Kauniit naiset erehtyvät luulemaan että miehet oikeasti kuuntelevat mitä hänellä on sanottavaa :D
Monet pimpulin kärkkyjät ovat kömpelösti "samaa mieltä' tämän kauniin naisen kanssa asiasta kuin asiasta päämääränä ainoastaan saada nainen jollain ihmeellä itselleen. Rumiahan taas ei tällä tavalla komppaa kuin soijapojulit. Totuushan on se että harvalla naisella on mitään järkevää sanottavaa.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Naisen edessä pitää olla itsevarma ja puolustaa omia mielipiteitä vaikka nainen aluksi tuntuisi loukkaantuvan.
Ei tämä loukkaantumisjuttu ole mitenkään sukupuolisidonnaista. Yhtä lailla miehetkin loukkaantuvat mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Ja te itseänne komeina pitävät miehet erehdytte luulemaan että naiset oikeasti kuuntelevat mitä teillä on sanottavana.
Ja että naisetkin pitävät teitä komeina.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunista naista ei pidä kompata. Rohkeasti vain eri mieltä ja haastaa kehiin. Ei mitään palvontaa myöskään.
Heti alussa otettava luulot pois js pudotettava alas maanpinnalle!
Tämä tapahtuu vain sinun haaveissasi. Jos oikeastit pääset keskusteluyhteyteen kauniin naisen kanssa, matelet tämän edessä tyhmä ilme naamalla.
Kyllä mun mies ainakin kuuntelee. Jos hän erossa minusta teemme pitkiä puheluita koska hän ikävöi minua. T. kaunis nainen
Eipä ole miehilläkään sen järkevämpää mielessä. Ainoa asia tuntuu olevan seksi.
Normipoisto
#asiatonjankutus
Heippa tolvana!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mies ainakin kuuntelee. Jos hän erossa minusta teemme pitkiä puheluita koska hän ikävöi minua. T. kaunis nainen
Hän varmistelee asemiaan, luo bunkkeria suojaksi muilta miehiltä, sad but true.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Akat ovat niin tyhmiä, ettei heitä jaksa kuunnella. Kampaamoreissuja, tekokynsiä, meikkejä, ostin sitä ja ostin tätä. M21
Sinun olisi kannattanut käydä muukin koulutus kuin amis.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Akat ovat niin tyhmiä, ettei heitä jaksa kuunnella. Kampaamoreissuja, tekokynsiä, meikkejä, ostin sitä ja ostin tätä. M21
Se, minkälaisten naisten seuraan olet hakeutunut, kertoo ihan yhtä paljon sinusta itsestäsi kuin niistä naisista. Jos kaikki kohtaamasi naiset puhuvat mielestäsi vain kampaamoreissuista, meikeistä ja ostoksista, kannattaa ehkä pohtia, miksi juuri sellaiset ihmiset päätyvät seuraasi. Mene vaikka kirjallisuusiltaan, yliopiston yleisöluennolle tai keskustelutilaisuuteen. Saatat yllättyä huomatessasi, että ongelma ei ollutkaan ne naiset, vaan oma hyvin kapea otantasi.
No jutelkaat sit miesten kesken. Ai niin mutta ette niitäkää kestä
Millainen on kaunis nainen? Kun makuja on niin monia....
Eipä noiden ulkoisesti kauniiden naisten juttuja kannata liian vakavasti ottaa. Juttelee kohteliaasti, kunnes paikalle purjehtii komea jännämies jonka seurauksena koko aiempi keskustelu unohtuu ja sitten onkin hyvä hetki sanoa seurueelle heipat ja siirtyä seuraavaan pöytään keskustelemaan jostain toivottavasti järkevämmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D ai jaa koulutuksella tämäkin asia ratkeaisi :D
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa?? ei kaikki kauniit ole mitään pettäjiä. Mulle riittää ihan tuo ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas yleistetään. Ihan yhtä lailla olen kuullut yliopiston naisilta samankaltaisia puheita. Riippuu niin ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on kaunis nainen? Kun makuja on niin monia....
Höpsistä, ei ole. Kauniit piirteet ovat universaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on miesten epävarmuutta kun pelkäävät, että ulkonäkö kertoo jonkun olevan pettäjä. Juuri ne pahimmat pettäjät ovat olleet ihan tavallisen näköisiä naisia ja he ovat muutenkin olleet enemmän miesten suosiossa kuin kauniit. Joku jenkkinäyttelijä sen sanoikin, että tavallisen näköiset naiset ovat parempia sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole. Mutta kaikki naiset ovat miehen näkökulmasta potentiaalisia pettäjiä. Ja riittäisikö miehesi sinulle yhtä hyvin jos hän ei kävisi kanssasi niitä keskusteluja poissa ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet tyhmä kuin persereikä.
Millaista oli armeijassa, mitä autoja sulla on ollut…