Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväosaisen ihmisen tunnistaa siitä, että hän toivoo elävänsä pitkään

Vierailija
17.07.2026 |

Itse en ole kiinnostunut riutumaan tässä köyhyydessä ja kurjuudessa 100-vuotiaaksi. En lähellekään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni kuoleman pelkoinen voi haluta elää pitkään (Vältellen esim. rikoksia ja alamäkipyöräilyä, jossa hän voi kuolla)

Vierailija
22/23 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä jatkuu kuoleman jälkeen se on todistettu tiedemisten toimesta ja myös kannatta olla positiivenen ettei seuraava elämäsi ole vielä negatiivisempi T. Buddhalainen.

Laitapa linkki tähän tutkimukseen...

(Mikä muuten laittaisi tieteen kirjoituksen uusiksi jne.)

iopscience.iop.org/article/10.1088/1742-6596/1936/1/012015/pdf

Muitakkin artikkeleja löytyy haaskasin tärkeää aikaani sun laiskoihin kysymyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mielestäni erittäin hyväosainen, niinkuin oikeasti suurin osa suomalaisista on, koko maailman mittakaavalla.  En toivo mitään järkyttävän pitkää elämää, mutta pidän kunnostani huolta, koska toivon ennen kaikkea saavani elää mahdollisimman hyväkuntoisena vanhuksena niin kauan kuin elinpäiviä riittää. 

Olen nyt 75 ja jumppaan, tanssin, kävelen ja käyn kuntosalilla.  Kauhuskenario olisi olla huonossa kunnossa muiden armoilla, etenkin jos pää toimisi, mutta kroppa ei. Siksi kuntoilen. 

Luulisi 75-vuotiaan ymmärtävän, että kaikkia sairauksia ei voi estää jumppaamalla tai muullakaan omalla toiminnalla.

Sinä et taida ymmärtää että noilla toimilla pienennetään riskiä sairastua, ei se tietenkään autuaaksi tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi