Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miksi nielet / et niele spermaa

Vierailija
18.07.2026 |

ja perustelut

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon nielly, muttakun tuolla mun ukolla tulee niin kauheet lastit että siihen meinaa tukehtua. Nii en siitä niin välitä.

Vierailija
22/50 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muttakun emmähaluu enkä jaksa nähdä vaivaa minkään eteen.

Terv. Naiset

Ja vettu, te miehet ette tee MITÄÄN naisten eteem senkun paneskelette omaksi nautinnoksi, joten turpa kiinni.

Itse teen miehelleni vaikka ja itä ja nielen, jos se nyt on joku kynnyskysymys. Haluan ja rakastan seksiä, ja miestäni juu.

Menkää muualle mönköttämään lerpat kaljamahat ikuisine naisten haukkumisineen!

Rähjäti rähjäti nalkun nalkun

Ei sulla mitään miestä ole 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oon nielly, muttakun tuolla mun ukolla tulee niin kauheet lastit että siihen meinaa tukehtua. Nii en siitä niin välitä.

Ota usein suuhun ja niele aina lopuksi kun paneskelette, niin tulee vähemmän kerralla. Tai ota syvälle kurkkuin niin menee suoraan mahaan. Problem solved.

Vierailija
24/50 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan pysty eikä kykene. Suihinotto kyllä onnistuu ja se on ihan jees, mutta en ole pystynyt spermaa nielemään.
Käy purskauttamassa vieressä olevan vessan lavuaariin ja huuhtelen suun sen jälkeen.

Sperma ei ole maistunut pahalle, mutta en vaan pysty nielemään. Sori siitä.

Vierailija
25/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. Naiset

Ja vettu, te miehet ette tee MITÄÄN naisten eteem senkun paneskelette omaksi nautinnoksi, joten turpa kiinni.

Itse teen miehelleni vaikka ja itä ja nielen, jos se nyt on joku kynnyskysymys. Haluan ja rakastan seksiä, ja miestäni juu.

Menkää muualle mönköttämään lerpat kaljamahat ikuisine naisten haukkumisineen!

Miten siellä lepakkoluolassa menee?

Vierailija
26/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta,  ei väkisin eikä väsyttämällä. Mistä nämä miesten valtataistelut heidän liitoissaan oikein kumpuavat?  Ihan samahan se on valuttaa sperma lakanoille, eihän se nieleminenkään siellä kullissa tunnu.

Vierailija
27/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niele. Herkkä kurkku ja tulee oksennusrefleksi helposti.

Harjoituskysymys, samalla lailla kuin vaikka silmän totuttaminen piilolinssin asettamiseen. Pari ekaa päivää refleksi räpsyy, sitten ei enää koskaan.

Ei muuten ole. Silmän räpsyminen perustuu refleksiin ja oksennusrefleksi taas enemmänkin kurkun ja nielun fyysiseen rakenteeseen.

Mutta joo, vastauksena itse kysymykseen. Nielen koska kuten jo aiemmin tuossa todettiinkin, ehdotottamasti siistein ja kätevin tapa. Lisäksi mieheni sperma on mietoa ja siten lähes miellyttävän makuista, joten nieleminen ei tuota ongelmia. Joskus on tullut vastaan miehiä joiden sperma maistuu niin ällöttävälle, ettei nieleminen olisi tullut kyseeseenkään.

Nyt tuli ihan höpöjuttua sulta. Hammaslääkärissä tämä refleksi on joillakin ihan ongelma jo kielen takaosaa sorkkiessa, ja kyllä sen voi totuttelemalla pelata pois.

Juu, kannattaa aloittaa harjoittelu ihan aamuin illoin hampaita pestessä reilusti painaen kielen aivan taaimmainen osa harjaten.

Aika äkkiä onnistuu ilman refleksin triggeröitymistä. Sen jälkeen voi pikkuhiljaa alkaa vastaavaa treeniä sopivalla harjoitusesineellä nielun puolelle.

Sekin toki on OK sanoa että ei vaan halua tai viitsi, mutta refleksi taakse piiloutuminen on lähinnä yhtä säälittävää kuin sanoa ettei voi nuolla pillua kun niska menee jumiin.

