Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katumuspilleri

Vierailija
01.10.2008 |

ja raskaus!! Eli kävi vanhanaikaiset ja vahingon jälkeen sain apteekista katumuspillerin ja siitä huolimatta olen nyt kuudennella viikolla raskaana. Tiedän että mahdollista mutta tuntuu aivan uskomattomalle!!! Mulla kolme lasta ennestään ja tilanne katastrofi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin kun ei pomo ota. Niin kai voisin yrittää jotain hanttihommia etsiä mutta hullulle tuntuu kun kuitenkin mulla on vakityö. Tää tuntuu kamalalle kun edellistä lasta yriteltiin piiiitkääään ja hartaasti ja raskauskin oli tosi vaikea ja nyt sit tälleen oon yhtäkkiä taas raskaana.

Vierailija
2/10 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Jose se siis viimeksi perustui työtuloihin) Eli saat taas enemmän kuin hoitovapaalla ollessasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi laittaa jo olemassaolevaa perhettä kärsimään. Raha on ikävä kyllä pakollista toimeentulon ja elämisen kannalta, vaikka haluaisi olla kuinka idealistinen. Jos muutenkin on tiukkaa toimeentulon kanssa, ei ole mitään järkeä lisätä taakkaa, varsinkaan kun kyse ei ole toivotusta lapsesta.

Tekisin abortin. Unohda nuo pro life-mammat. Tässä maailmassa on tarpeeksi kurjuudessa eläviä lapsia muutenkin.

Vierailija
4/10 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis saisinko mie ansiosidonnaisen äitiysrahan vaikka oon ollu kotona?? luulin et putoan sille minimirahalle! Sulle edellinen kirjoittaja. Olen tuota samaa itsekin miettinyt ja kyllä tuota aborttia mietinkin vähän mutta mulla aika paljon jo ikää ja tää olis kyllä tasan vika mahis saada nyytti. EN usko et pystyisin aborttiin.

Vierailija
5/10 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa yhteyttä liittoon tai luottamusmieheen. Kyllä sulla pitää olla oikeus palata työhösi, tosin mun mielestä nykyään ei ole merkitystä meneekö välissä töihin vai ei.

Vierailija
6/10 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuo meidän "katumuspilleri" täyttää kohta 4.

Vierailija
7/10 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli annat elämän uudelle pienelle ihanalle ihmiselle.

ethän vain harkitse aborttia?

Vierailija
8/10 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä ja en ole tosissani aborttia miettiny. Tilanne vaan epätoivoinen kun nuorimmainen vuoden vanha ja olen töihin ilmoittanu vuoden päästä palaavani. Sitä ei voi kuulema perua enää kun on sijainenkin otettu. Meillä iso talolaina ja rahatilanne pukkaa miinusta nyt jo. Jäisin siis suoraan hoitikselta äitiyslomalle ja me ei kertakaikkiaaan selvitä lainoista ym. ollaan aika vasta muutettu ja nytkin ollaan mun kotonaolon takia eletty säästöliekeillä ja ei ole ollu esim mattoja ja verhoja varaa ostaa. Hirvea puhua tällee rahasta mutta se vaan on fakta että meitä on jo nyt VIISI ja menoja on hulluna.

Vierailija
9/10 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattusit pääsemään johonkin että saisitte rahaa ennenkuin vauva syntyy? Pystyttekö "pistämään lihoiksi" jotain omaisuutta? Ääritapauksessa, jos teillä on ylisuuri asuntolaina, on ehkä myytävä kämppä.

Vierailija
10/10 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei poista tai aiheuta katumusta

t. terveystiedon ope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan