Onko Tyttiä fakskimpaa?
Kommentit (38)
Vaatii Garden- selvitystä, mutta itse pääsi kuin koira veräjästä Uniper-katastrofissa, jonka mittaluokka oli vähän eri tasoa.
Nolo.
Ei wttu, onko tuo se mitä Suomen kansa haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vaatii Garden- selvitystä, mutta itse pääsi kuin koira veräjästä Uniper-katastrofissa, jonka mittaluokka oli vähän eri tasoa.
Nolo.
Oli Sipilän ajama asia!
Sosialisteille on sama miten talous hoidetaan. Eivät he siitä mitään ymmärrä. Kunhan saavat luukulta jotain rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo.
Oli Sipilän ajama asia!
Mutta Tytin tyrimä.
Olet vissiin kännissä, kun et hallitse edes sanoja...
Vierailija kirjoitti:
Mikä on fakskimppa?
Se kun Halla-aho falskasi vieraissa 8vuotta putkeen ja teetti aviottoman syrjähyppylapsen. Hyvi falskia. 😆😆😆😆😆
On kyllä ihanan kalliita naisia Tytti & Sanna. Jos olisi ollut varaa, niin nyt olisin leipäjonossa.
Vierailija kirjoitti:
Nolo.
Persut olivat Sipilän hallituksessa, kun ostivat Uniperin, vaikka kaikki sanoivat, että liian suuri riski Venäjän takia.
Kun riski muuttui konkreettiseksi, ja Uniper teki tappiota 19 miljardia 2022, se oli pakko myydä pois.
Sitähän oikeisto ei halua muistella, että kenen syytä kaikki oli. Ei äärioikeisto varsinkaan.
No mutta, Helsingissä SDP on puhut Garden-hallin puolesta ja lobannut rajusti. Tytti ihan ihmeissään, että ei ole meidän hanke, ihan on Kokoomuksen.
Panisin kuitenkin, muutama miljardi vain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo.
Oli Sipilän ajama asia!
Ei, kyllä Marin tekstiviesteineen ja biletyksineen ja Tytti Tuppurainen munasivat koko paketin ja aiheuttivat Suomelle KAHDEKSAN MILJARDIN tappiot. Gardeniin ei ole maksettu killinkiäkään ja tämmöinen meteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo.
Persut olivat Sipilän hallituksessa, kun ostivat Uniperin, vaikka kaikki sanoivat, että liian suuri riski Venäjän takia.
Kun riski muuttui konkreettiseksi, ja Uniper teki tappiota 19 miljardia 2022, se oli pakko myydä pois.
Sitähän oikeisto ei halua muistella, että kenen syytä kaikki oli. Ei äärioikeisto varsinkaan.
Kannattaa tutustua 'neuvotteluiden' olosuhteisiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on fakskimppa?
Se kun Halla-aho falskasi vieraissa 8vuotta putkeen ja teetti aviottoman syrjähyppylapsen. Hyvi falskia. 😆😆😆😆😆
On hyvin falskia ukkomihen panna paljaalla luirukepillään vierasta.
Vierailija kirjoitti:
No mutta, Helsingissä SDP on puhut Garden-hallin puolesta ja lobannut rajusti. Tytti ihan ihmeissään, että ei ole meidän hanke, ihan on Kokoomuksen.
Kaikki hallituspuolueiden puheenjohtajat hyväksyivät korruption, joten trolli puhuu paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo.
Oli Sipilän ajama asia!
Mutta Tytin tyrimä.
Mutku Tytti, mutku Sanna, mutku, mutku...ainahan kaikki on ollut ja tulee olemaan yksittäin naispoliitikkojen vika....nykyinenkin lahjontageissi on tietenkin sdp:n vika ja tekemä🙄 eipä jaksa taas jatkaa "keskustelua"
Vierailija kirjoitti:
Panisin kuitenkin, muutama miljardi vain...
Ainoastaan Elon Muskilla on varaa tarjota iltaryypyt Sannalle ja Tytille.
Faski??