Vierailija
28/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta,  ei väkisin eikä väsyttämällä. Mistä nämä miesten valtataistelut heidän liitoissaan oikein kumpuavat?  Ihan samahan se on valuttaa sperma lakanoille, eihän se nieleminenkään siellä kullissa tunnu.

Mitä? On siinä nyt aika iso ero tuntemuksissa kun parhaalla hetkellä nuppi livahtaa lypsävään nieluun vs kalu kiskaistaan ulkoilmaan ja korkeintaan saa lauetessa huonoa käsihoitoa.

Vierailija
29/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? On siinä nyt aika iso ero tuntemuksissa kun parhaalla hetkellä nuppi livahtaa lypsävään nieluun vs kalu kiskaistaan ulkoilmaan ja korkeintaan saa lauetessa huonoa käsihoitoa.

Ja siihen tämä sankarittarillinen kakominen hyiyökseineen + juokseminen suuta huuhtelemaan ja sitten odotetaan jotain palvontaa, kun tunnelma on juuri lässähtänyt.

Alan tästä lähtien teatraalisesti vetämään jokaisen pillukarvan hampaiden välistä ja sylkemään valkovuotoklöntit tyynylle. Älkää naisten selittäkö, että niitä ei koskaan ole. Miehet ei vaan vänise niistä. Kyllä sen menkkapillunkin nuolee. Ja nielemme teidän limat, kun kiihotutte. Hankkikaa vielä pienempi herne tyynynne alle prinsessat ja valittakaa lisää. 

Katsokaas kun nuo ei ole isoja asioita, niin me ei tehdä niistä numeroa niin kuin te.

Vierailija
30/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota usein suuhun ja niele aina lopuksi kun paneskelette, niin tulee vähemmän kerralla. Tai ota syvälle kurkkuin niin menee suoraan mahaan. Problem solved.

Kyllä sitä suikkia harrastetaan ja käytetään syvälläki, vaikka nussitaan lähes päivittäin sitä mälliä silti riittää. Voit ihan itte kokeilla sitte kurkkuun laittamista, otat HK sinisen ja työnnät kurkkuus.

Vierailija
31/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä suikkia harrastetaan ja käytetään syvälläki, vaikka nussitaan lähes päivittäin sitä mälliä silti riittää. Voit ihan itte kokeilla sitte kurkkuun laittamista, otat HK sinisen ja työnnät kurkkuus.

Voin kokeilla. Oon itse asiassa tehnyt sen ja en yöki, mutta ei se taida sua auttaa, koska olet päättänyt kantasi. Jos kysyt, miksi olen, niin juuri siksi, että naiset luulevat olevansa nerokkaita sanomalla, että tee itse niin mä sitten. Ei tuo "itse tekeminen" auta...

Vierailija
32/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kokeilla. Oon itse asiassa tehnyt sen ja en yöki, mutta ei se taida sua auttaa, koska olet päättänyt kantasi. Jos kysyt, miksi olen, niin juuri siksi, että naiset luulevat olevansa nerokkaita sanomalla, että tee itse niin mä sitten. Ei tuo "itse tekeminen" auta...

Lähtikö HK:sta hyvät mällit? Taisit kuitenki koittaa hiillos makkaraa, sehän on lähempänä sun omaa kokoasi joskin suurempi. Onko mun nyt pakko ottaa lastit kurkkuun kun sinä sitä niin kovasti haluat? Mun ukolle se on ihan ok etten aina niele mällejä, laukeaa ihan mielellään syvälle pilluun.

Vierailija
33/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö HK:sta hyvät mällit? Taisit kuitenki koittaa hiillos makkaraa, sehän on lähempänä sun omaa kokoasi joskin suurempi. Onko mun nyt pakko ottaa lastit kurkkuun kun sinä sitä niin kovasti haluat? Mun ukolle se on ihan ok etten aina niele mällejä, laukeaa ihan mielellään syvälle pilluun.

Et sitten kyennyt muuhun? Eka käsket kokeilemaan ja sitten kun sen todetaan onnistuvan isket ad hominemilla. Tunnetko itsesi voittajaksi? Ja tässä ei muuten ollut tippaakaan kyse sun miehestä, joten miten hänet tähän sotkit? Kirjoitit aluksi ihan muusta, kun et "mun ukolle se on ihan ok". Siitähän tässä oli kyse. Ei se nyt sinulta oikein argumentaatio suju.

