Onko epäkohteliasta mennä muinaisen seurustelu kumppanin hautajaisiin jos sitä ei ole erikseen kielletty?
Kommentit (42)
Kuka vain saa mennä siunaustilaisuuteen, mutta jos se on ahdas 10 hlölle tarkoitettu kappeli en suosittele menemään. Laita suruaddressi mieluummin omaisille.
Miksi kukaan menee muinaisen seurustelukumppanin hautajaisiin? Kuinka aiot kohdata omaiset? Tunnetko heidät? Jos olisin sinä, en menisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vain saa mennä siunaustilaisuuteen, mutta jos se on ahdas 10 hlölle tarkoitettu kappeli en suosittele menemään. Laita suruaddressi mieluummin omaisille.
Ei saa joas siunaustilaisuus pidetään sellaisessa tilassa mihin ulkopuolisilla ei ole mitään asiaa.
Mulla on ollut paöjon seirustelukumppaneita elämäni aikana, ja jopa 5 kihlattua, joista kolme johti avioliittoon. Olisiham se kornia, jos kaikki nämä äijät ilmestyisivät mun hautajaisiin 🤣🥀
N64
Voit mennä siunaustilaisuuteen eikä siellä ole sen enempää tarpeen selitellä, miksi on paikalla. Jotenki outo tämä nykyinen tapa, jossa vainajat pyritään hautaamaan mahdollisimman huomaamattomasti ettei vain kukaan näe surua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut paöjon seirustelukumppaneita elämäni aikana, ja jopa 5 kihlattua, joista kolme johti avioliittoon. Olisiham se kornia, jos kaikki nämä äijät ilmestyisivät mun hautajaisiin 🤣🥀
N64
Napalankojen kokoontuminen.
Minä ainakin menin, vaikka odotin silloin esikoistani, luonnollisesti toisen kanssa. Muistaakseni miehen vanhemmat kutsuivat, tuskin olisin muuten mennyt. Ja se oli vieläpä lämminhenkinen tilaisuus ja vanhemmat toivoivat minulle vain kaikkea hyvää. Eli riippuu täysin tilanteesta.
Tässä tilanne oli se, että mies oli jollain tapaa hieman erikoinen, ehkä ns. kehitysvammainen, vaikka silti kiltti ja hyväsydäminen. Vanhemmat eivät varmaan olettaneetkaan koskaan minun jäävän hänen kanssaan pitkäksi aikaa, mies oli minua 12 vuotta vanhempi. Niinpä heidän oli helppoa suhtautua ystävällisesti, vaikkemme enää olleetkaan yhdessä.
En menisi hämmentämään lähiomaisia. Ihmettelevät kuka olet.
Jos ei ole erikseen kutsuttu, niin ei mennä.
Muinaisen?
Mistä Egyptin esiajoilta sä olet?
Oletko sinkkuja menossa sinne pyytämään antamaan heille vähän lohtua?
Vierailija kirjoitti:
No ei mitään adressia. Haudalla voit myöhemmin käydä omalla ajallasi.
Vierailija kirjoitti:
N64
Ei siinä ole mitään kornia. Voi sanoa että oli hyvä pano.
Vierailija kirjoitti:
Voit mennä siunaustilaisuuteen eikä siellä ole sen enempää tarpeen selitellä, miksi on paikalla. Jotenki outo tämä nykyinen tapa, jossa vainajat pyritään hautaamaan mahdollisimman huomaamattomasti ettei vain kukaan näe surua.
Ei huomaamattomasti, vaan tarkasti valikoitujen ihmisten kesken. Miksi kutsumattomien pitäisi päästä hautajaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan menee muinaisen seurustelukumppanin hautajaisiin? Kuinka aiot kohdata omaiset? Tunnetko heidät? Jos olisin sinä, en menisi.
Seukkasin Jeesuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
N64
Kyllä aion mennä exän hautajaisiin, enkä pahastu toisin päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N64
Kyllä aion mennä exän hautajaisiin, enkä pahastu toisin päinkään.
Miksi? Käy haudalla vaan tilaisuuden jälkeen.
Riippuu ihan siitä millä vuosisadalla hän on kuollut.
Kyllä.