiaa
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on etteivät lääkäritkään aina tunnista sitä.
Kotoa pois jo asuvaq tyttäreni kävi tkssa kun oli tunne että muurahaisia juoksee iholla niin lääkäripä oli sitä mieltä,että psyykkisen puolen ongelma! Sitten ilmestyi finnin näköisiä näppyjä.
Joo, ei ne tunnista. Minä eläintenhoitajana tunnistin, mutta vasta kolmannelta lääkäriltä sain reseptin. Lääkärit vaan lukivat netistä että alkaa sormiväleistä, no ei ala, voi alkaa mitä vaan, minulla alkoi jalasta
Onko nykyajan syyhy jotenki sitkeämpi? Me saatiin 90luvulla kaverin kanssa kait baariin kangassohvista syyhy,karmea kutina reisissä ja perseessä. Sain tk.sta jotain rasvaa mikä auttoi viikossa enkä muista että olisin erityisesti himosiivonnut, kaverista en tiedä mutta itse vaan vaihdoin lakanat ja peitin sohvan kankaalla. En muista että olisin tehnyt siitä isoa numeroa ja kävin ihan normaalisti esim . äitini luona kylässä.
Aloittaja, nyt äkkiä Tenutex voide apteekista ja syyhyraivaus/ pesu tekstiilelle/ vaatteille
Tämän vuoksi en halua ketään kutsua kotiini, tuovat kaiken maailman taudit ja eliöt tullessaan. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Me saatiin kaverin kanssa syyhy ViaDian kirppikseltä. Ei vaan voida todistaa asiaa :(
Niissä pyörii päihdeongelmaisia,persaukisia, huivipäitä jne jotka eivät välitä jos vähän kutittelee. Sovittelevat vaatteita ja antavat tautejaan eteenpäin.
Kannattaa valita laadukkaampi kirppis.
Taas yksi syy lisää vältellä kirppisjengiä.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi syy lisää vältellä kirppisjengiä.
Voit kuule saada sen vaatekaupastakin jos joku jolla syyhy sovittanut mekkoa ja palauttanut rekkiin.
Varastelee vaan muiden vaatteita saat täit ja syyhyt. SATIAISET JA KÄYTETYT ALUSHOUSUT.