Vierailija
34/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten kyennyt muuhun? Eka käsket kokeilemaan ja sitten kun sen todetaan onnistuvan isket ad hominemilla. Tunnetko itsesi voittajaksi? Ja tässä ei muuten ollut tippaakaan kyse sun miehestä, joten miten hänet tähän sotkit? Kirjoitit aluksi ihan muusta, kun et "mun ukolle se on ihan ok". Siitähän tässä oli kyse. Ei se nyt sinulta oikein argumentaatio suju.

Eikös tässä juuri ollu mun miehestä kyse? Jolla tulee paljon mälliä vai etkö ymmärrä lukemaasi? Ime sinä vain niitä makkaroita.

Vierailija
35/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ja maistuu ällöltä. Jospa mies ottaisi ihan itse satsit omaan suuhunsa ja nielisi ja kertoisi onko se oikeesti kivaa.

Vierailija
36/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ja maistuu ällöltä. Jospa mies ottaisi ihan itse satsit omaan suuhunsa ja nielisi ja kertoisi onko se oikeesti kivaa.

Onneksi on myös toisenlaisia naisia....

Vierailija
37/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle vieras ajatus että jonkun mielestä on mukavaa tehdä hyvää kumppanilleen, vaikka itse tuntemus ei sen muutaman hetken ole maailman miellyttävin?

Kysymyksesi on sama kuin: miksi itse et nuole pilluja, mieti mitä kaikkea bakteerimassaa ja eritettä siellä muhii, onko semmoisia kiva mennä suulla maistelemaan!?

Vierailija
38/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en alussa nuorena koskaan edes huomannut että mies laukesi suuhun ja imin spermat. Meni siinä muuten imiessä huomaamatta.

Vierailija
39/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niele. Herkkä kurkku ja tulee oksennusrefleksi helposti.

Harjoituskysymys, samalla lailla kuin vaikka silmän totuttaminen piilolinssin asettamiseen. Pari ekaa päivää refleksi räpsyy, sitten ei enää koskaan.

Ei muuten ole. Silmän räpsyminen perustuu refleksiin ja oksennusrefleksi taas enemmänkin kurkun ja nielun fyysiseen rakenteeseen.

Mutta joo, vastauksena itse kysymykseen. Nielen koska kuten jo aiemmin tuossa todettiinkin, ehdotottamasti siistein ja kätevin tapa. Lisäksi mieheni sperma on mietoa ja siten lähes miellyttävän makuista, joten nieleminen ei tuota ongelmia. Joskus on tullut vastaan miehiä joiden sperma maistuu niin ällöttävälle, ettei nieleminen olisi tullut kyseeseenkään.

Nyt tuli ihan höpöjuttua sulta. Hammaslääkärissä tämä refleksi on joillakin ihan ongelma jo kielen takaosaa sorkkiessa, ja kyllä sen voi totuttelemalla pelata pois.

Terv. Naiset

Puhu vain omasta puolestasi.

Kenenkään ei ole pakko spermoja niellä jos tuntuu ettei ole halua tai ettei siihen kykene, ei edes sinun. 

Vierailija
40/50 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle vieras ajatus että jonkun mielestä on mukavaa tehdä hyvää kumppanilleen, vaikka itse tuntemus ei sen muutaman hetken ole maailman miellyttävin?

Kysymyksesi on sama kuin: miksi itse et nuole pilluja, mieti mitä kaikkea bakteerimassaa ja eritettä siellä muhii, onko semmoisia kiva mennä suulla maistelemaan!?

Onhan niitä miehiä, jotka ajattelevat noin, odottavat suuhoitoa naiselta mutta toisinpäin homma tökkii. Ja miehiä, jotka eivät pidä suihinottamisesta ollenkaan.

Kaikki ei halua tehdä kaikkea, eikä sitä voi keneltäkään vaatia.

Hyvää voi tehdä monin tavoin, kun vain löytää sen, jolla on suunnilleen yhtenevä käsitys hyvästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan