Taas tuli sähkölasku
65 e. Lisäksi sähkönsiirtolasku eri yhtiöltä, noin 20 e. Kyllä on sähkö pirun kallista.
Viime kuussa maksoin sähkölaskua noin 70 e.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, jääkaappi tietysti on ja pieni pakastin. Määräaikainen sopimus.
Onko pakastimessa mansikoita?
Oletko syntyjään noin tyhmä vai oletko saanut päähäsi pahan osuman?
Isä heitti lapsena ilmaan kolmesti, kahdella kertaa sai kiinni.
Siskolle isä antoi pihakiikussa niin isot vauhdit, että sisko lensi metsään ja koivuun pahki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin kerrostalossa eikä mulla ole autoa. -ap
Kuinka pitkältä ajalta tuo laskusi on? Onko kiinteähintainen sopimus, toistaiseksi voimassa oleva, vai pörssisähkö? Mihin kaikkeen sinulla kuluu sähköä, saunotko paljon, tai onko paljon sähköä kuluttavai laitteita? Kannattaa karsia kaikki minkä voi sähkön kulutuksesta.
Ei mulla ole saunaa. Käytän mikroa, kahvinkeitintä, pöytäkonetta. Sitten tietysti iltaisin on valot ja lataan puhelinta myös. Pesukonetta ja astianpesukonetta käytän harvakseltaan. Telkkaria mulla ei ole. Uunia käytän tosi harvoin, hellalla joskus jotain saatan kokkailla.
MILTÄ AJALTA TUO LASKU ON???
Mitä väliä sillä on? Kertoi vaan sähkölaskunsa suuruuden.
Äly hoi älä jätä. Kyllä sillä todellakin on merkitystä onko tuo kuukauden vai kahden, kolmen tms. kuukauden lasku.
Mitä väliä sillä sulle on. Et sinä sitä maksa.
Oletko oikeasti noin tyhmä? Joo en maksa, mutta tässä ihmisiä kiinnosta miltä ajalta lasku on, että voi vähän vertailla asioita. Mene pois, kun et tyhmä tajua mitään.
Joku mättää nyt kyllä, jos kuukaudessa tulee tuollaisia sähkölaskuja pienestä kerrostaloasunnosta.
13 euroa oli kesäkuun sähkölasku.
Ei siinä niinkään mitään sairasta ole, mutta se on kyllä jännä että osa noista ei edes tuota sähköä lainkaan.