MIljonääri sai tarpeekseen köyhien avustamisesta: "Nyt me mennään tästä eteenpäin niin, että jokainen pärjätköön omillaan", Aflect jyrähtää.
Vasemmistolta tullut kuraa niskaan 4 vuotta ja se riitti.
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Se urpo asuu Espanjassa sikäläisten riesana. Kuka on siis haittamaahanmuuttaja?
Varmasti rikastuttaa sikäläisten kauppiaiden yms. lompakkoa. Haittamuuttaja päinvastoin kuluttaa valtion rahoja tukia kupatessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti-Affe on taas vihainen. Kuvitteli saavansa "hyvän miehen" maineen sillä, että jakelee pikkurahoja (seteleitä) mahdollisimman näyttävästi jossain julkisella paikalla.
Fiksu mies olisi perustanut säätiön ja jakanut rahaa joka vuosi eri organisaatiolle (hyväntekeväisyyyyttä harjoittavat organisaatiot) kaikessa hiljaisuudessa ilman julkisuutta. Mutta eihän narsisti voi näin tehdä. Hän on sairaalloisen huomionkipeä ja haluaa että juuri HÄNEN lahjoituksistaan kirjoitetaan lehdessä ja somessa IHAILLEN. Affe tekee noita ah-niin-dramaattisia seteleiden jakamisia köyhän kansan nenän edessä julkisella paikalla. Pelle mikä pelle. 🤡
Väärin lahjoitettu 😢
Väärin otettu vastaan 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tee oikeasti mitään hyväntekeväisyyttä. Ne tekee bisnestä joka näyttää hyväntekeväisyydeltä. Jos ne tekis hyväntekeväisyyttä, niiden ei tarvitsisi mainostaa sitä somessa ja saada lisää seuraajia ja yhteistyökumppaneita siinä samalla, se tulisi sydämestä eikä siitä että itse saa kokoajan 10 kertasena kaiken antamansa takaisin. Nää julkkikset pelaa peliä siinä missä normaalit ihmisetkin, ei kannata mennä niiden asettamiin ansoihin, ne menee sen mukana mikä milloinki kerää eniten katselukertoja ja mikä sillä hetkellä tuo eniten voittoa. Jakoko mafiapomot aikoinaan newyorkissa oikeasti ihmisille hyvää hyvyyttää ruokaa kaduilla vai yrittikö ne samalla ostaa itselleen lisää clouttia siinä yhteisössä? Kysykää itseltänne se kysymys
Löytyihän se kunnon vassaripaska taas. Eli jos köyhälle joku antaa jotakin, niin vassarpaskan mielestä se voi olla väärin autettu?
Vassaripaska ei koskaan ajattele sitä köyhää, vaan rikkaita. Tämä sen taas kerran todistaa.
Jos rikas auttaa köyhää niin että itsekin siitä hyötyy, niin sehän on win-win ja sellainenhan ei vassaripaskoille käy.
Eihän noi anna mitään. Niiden mielestä verojen maksaminen on hyväntekeväisyyttä ja on ok vältellä sitä. Kokkeli ei anna paljostasn eikä persu vähästään. Niiden omaisuus on useimmiten perittyä ja silti ne puhyvat ahkerasta työstä ja rohkeasta yrittämisestä ja raskaista veroista
Tää 👍
Juu. Ja minä olen saanut tarpeekseni seksistä Hollywood-tähtösten kanssa. Olen blokannut Scarlett Johanssonin ja Margot Robbien puhelinnumerot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä tän tyypin rahat olikaan alunperin, ei itse tehtyjä ainakaan.
Suuttuu jos kysytään kultalusikasta suussa.
No mitä merkitystä sillä on?
Ilmeisesti kritisoijat ovat sitä mieltä että perittyä omaisuutta ei tarvitse eikä saa lahjoittaa hyväntekeväisyyteen vaan sen pitää olla omalla raatamisella ansaittua. En nyt lainkaan ymmärrä tätä vasemmiston poukkoilevaa ja ristiriitaista logiikkaa.
Ei ole ollenkaan ristiriitaista. Periköön joo, mutta olkoon kiitollinen siitä ja muuten turpa kiinni. Ei meillä ole mitään velvollisuutta palvoa jätkää, joka ei osaa muuta kuin ruikuttaaa hyvää tuuriaan. Se sattui syntymään rikkaaseen perheeseen, muuta arvoa ei sillä näy ole olevan.
No onhan. Vihataan rikkaita perheitä (perintörikkaita) mutta ne rikkaat eivät saa avustaa muita. Vain oman onnensa sepät saavat. Järjetöntä.
No eihän se avusta! Justhan se tänään sitä julisti. Lue lehtesi, poika.
Lue itse äläkä pojittele (tiedät itsekin että käytit sitä osoittaaksesi kuvittelemasi alemmuuteni, kokemattomuuteni jne suhteessa sinuun, noin "viehättäviä" ovat vassut) en ole poika enkä mies ja eikös nykyään teistä vasemmistolaisista&vihreistä ole kauhistus jos olettaa jonkun sukupuolesta jotain?
Avusti, ei avusta enää, kiitos hengenheimolaisillesi mikä oletettu sitten oletkaan. Todennäköisesti minua nuorempi.
Kirjojensa perusteella patologinen valehtelija. Keksii täysin tuulesta temmattuja juttuja ilmeisesti huomionkipeyttään. Nytkö sitä pitäisi tässä avustusasiassa uskoa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne jaetut rahat olleet lahjoittajien antamia.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuo on koskaan antanut penniäkään minnekkään noita "nyt riittää" on lehdet täynnä on lehdet täynnä älkää maksako lehdille mitään kansaa kahtia jakavat "uutiset" eivät ansaitse penniäkään!
Lahjoittanut 700 000 vähävaraisille, mutta ilmeisesti vasurien mielestä niin ei olisi saanut tehdä.
En usko p:n vertaa lehdet julkaisevat kaikki valehtelu jutut mistä vaan saa klikkejä fasisti pelle. Kukaan rikas ei koskaan lahjottaisi mitään muutenhan eivät pyrkisi politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kirjojensa perusteella patologinen valehtelija. Keksii täysin tuulesta temmattuja juttuja ilmeisesti huomionkipeyttään. Nytkö sitä pitäisi tässä avustusasiassa uskoa?
No sulla tulee äkkirikastuminen kun todistat hänelle mitä hän on valehdellut! Hän on nimittäin luvannut huomattavan summan rahaa sille joka todistaa hänen väitteensä vääräksi. Vielä ei olla sellasta nähty, käy toki äkkiä laittamassa hänelle viestiä niin katsotaan onko SUN väitteissä perää!
Vierailija kirjoitti:
Vassarille on vastenmielinen ajatus, että jollain ylipäänsä on rahaa, koska hänellä itsellään ei ole eikä myöskään halua ponnistella sen eteen. Siksi kateuksissaan hyökkäävät kaikkien rikkaiden kimppuun, vaikka nämä lahjoittaisivat varoistaan runsaskätisesti hyväntekeväisyyteen. No nyt sitten saivat yhden lahjoittajan lopettamaan toimintansa, joka on joltain heikompiosaisilta pois. Aikovatko öyhöttäjät lahjoittaa puuttuvan summan omista varoistaan? Ai ei vai?
Jokin ei nyt täsmää tuossa sun teoriassa? Mulle ei ole vastemielinen ajatus, että jollakin on rahaa. Itselläni on sitä ihan niin paljon kuin tarviin, ja enemmänkin. Ja olen sen rahan eteen tehnyt yrittäjänä valtavan pitkää päivää, kuten yrittäjillä on tapana. Ja ei, jos saisin kaikki maailman rahat, vaikka vaan elon muskin rahat, pihalleni kipattuna kuorma-autoilla yhteen isoon kasaan, yksin minua varten, ja voisin leikkiä jumalaa, kuten tää afchlet, kieltäytyisin. Koska rahalla voi maksaa vain tiettyyn pisteeseen. Edes pientäkään ihmissuhdetta ei voi ostaa rahalla. Ihmisten kunnioitusta ei voi ostaa rahalla. Terveyttä ei voi ostaa rahalla. Onnea ei voi ostaa rahalla. Rahan merkitystä yleensä yliarvioi se, jolla sitä ei ole. Että joku tuossa sun teoriassasi ei stemmaa?
Vasemmisto ei osaa muuta kuin valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuo on koskaan antanut penniäkään minnekkään noita "nyt riittää" on lehdet täynnä on lehdet täynnä älkää maksako lehdille mitään kansaa kahtia jakavat "uutiset" eivät ansaitse penniäkään!
Lahjoittanut 700 000 vähävaraisille, mutta ilmeisesti vasurien mielestä niin ei olisi saanut tehdä.
