Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tyttiä fakskimpaa?

Vierailija
16.07.2026 |

Ei jumalauta. Poikkeuksellista🤣🤣🤣

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faski??

Vierailija
2/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis f u c k - s k i m b a a ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on fakskimppa?

Vierailija
4/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii Garden- selvitystä, mutta itse pääsi kuin koira veräjästä Uniper-katastrofissa, jonka mittaluokka oli vähän eri tasoa.

Nolo.

Vierailija
5/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei wttu, onko tuo se mitä Suomen kansa haluaa?

Vierailija
6/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatii Garden- selvitystä, mutta itse pääsi kuin koira veräjästä Uniper-katastrofissa, jonka mittaluokka oli vähän eri tasoa.

Nolo.

Oli Sipilän ajama asia!

Vierailija
7/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialisteille on sama miten talous hoidetaan. Eivät he siitä mitään ymmärrä. Kunhan saavat luukulta jotain rahaa.

Vierailija
8/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo.

Oli Sipilän ajama asia!

Mutta Tytin tyrimä. 

Vierailija
9/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vissiin kännissä, kun et hallitse edes sanoja...

Vierailija
10/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on fakskimppa?

Se kun Halla-aho falskasi vieraissa 8vuotta putkeen ja teetti aviottoman syrjähyppylapsen.  Hyvi falskia. 😆😆😆😆😆

Vierailija
11/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihanan kalliita naisia Tytti & Sanna. Jos olisi ollut varaa, niin nyt olisin leipäjonossa.

Vierailija
12/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo.

Persut olivat Sipilän hallituksessa, kun ostivat Uniperin, vaikka kaikki sanoivat, että liian suuri riski Venäjän takia.

Kun riski muuttui konkreettiseksi, ja Uniper teki tappiota 19 miljardia 2022, se oli pakko myydä pois.

Sitähän oikeisto ei halua muistella, että kenen syytä kaikki oli. Ei äärioikeisto varsinkaan.

Vierailija
13/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, Helsingissä SDP on puhut Garden-hallin puolesta ja lobannut rajusti. Tytti ihan ihmeissään, että ei ole meidän hanke, ihan on Kokoomuksen.

Vierailija
14/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin kuitenkin, muutama miljardi vain...

Vierailija
15/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo.

Oli Sipilän ajama asia!

Ei, kyllä Marin tekstiviesteineen ja biletyksineen ja Tytti Tuppurainen munasivat koko paketin ja aiheuttivat Suomelle KAHDEKSAN MILJARDIN tappiot. Gardeniin ei ole maksettu killinkiäkään ja tämmöinen meteli.

Vierailija
16/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo.

Persut olivat Sipilän hallituksessa, kun ostivat Uniperin, vaikka kaikki sanoivat, että liian suuri riski Venäjän takia.

Kun riski muuttui konkreettiseksi, ja Uniper teki tappiota 19 miljardia 2022, se oli pakko myydä pois.

Sitähän oikeisto ei halua muistella, että kenen syytä kaikki oli. Ei äärioikeisto varsinkaan.

Kannattaa tutustua 'neuvotteluiden' olosuhteisiin...

Vierailija
17/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on fakskimppa?

Se kun Halla-aho falskasi vieraissa 8vuotta putkeen ja teetti aviottoman syrjähyppylapsen.  Hyvi falskia. 😆😆😆😆😆

On hyvin falskia ukkomihen panna paljaalla luirukepillään vierasta.   

Vierailija
18/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta, Helsingissä SDP on puhut Garden-hallin puolesta ja lobannut rajusti. Tytti ihan ihmeissään, että ei ole meidän hanke, ihan on Kokoomuksen.

Kaikki hallituspuolueiden puheenjohtajat hyväksyivät korruption, joten trolli puhuu paskaa.

Vierailija
19/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo.

Oli Sipilän ajama asia!

Mutta Tytin tyrimä. 

Mutku Tytti, mutku Sanna, mutku, mutku...ainahan kaikki on ollut ja tulee olemaan yksittäin naispoliitikkojen vika....nykyinenkin lahjontageissi on tietenkin sdp:n vika ja tekemä🙄 eipä jaksa taas jatkaa "keskustelua"

Vierailija
20/38 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panisin kuitenkin, muutama miljardi vain...

Ainoastaan Elon Muskilla on varaa tarjota iltaryypyt Sannalle ja Tytille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä