Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kallein heräteostos jonka olet hankkinut?

Vierailija
18.07.2026 |

Mulla 1000€ järjestelmäkamera 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaosuus Portugalista. Lomia vaihdettiin Suomen lomiin, koska Portugalin lomaviikko oli talvella. Oli tyhmä ostos. Onneksi oli vain 21 v:n määräaikainen sopimus. Viikkovastike jtk 500 e. 

Vierailija
22/34 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies.

Meinasin jo poistaa Tinderin, kun annoin vielä yhden tilaisuuden kyseiselle sovellukselle ja matchattiin. Hyvin synkkasi, mutta nyt on alkanut tuntua siltä, että oli heräteostos, jonka kulut vaan kasvaa. Vähävarainen mies, joten joudun maksamaan kaiken, jos jotain haluan tehdä. Lisäksi lainasi rahaa, kunnes selvisi, ettei ole varaa maksaa takaisin ainakaan nykyisillä elämäntavoilla, ja niitähän ei tietenkään tarvitse muuttaa, koska minun olemassaoloni mahdollistaa sen että voi niillä omilla vähäisillä rahoilla ostaa itselle enemmän asioita, kun yhteiset menot kustannan minä.

Olisi pitänyt vaan poistaa se Tinder ja ostaa suhteen syömillä rahoilla vaikka uusia vaatteita, mutta ajattelin liian pitkään, että ei haittaa olla se osapuoli, joka maksaa menoista enemmän, koska aiempien miesten kanssa deittaillessa he maksoivat lähes kaiken. Ajattelin, että "maksan takaisin" muiden hyvän käytöksen, mutta jossain vaiheessa raja tulee vastaan, kun se toinen ei kirjaimellisesti maksakaan mitään takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guccin laukku 1800€

Vierailija
24/34 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskello-radio. Digitaalinen. 99 markkaa.

Vierailija
25/34 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkat, auto

Vierailija
26/34 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies.

Meinasin jo poistaa Tinderin, kun annoin vielä yhden tilaisuuden kyseiselle sovellukselle ja matchattiin. Hyvin synkkasi, mutta nyt on alkanut tuntua siltä, että oli heräteostos, jonka kulut vaan kasvaa. Vähävarainen mies, joten joudun maksamaan kaiken, jos jotain haluan tehdä. Lisäksi lainasi rahaa, kunnes selvisi, ettei ole varaa maksaa takaisin ainakaan nykyisillä elämäntavoilla, ja niitähän ei tietenkään tarvitse muuttaa, koska minun olemassaoloni mahdollistaa sen että voi niillä omilla vähäisillä rahoilla ostaa itselle enemmän asioita, kun yhteiset menot kustannan minä.

Olisi pitänyt vaan poistaa se Tinder ja ostaa suhteen syömillä rahoilla vaikka uusia vaatteita, mutta ajattelin liian pitkään, että ei haittaa olla se osapuoli, joka maksaa menoista enemmän, koska aiempien miesten kanssa deittaillessa he maksoivat lähes kaiken. Ajattelin, että "maksan takaisin" muiden hyvän käytöksen, mutta jossain vaiheessa raja tulee vastaan, kun se toinen ei kirjaimellisesti maksakaan mitään takaisin.

Oli vissiin isokyrpä kuitenkin? 😂

Vierailija
27/34 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialainen villakangastakki Helsingin keskustan kaupasta. Alkup hinta jotakin 1350 e, mutta puoleen hintaan. Oli aika pitkä minulle enkä ole juurikaan pitänyt. 

Ehkä sitä voisi ompelija lyhentää? tulisi käyttöön. 

Vierailija
28/34 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätyskello-radio. Digitaalinen. 99 markkaa.

Heh, samanlainen hankinta taannoin. Herääminen on ollut aina vaikeaa, ja tuolloin ajattelin että mikä olisi mukavampaa kuin herätä lempeästi RadioMafian kuunteluun. Niin varmaan juu! 

Vierailija
29/34 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekaluja Vepsäläiseltä noin 13000 eurolla. Lähdin muuttoa tekevän kälyni seuraksi kauppaan, kun tämä tarvitsi uusia huonekaluja. No, hän ei harkitsevana ostanut mitään ja itse huomasin tehneeni isot kaupat. Mööpelit ovat minulla edelleen ja kovassa käytössä. Ja kotini on kyllä paljon tyylikkäämpi ja viihtyisämpi kuin kälyni koti. 

Vierailija
30/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.000€ kultainen kaulaketju. Oli puoleen hintaan, paksu ja painava. Olenkin pitänyt sitä kaulallani siitä lähtien, en enää osaa olla ilman.  Vuodesta 1999!   N 68

Vierailija
31/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukausi ennen 90-luvun lamaa ostin uuden moottoripyörän. Lyhennykset päätyivät ulosottoon.

Vierailija
32/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoauto. Piti joulukuussa ostaa auto, päädyin sitten avoon. Ei kaduttanut, hauska peli

Vierailija
33/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykello. Palutin sen tosin, kun tajusin etten nää siitä mitään ilman laseja (ikänäkö).

Kannttaisko seuraavana herätteenä hankkia tokmannilta 2 euron lukulasit?

Vierailija
34/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4.000€ kultainen kaulaketju. Oli puoleen hintaan, paksu ja painava. Olenkin pitänyt sitä kaulallani siitä lähtien, en enää osaa olla ilman.  Vuodesta 1999!   N 68

euro ei ollut käteisvaluutta 1999