800 000 parveketta käyttökiellossa! Putoamiset jatkuvat!
Kommentit (32)
SUOLLAT PASKAA.
Vuokra-asuntoyhtiöt Sato ja Lumo ovat asettaneet yhteensä yli 2 700 parveketta käyttökieltoon turvallisuussyistä.
Ap, saatko orkkuja valehtelustasi?
Vierailija kirjoitti:
Itse pelkään noita uima altaita maailmalla joiss aon vaan lasi ja putous, ja vielä piripintaan vettä, ei siinä tarvita kuin materiaalin väsyminen vanhetessa ja tai maanjäristys, siinäpä liut sitten kohti kuolemaasi.
Siinä olisi aika näyttävä uintisuoritus, kun vetäisi sitä muodostunutta ylävirtaa huimin hypyin kuin lohi konsaan uima-altaan pohjan hitaasti vajotessa kohti maan pintaa.
Onkohan siitä tietoa mitkä firmat ovat tehneet lasitukset turmaparvekkeille.
Itse ostettiin muutama vuosi sitten lasitukset terassille ja parvekkeille, ja saatiin tarjouksia hyvin monentasoisilta yrityksiltä. Halvimmat ilmoittivat tekevänsä vain lasituksia vain ohuesta lasista, ja niiden saamat asiakaskokemukset olivat niin karuja että päätettiin valita kalliimpi yritys, joka oli saanut hyviä arvioita ja asensi myös paksumpia laseja ja tekivät tukevan oloiset asennukset.
Suoraan sanottuna ei uskallettu ostaa lasituksia halpisfirmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä kaipaaville:Suomessa ei ole edes niin montaa kaksi-tai useampikerroksista taloa, että niihin mahtuisi tuo määrä parvekkeita 🤣
95% on yksi -tai kaksikerroksisia taloja, eikä kaksikerroksisista isossa osassa ole partsia, ei edes niissä korkeammissakaan kaikissa ole.
Suomessa on yli miljoona parveketta.
Moniko niistä on lasikaiteinen?
Vierailija kirjoitti:
Itse pelkään noita uima altaita maailmalla joiss aon vaan lasi ja putous, ja vielä piripintaan vettä, ei siinä tarvita kuin materiaalin väsyminen vanhetessa ja tai maanjäristys, siinäpä liut sitten kohti kuolemaasi.
Ne näyttävät superhoukuttavilta kun vesi turkoosia. Matalallakin saa läpinäkyvyyttä?
Vierailija kirjoitti:
SUOLLAT PASKAA.
Vuokra-asuntoyhtiöt Sato ja Lumo ovat asettaneet yhteensä yli 2 700 parveketta käyttökieltoon turvallisuussyistä.
Myös moni taloyhtiö, joissa omistusasuntoja, on laittanut parvekkeet käyttökieltoon. Niistä ei tiedoteta kuin taloyhtiöiden sisäisessä tiedotuksessa.
en avaa iltalehden sivuja, koska heillä se paska evästepakkokäytäntö
Vierailija kirjoitti:
Hui kauheeta. Infinity pool indeed.
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on kun rakentamisen laatua heikennetään riittävästi ja palkataan kielitaidottomia työntekijöitä.
Ei nämä nyt taida ihan eilen rakennettuja taloja olla. Kyllä tietysti jotain vastuuta pitäisi asukkaallakin olla, eikä niillä lasi- tai muovilevyparvekkeilla tarvitse välttämättä painia. Tai edes koko painolla nojata parvekkeen kaiteeseen.
Siis onko Suomessa vielä miljoona ehjää parveketta!!! Mitäs niille tehdään? Kuka vastaa?
Tottakai, jos tuo on mielestäsi latinaa.