Ehdotan väliaikaista kahden vuoden pituista 50% leikkausta kaikkiin tukiin ja etuuksiin
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
On ollut joillakin monta vuotta jo leikkuri. Pienimpiin tukiin. Lopettaisiko joku ne.
Siis lopettaisiko leikkurin. Ei tuet.
Mä ehdotan että kehitysmaalaiset paluumatkalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdotan, että jokainen Suomessa asuva täysi-ikäinen maksaa kertaluonteisesti 3000 euroa valtiolle. Tämä raha käytetään lyhentämään valtionvelkaa.
Ei niin kauan kun kehitysmaista roudataan porukkaa tänne.
Ehdotan että kansanedustajat ja koko hallitus tekisi työnsä 590e/kk kahden vuoden ajan ilman etuuksia ja tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ehdotan vähittäistä kokonaista lakkauttamista. Voidaan toteuttaa noin 20 vuodessa
Miksi haluat tänne kehitysmaaolot?
Koska olen aivovammainen persu.
No, aivovammasta en tiedä. Kaikkialla missä tehty on ihmisten tulot kasvaneet. Argentiinassa tehtiin kertarykäyksellä ja ihmiset työllistyivät hyvin ja tulot nousi 20-40 prossaa
Jäikö mainitsematta ne huonot puolet? Kuten sosiaalisen eriarvoisuuden ja köyhyyden lisääntyminen. Ajattele inflaatiokin on enää 33%.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan että kansanedustajat ja koko hallitus tekisi työnsä 590e/kk kahden vuoden ajan ilman etuuksia ja tukia.
Kannatan. Ehkä sitten ymmärtävät mitä on olla työssäkäyvä köyhä. Voi sitten hankkia niitä lisätuloja ottamalla toisen työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdotan, että jokainen Suomessa asuva täysi-ikäinen maksaa kertaluonteisesti 3000 euroa valtiolle. Tämä raha käytetään lyhentämään valtionvelkaa.
Ei niin kauan kun kehitysmaista roudataan porukkaa tänne.
Maahanmuuttajat maksavat saman summan. 3000 e nyt varmaan jokaiselta löytyy, saadaan ainakin korkomenoja hillittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ehdotan vähittäistä kokonaista lakkauttamista. Voidaan toteuttaa noin 20 vuodessa
Miksi haluat tänne kehitysmaaolot?
Samaan aikaan verotuksen asteittaista tuntuvaa alennusta. Työnteosta kannnattavampaa ja kannattavampaa. Valinnanvapautta kansalle! Muistakaa äänestää omaa etuanne jengi!
Niin ja sairaat ja työttömät sitten vaan kuolisi pois vai?
Vierailija kirjoitti:
Asutko aloittaja kehitysvammaisten ryhmäkodissa?
Asun. Varastin puhelimen kun en saisi päästä someen kun olen tyhmä vammainen
Juu aloitetaan maataloustuista ja yritystuista ja suoraan sadalla prosentilla, käykö?
Ai ei käy vai, mihis se tukien leikkaamisinto yhtäkkiä hävisi?
Ap, vedä käteen! Sahaat vain omaa oksaasi
poiķki.
Sinäkö elätät heidät joiden rahat eivät sen jälkeen riitä?
Sitten mun pitäisi joko muuttaa sillan alle tai lopettaa syöminen. Asumiskulujen, laskujen ja liikkumisen menojen jälkeen mulle jää 260 € ruokaan ja "elämiseen".
Jep. Leikataan palkasta kaikki nykyiset verovähennykset pois. Se tosin nostaisi palkkaverotusta 8%. Sehän ei haittaa?
Sopii minulle, kunhan samalla verotus on 0.00% kaksi vuotta. Tuet ja etuudet koskevat muuten kaikkia: yritystuet, eläkkeet, lapsilisät, sairauspäivärahat, lääkekorvaukset. Varmasti Suomi pelastuu tällä toimintamallilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan. Ehkä sitten ymmärtävät mitä on olla työssäkäyvä köyhä. Voi sitten hankkia niitä lisätuloja ottamalla toisen työpaikan.
Oikeastaan tuo 590e/kk voisi toimia samoin miten yleistuki jos hankkivat lisätuloja ottamalla toisen työpaikan. Jokainen tienattu euro leikkaa tuota toista summaa 50snt, aivan kuten osa-aikaisilla on nyt.
H u o r a - ap sössöttää höpöjä isänsä m u n a suussa.
Puoluetuki pois kokonaan. Yritystuet pois kokonaan.
Mutta:
Ap:n idea on perustuslain vastainen eli tyypillisen ryssämielisen fasistin rikollinen idea.
On ollut joillakin monta vuotta jo leikkuri. Pienimpiin tukiin. Lopettaisiko joku ne.