En usko p:n vertaa lehdet julkaisevat kaikki valehtelu jutut mistä vaan saa klikkejä fasisti pelle. Kukaan rikas ei koskaan lahjottaisi mitään muutenhan eivät pyrkisi politiikkaan.
No tämä on lahjoittanut. Itse näin kun antoi jouluna tutulle lapsiperheelle 400€ ja siinä sivussa antoi kyllä monelle muulle myös.
Eihän se omia rahoja olekaan lahjoittanut? Joka vuosi ainakin kerää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarille on vastenmielinen ajatus, että jollain ylipäänsä on rahaa, koska hänellä itsellään ei ole eikä myöskään halua ponnistella sen eteen. Siksi kateuksissaan hyökkäävät kaikkien rikkaiden kimppuun, vaikka nämä lahjoittaisivat varoistaan runsaskätisesti hyväntekeväisyyteen. No nyt sitten saivat yhden lahjoittajan lopettamaan toimintansa, joka on joltain heikompiosaisilta pois. Aikovatko öyhöttäjät lahjoittaa puuttuvan summan omista varoistaan? Ai ei vai?
Jokin ei nyt täsmää tuossa sun teoriassa? Mulle ei ole vastemielinen ajatus, että jollakin on rahaa. Itselläni on sitä ihan niin paljon kuin tarviin, ja enemmänkin. Ja olen sen rahan eteen tehnyt yrittäjänä valtavan pitkää päivää, kuten yrittäjillä on tapana. Ja ei, jos saisin kaikki maailman rahat, vaikka vaan elon muskin rahat, pihalleni kipattuna kuorma-autoilla yhteen isoon kasaan, yksin minua varten, ja voisin leikkiä jumalaa, kuten tää afchlet, kieltäytyisin. Koska rahalla voi maksaa vain tiettyyn pisteeseen. Edes pientäkään ihmissuhdetta ei voi ostaa rahalla. Ihmisten kunnioitusta ei voi ostaa rahalla. Terveyttä ei voi ostaa rahalla. Onnea ei voi ostaa rahalla. Rahan merkitystä yleensä yliarvioi se, jolla sitä ei ole. Että joku tuossa sun teoriassasi ei stemmaa?
Millä tavoin tää ukko nyt on leikkinyt jumalaa? Jaa jokin jakaa kaikista köyhimmille rahaa? Vai miten?
sulla varmaan on rahaa ja se on ihan hyvä juttu, pidä itselläsi vaan. Sun ja tän ukon ero on siinä että tää ukko antaa sitä rahaa niille joilla ei ole ja sä rupeet vinkumaan siitä että joku muu antaa köyhälle rahaa.
Tämä Aflecht on lapsellisen auttamishaluinen. Suurin osa rahamiehistä paskatvälittää köyhistä.
Köyhien suomalaisten ja kehitysmaalisten auttamista varten on Suomen sosialistinen valtio joka kippaa kaikki rahansa heille.
Köyhien punikkien auttaminen on kuin heittäisi rahaa mereen. Aalto vain lyö päin kasvoja.
Mitään apua ei rahoista heille näytä olevan. Auttajaakin solvataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on lahjoittanut. Itse näin kun antoi jouluna tutulle lapsiperheelle 400€ ja siinä sivussa antoi kyllä monelle muulle myös.
Täyttä valetta onko lähdettä suoraan jollekkin tai muuta todistetta kun iltalehden seiskan jutu? ja 400 € ei ole paljon aika tyhmä on jos ventovieraille antaa mitään miksi syyttää yhteiskuntaa siitä..
Vierailija kirjoitti:
Eihän se omia rahoja olekaan lahjoittanut? Joka vuosi ainakin kerää rahaa.
On antanut myös omiaan, mm maksoi Hurstin ruoka-avun vuokran että se järjestetään myös tänä vuonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän verottaja/poliisi niin Suomesta kuin Espanjasta ole hänen kimpussaan. Rikollinen paskapersu ei pääse kaidalle tiedelle ikinä.
Ei näytä olevan, vituttaako?
Meinaat että ne autovarkaudet aikanaan on jäänyt siihen? Tämä jantteri vain ei tee suoraan itse enää rikoksia, vaan juoksupojat! Persut tietysti tukee rikollista! Se ei yllätä
Yllättäen sulla lähteenä mutu, ei faktaa.
-eri