Mp: push uppien alta paljastuu pienet rinnat
Mitä mieltä siis miehet olette asiasta. Mun on pakko pitää push up liivejä, koska vaatteet vaan näyttää paremmilta. Mutta onko tuo sit ihan karmea pettymys, kun ruvetaan panemaan?
Kommentit (7)
Ei kannata teeskennellä. Se ei lupaa koskaan mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kyselyssä ei ollut kohtaa "toivoinkin juuri kiinteitä pikkutissejä, miksi ihmeessä peittelet niitä liiveillä?" joten en voinut vastata.
No höh, harmillista etten tajunnut tuota vaihtoehtoa laittaa mukaan.
Ei ne pienet näytä isoilta edes push upeissa!
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata teeskennellä. Se ei lupaa koskaan mitään hyvää.
No eihän aloittaja teeskentele vaan haluaa, että asut näyttävät paremmilta, istuvat paremmin kun push-upit tuovat enemmän muotoa?
Minulla on päinvastainen ongelma ja käytän todella tukevia ja litistäviä minimizer-liivejä, jotta paidat ja mekot istuvat nätimmin. Jossain t-paitaliiveissä todella isot, pitkänmallisrt tissit hylskyy muutenkin miten sattuu ja vaikka ei haluaisi asian olevan niin, niin eivät ihmiset niitä mitenkään neutraalisti katso.
99.99% ihmisistä jotka näkevät asuni eivät joudu/saa nähdä rintojani niin en koe, että jonkun yltiörehellisyyden nimissä minun pitäisi hylskyä menemään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne pienet näytä isoilta edes push upeissa!
No ei tietenkään isoilta mutta vähän isommilta ja ryhdikkäämmiltä.
Nainen, jolla on lähes olemattomat rinnat, näyttää kehittymättömältä. Voi toki vedota pedofiileihin.
Kyselyssä ei ollut kohtaa "toivoinkin juuri kiinteitä pikkutissejä, miksi ihmeessä peittelet niitä liiveillä?" joten en voinut vastata.