Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletukset jotka eivät tosia

Vierailija
17.07.2026 |

Millaisia olettamuksia muut ovat teistä tehneet vaikkei mitenkään pidä paikkaansa? 

Aloitan:

Minulla on mieheni kanssa kolme lasta ja meitä luultiin lapsiluvun takia lestadiolaisiksi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttäni on aliarvioitu törkeästi, mutta vain sellaisten hieman yksinkertaisten ihmisten toimesta, kun taas älykkäämmät ovat arvioissaan olleet realistisempia.

Kouluja käymättömät, maalaiset, vanhemmat ja konservatiiviset suppean elinpiirin ihmiset, nähtävästi olettavat, että en voi tajuta yhtään mistään mitään, vaan olisin jokin kehitysvammaisen tasoinen.

Etenkin misogynian sisäistäneet vanhemmat maalaisnaiset, pitävät poikia ja miehiä kategorisesti tyttöjä ja naisia arvokkaampina, älykkäämpinä ja kaikin puolin parempina.

Nämä mummot oikeasti olettaa, että nuori nainen, jolla ei ole edes lapsia ja ei ole edes naimisiin "päässyt", on joku ihan pienen lapsen tasoinen alhainen reppana, jolle pitää kaikki alentuvasti selittää kuin vammaiselle.

Vierailija
2/6 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit varmaan luulee et mulla on pieni palkka,siivoan sairaalassa. Mut usein mulla jää käteen yli kolme tonnia kuussa. Joulun aikaan kun oli paljon pyhiä, itsenäisyyspäivä,joulu,vuodenvaihde,loppiainen ja sunnuntait vielä kun tein nuokin kaikki päivät töitä niin mulla jäi käteen yli 4000e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettamukset on lähtökohtaisesti virheellisiä.

Olettamus on kaikkien virheiden äiti.

Vierailija
4/6 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saavun lääkärin vastaanotolle meikattuna, hiukset huolitellulla nutturalla ja muutenkin "siististi laittautuneena", en voi olla alkoholisti.

Vierailija
5/6 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oletettiin eräässä taloyhtiössä olevan työtön. En osallistunut pihatalkoisiin koska olin töissä 23:een asti. Ei auttanut vaikka esimieheni asui samassa taloyhtiössä. Joiltakin naapureilta tuli kyllä aika törkeää juttua. Asiaa ei varmaan auttanut se, että olen aika sanavalmis ja erittäin sarkastinen ;)

Vierailija
6/6 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervannassa jos keski-ikäinen mies on lapsen kanssa puistossa (esim.yh) hän on pedo-----fiili. Mammat on heti facessa. Tiedän ainakin 8 eri tapausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi