Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit naiset erehtyvät luulemaan että miehet oikeasti kuuntelevat mitä hänellä on sanottavaa :D

Vierailija
18.07.2026 |

Monet pimpulin kärkkyjät ovat kömpelösti "samaa mieltä' tämän kauniin naisen kanssa asiasta kuin asiasta päämääränä ainoastaan saada nainen jollain ihmeellä itselleen. Rumiahan taas ei tällä tavalla komppaa kuin soijapojulit. Totuushan on se että harvalla naisella on mitään järkevää sanottavaa.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin jo varhain, että naisia ei kiinnosta miesten mielipide, vaan he haluavat vain kuulla oman mielipiteensä toistettuna vähän matalammalla äänellä.

T. Mies

Äitisi vain teeskentelee, että ottaisit lääkkeesi ja tekisit muut vaativat toimet ajallaan ja oikein :)

Vierailija
42/54 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies ainakin kuuntelee. Jos hän erossa minusta teemme pitkiä puheluita koska hän ikävöi minua. T. kaunis nainen

Hän varmistelee asemiaan, luo bunkkeria suojaksi muilta miehiltä, sad but true.

Jaa?? ei kaikki kauniit ole mitään pettäjiä. Mulle riittää ihan tuo ihana mies.

Se on miesten epävarmuutta kun pelkäävät, että ulkonäkö kertoo jonkun olevan pettäjä. Juuri ne pahimmat pettäjät ovat olleet ihan tavallisen näköisiä naisia ja he ovat muutenkin olleet enemmän miesten suosiossa kuin kauniit. Joku jenkkinäyttelijä sen sanoikin, että tavallisen näköiset naiset ovat parempia sängyssä. 

Pettäjähän on sellainen joka tykkää "saalistaa" ja haluaa tuntea olevansa haluttu ja testaa omaa viehätystään muitten silmissä.  Kauniitten mitää tarvii testailla kun tietävät olevansa kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin oikein mielellään vaikka vähemmänkin kaunista naista...

Vaan ei niitä täällä juuri näy eikä kuulu. Viimeksi loppiaisena.

Ruokalähetti, mies, vain käy kerran viikossa.

Näin käy kun sairastuu ja tarvitsisi vähän apua arjen askareissakin.

Vierailija
44/54 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juuri näin. Akat ovat niin tyhmiä, ettei heitä jaksa kuunnella. Kampaamoreissuja, tekokynsiä, meikkejä, ostin sitä ja ostin tätä. M21"

Kerro meille, mitkä ovat ne älylliset puheenaiheet, joista sinä itse haluaisit keskustella naisen kanssa. Haluaisitko jutella esimerkiksi kvanttifysiikasta, neurotieteestä tai kenties antiikin filosofiasta ja sen vaikutuksesta nykymaailmaan?

Vierailija
45/54 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tekee vauva.fi:lle tällaisen aloituksen ja kehtaa laittaa loppuun: "Totuushan on se että harvalla naisella on mitään järkevää sanottavaa". No joillakin miehillä on pokkaa, mutta ei älyä. 😅

Vierailija
46/54 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla ei ole omia mielipiteitä eikä ole mitään kerrottavaa. 🤮

Ei jatkoon.

Vierailija
47/54 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosiiko miehet muka älykkyyttä naisessa? jos pitää valita ruma ja älykäs tai kaunis ja tyhmä, kumman valitset?

Vierailija
48/54 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän miesten jutut ovat yleensä niin tyhmiä ettei me niitä jakseta kuunnella. Me halutaan teiltä korkeintaan vain seksiä.

Vierailija
49/54 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin jo varhain, että naisia ei kiinnosta miesten mielipide, vaan he haluavat vain kuulla oman mielipiteensä toistettuna vähän matalammalla äänellä.

T. Mies

Ihan sama toisinpäin, miehetkin haluavat ihailua ja sen uskottelua, että puhuisivat fiksuja...

Vierailija
50/54 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosiiko miehet muka älykkyyttä naisessa? jos pitää valita ruma ja älykäs tai kaunis ja tyhmä, kumman valitset?

Akateemiset pariutuu useimmiten keskenään. Älyn lisäksi miehen ulkonäöllä on merkitystä myös minulle naisena. Miestä kuunnellaan ja katsellaan.

Vierailija
51/54 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitsisi kumpaakaan vaan olisin sinkkuna ja keskittyisin oman itseni kehittämiseen kunnes saan täsmälleen sellaisen kumppanin kuin haluan.

Vierailija
52/54 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisia pitäisi ensinnäkin kuunnella kunse tietää jo etukäteen että se tulee olemaan pelkkää minä minä minä minä minä, minä haluan, minä tahdon, minä vaadin mutta mitään en halua itse tehdä niin vaadin että miehet tekee asiat minun eteen minun tahdon mukaa samalla kun minä vihaan miehiä

Vierailija
53/54 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on, ja kertoo hyvin paljon enemmän miehistä kuin siitä kauniista naisesta. 

Juu, mutta miehiä koskeva osa ei ole uutta tietoa.

Vierailija
54/54 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Ihan sama toisinpäin, miehetkin haluavat ihailua ja sen uskottelua, että puhuisivat fiksuja...

"Fiksun" puhuminen menee yleensä väittelyksi, mutta kyllä näitä inttäjäpellejäkin on, jotka tykkää siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi