Haluaisitko joutua lapsiperheen tukiverkoksi
Kyllähän sinulla on aikaa, kun olet sinkku ja lapseton.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä mun sisko on perheetön mutta tärkeä ja rakas perheenjäsen omasta halustaan. Ollut päivystämässä kotona lasten kanssa synnärireissuilla, tavannut lapsia ja vienyt heitä museoihin, Korkeasaareen, taidenäyttelyihin, ollaan matkustettu yhdessä paljon, hän on lasten luottohenkilö kun on vaikeuksia, hän on kaikissa perhejuhlissa ja jouluisin mukana meidän kanssa. Ollaan tosi läheisiä
Siskosi on työtön sinkku?
Ei tietenkään ole työtön mutta perheetön on. Ei hän meillä kaiken aikaa ole tietenkään.
Olen joskus miettinyt, että voisin tiskata, pyykätä, imuroida ja pestä lattiat jossain kunnollisessa pienten lasten perheessä, kun lapset ovat ulkona.
Toisaalta henkisesti rankka työ, en tiedä, jaksaisinko.
Siskollani autoin nuorempana, pidän pyykkäyksestä ja järjestelemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä mun sisko on perheetön mutta tärkeä ja rakas perheenjäsen omasta halustaan. Ollut päivystämässä kotona lasten kanssa synnärireissuilla, tavannut lapsia ja vienyt heitä museoihin, Korkeasaareen, taidenäyttelyihin, ollaan matkustettu yhdessä paljon, hän on lasten luottohenkilö kun on vaikeuksia, hän on kaikissa perhejuhlissa ja jouluisin mukana meidän kanssa. Ollaan tosi läheisiä
Siskosi on työtön sinkku?
Ei tietenkään ole työtön mutta perheetön on. Ei hän meillä kaiken aikaa ole tietenkään.
Luulusi tuon olevan normaalia. Palstalla tunnutaan ajateltavan, että ihmiset olisivat aivottomia ja tahdottomia vieterinukkeja, jotka eivät osaa sanoa ei silloin, kun ei heille sovi, tai eivät halua viettää aikaa toisten lasten kanssa. Lapsiperheet ovat kauheita mörköjä, jotka imevät hapenkin ympäriltään. Jos elämään ei halua muuta kuin itsensäkaltaisia ihmisiä, niin kannattaa laittaa estot päälle niille muille ja nauttia vain kaltaistensa seurasta.
kieltäydyn kummiudesta serkut suotuivat nyt heille jos mitäkin ruinausta synttäreille mopo, ripille lomamatka ym ym. minuakin 10v jälkeen lähestyneet ja tiedustelleet kenelle teen testamentin. sanoin en ainakaan teille. saa nähdä milloin taas ottavat yhteyttä. NARSKUILLA RAJATTOMAT PYYNNÖT. ÄLÄ SUOSTU.
Vierailija kirjoitti:
kieltäydyn kummiudesta serkut suotuivat nyt heille jos mitäkin ruinausta synttäreille mopo, ripille lomamatka ym ym. minuakin 10v jälkeen lähestyneet ja tiedustelleet kenelle teen testamentin. sanoin en ainakaan teille. saa nähdä milloin taas ottavat yhteyttä. NARSKUILLA RAJATTOMAT PYYNNÖT. ÄLÄ SUOSTU.
Hyväntekeväisyysjärjestö on hyvä ratkaisu.
Ainakaan kummiksi en alkaisi, olen kuullut että siihenkin on nykyään kovat standardit. Joka merkkipäivälle kalliit lahjat. Onneksi en kuuluu kirkkoon niin väistää tämänkin luodin.
Lemmikit voin ottaa hoitoon, lapsia en.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan kummiksi en alkaisi, olen kuullut että siihenkin on nykyään kovat standardit. Joka merkkipäivälle kalliit lahjat. Onneksi en kuuluu kirkkoon niin väistää tämänkin luodin.
Ei se liity kirkkoon kuulumiseen mitenkään. Olet varmaan kuullut haltiakummeista?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voi tilata ja maksaa etukäteen hienoimmat käärinliinat, timanttikoristeisen arkun ja t rumppimaisesti maailman upeimmat juhlat. Kuoleman jälkeen voi testamentata koko omaisuuden käytettäväksi uuden tähden nimeämiseen omalle nimelleen, jos rahkeet riittää. Pääasia, että saa sen viimeisenkin tahtonsa toteutettua. Ei mikään naurata niin kuin toisille piruilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voi tilata ja maksaa etukäteen hienoimmat käärinliinat, timanttikoristeisen arkun ja t rumppimaisesti maailman upeimmat juhlat. Kuoleman jälkeen voi testamentata koko omaisuuden käytettäväksi uuden tähden nimeämiseen omalle nimelleen, jos rahkeet riittää. Pääasia, että saa sen viimeisenkin tahtonsa toteutettua. Ei mikään naurata niin kuin toisille piruilu.
Sinulle ja sinun lapsillesiko ne rahat pitäisi antaa?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee tietenkin niin kuin parhaaksi näkee. Minä lapsettomana olen tehnyt testamentin jossa edunsaajina ovat puolisoni lisäksi veljeni lapset. Suvun metsät ja pellot menevät heille. Ne ovat minulla vain lainassa ja koska omia lapsia ei ole niin ne palautuvat kuitenkin sukuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee tietenkin niin kuin parhaaksi näkee. Minä lapsettomana olen tehnyt testamentin jossa edunsaajina ovat puolisoni lisäksi veljeni lapset. Suvun metsät ja pellot menevät heille. Ne ovat minulla vain lainassa ja koska omia lapsia ei ole niin ne palautuvat kuitenkin sukuun.
Minä teen testamentin jossa rahat eivät mene veljen lapselle. Sen verran huonosti kasvatettu kakara kyseessä, etten halua laittaa sinne senttiäkään rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Saa siitä kieltäytyä muutenkin.
"Saatte olla ihan sellaisia kummeja kuin haluatte." Ei pidä uskoa. Vaatimukset kasvaa ja röyhkeys yltyy kun kummilapsi kasvaa.
En todellakaa. Itse osaan ehkäisyä käyttää niinen todellakaan suostu ottamaan vastuuta niiden kakaroista jotka ei osaa ehkäisyä käyttää
Riippuu ihan täysit siittä kuinka paljon maksat. En kauhean halvalla suostu sinun kakaroita huolehtimaan
En missään nimessä. Inhoan lapsia enkä halua olla lapsiperheiden kanssa missään tekemisissä. Eläimiä hoidan kyllä mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän saa tehdä omaisuudelleen mitä haluaa. Niin sinäkin saat.
Vierailija kirjoitti:
En ole lastenhoitaja, eikä ole lapsista mitään kokemusta. Paitsi omakohtainen.
Lastenhoitajan on oltava vähintään varhaiskasvatustieteen kandidaatti.
Tämä olisi hyvä ottaa huomioon. Me lapsettomat voimme olla halukkaita auttamaan, mutta emme aina tiedä miten toimia pienten lasten kanssa. Tai minkä ikäinen lapsi osaa mitäkin. Tai mikä on lapselle turvallista ja mikä ei (kuulemma esim. viinirypäleet pitäisi tukehtumisvaaran vuoksi puolittaa pienelle lapselle, ei olisi tullut mieleen kun kuitenkin voi antaa puolikkaan banaanin yhtenä palana).