"Hyvät" miehet on Helsingistä loppu
= komeat ja rikkaat miehet ovat jo naimisissa tai deittailevat vain parikymppisiä malleja
Kommentit (9)
Hyvät miehet myytiin alessa heti loppuun, vähän huonompia vielä jäljellä muutama kappale. Toimitusvaikeuksia. Uusia hyviä miehiä saadaan ehkä viiden vuoden kuluttua.
Voi voi nyt naiset joutuvat tekemään itse töitä kun elättäjiä ei ole enää saatavissa.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi nyt naiset joutuvat tekemään itse töitä kun elättäjiä ei ole enää saatavissa.
Elämä ON valintoja.
Hyviä naisia Helsingissä tai muualla Suomessa on todella vähän. Ne hyvätkin pilaa feminismi viimeistään 25 ikävuoden jälkeen.
M
Tää on vähän sama ilmiö kuin työvoimapula.
Hyvät ja melkein hyvät on loppu, jäljellä on vain jämämiehet.
Jäljellä on enää jämämiehet ja jämänaiset.
Mites sitä sanotaankaan, miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.
Omasta puolestani voin kertoa, että olen ollut muutamaan otteeseen Helsingin sinkkumarkkinoilla treffinaiset on käytännössä itse saanut valita. Pari kertaa annoin narsistisen naisen huijata minut suhteeseen asti.
Väittäisin kuitenkin omistani ja kavereiden kokemuksista, että harva meistä olisi tietoisesti etsinyt mitään vakavaa, vaan kyllä se on enempi sitä, että voi kokeilla kaikkea erilaista. Käytännössä pieni joukko miehiä pelaa easy modella tai samoilla säännöillä, kuin naiset itse.
Romanttinen rakkaus, avioliitot ym. on täyttä paskaa.