Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S- market nosti muovipussi 60 cnt

Vierailija
16.07.2026 |

Asiakkaat siirtyy taas halvempiin tuotteisiin .  Kun ne nostaa suositun tuotteen hintaa asiakkaat siirtyy muihin .  

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että nosti, köyhät ja fiksut osaavat kantaa ostoksia kestokasseissa ja selkärepuissa.

Vierailija
22/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kallis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi maksaa 5 euroa.

Minun puolestani voisivat kaikki kaupat nostaa kaikki hinnat jo pilviin. Mitä sitä pihistelemään enää tässä vaiheessa? Elän hyvin pitkälle nytkin jo pyhällä hengellä, monille taas saattaisi tulla hätä.

Vierailija
24/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan perustaa yrityksen ihan vain siksi, että saan ostettua halvemmalla laatikollisen henkselikasseja. Elvistelen sitten pitkin kaupunkia niillä kasseillani ja jakelen ilmaiseksi ihmisille. Varmaan jonottaisivat niitäkin kuten ämpäreitä.

Mainosmuovikassit olisi kyllä kova veto. Vaikka vaaliehdokkaille ensi keväänä. Äänestäisin, selvä merkki järjestä.

Joku nätti vielä. Vrt. Valintatalon pinkki pussi. Käyttäisin sitä joka päivä, kunnes kuluisi puhki.

Mulla muuten on vielä aivan käyttämätön Valintatalon vaaleanpunainen muovikassi tallella sileänä. Samoin Vaatehuoneen muovikassi ja muovikassi Leningradin Berjoshka-myymälästä. Olen ollut kaukaa viisas ja keräillyt niitä. Siihen aikaan sai ylimääräisen muovikassin kun vain pyysi, ei maksanut mitään.

Vierailija
25/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se ympäristö pelastuu. Samalla voi nostaa myös niitten muusta materiaalista tehtyjen kassien hintaa.

Kyllä! Intiassa kelluu satojen tuhansien muovipussien lautat pyhissä joissa ja sama junaratojen varsilla. Onneksi maailma pelastuu, kun muutenkin penniä venyttävien suomalaisten muovikassien hintoja nostetaan. Täällä on jo aiemminkin käytetty muovikassit vastuullisesti ja laitettu lopuksi jäteastiaan, ei ole viskottu ikkunasta ulos kuten väkirikkaammissa maissa.

Eilen join tai yritin juoda grandimehun. Vaikka olen aikuinen, en ehtinyt saada pillimehua loppuun ennen kuin pilli hajosi. Mitenköhän lapset suoriutuvat? Kahvilassa sen sijaan näkyi olevan muovipillejä kassalla, eli ongelma olemme me yksityiset ihmiset. Sama ihminen toimii kahvilassa vastuullisesti. Yritykselle myydään pahvimukeihin muovikansia, kuluttajalle ei. Eihän tämä ole muuta kui nvt tuilua ja kiusantekoa. Luonnon kanssa mitään tekemistä.

Muovipillejä saa.

Tilaamalla Kiinasta :D

Vierailija
26/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä kuka edes ostaa noita pusseja? Kun ne repeää niin herkästi omasta mielestäni. Ja kestokassit saa taiteltua tosi pieneen kokoon muutenkin.

Vierailija
27/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on aivan hirveä maa. Tuollainen on mahdollista, kun meillä on käytännössä duopoli ruokakaupassa ja kaikessa muussa oligopoli. Lampaat vain aina toteavat, että aha, sit se on just niin ja mun täytyy säästää taas kovemmin. S aa tana ei missään maksa ruoka niin paljon ja ole samalla niin pskalaatuista kuin meillä.

Vierailija
28/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikassi on niin kestävä jotta sen voi lastata täyteen kaljapulloja ja kestää kyllä.
Muovikassiiin voi oksentaa ja ei tuu yrjö läpi niinku paperikassista.
Muovikassista voi impata.
Tässä pari esimerkkiä muovikassin ominaisuuksista!
T.Tumppi ja Rolle

Vierailija
29/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luopunut mahdollisimman paljosta koko elämäni suhteen. En halua käyttää mitään ylimääräistä, tupakkaa ja kahvia vielä käytän kuitenkin mutta olen asennoitunut niistäkin luopumiseen tarvittaessa pakotetusti. Olen luopunut autosta ja asun vuokralla. Syön lähinnä elääkseni. Siinähän tuhoatte maailman, ajattelin selviytyä jatkossakin.

Vierailija
30/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä kuka edes ostaa noita pusseja? Kun ne repeää niin herkästi omasta mielestäni. Ja kestokassit saa taiteltua tosi pieneen kokoon muutenkin.

Huonommaksi ovat menneet vain, repeävät todella helposti.

Vierailija
31/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se ympäristö pelastuu. Samalla voi nostaa myös niitten muusta materiaalista tehtyjen kassien hintaa.

🤣Älä osta pussia ja pelasta maailma😂

Silti lähes kaikki tuotteet on pakattu MUOVIIN.

Tekopyhyyttä!

Vierailija
32/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä heittänyt luontoon muovipussia, joten miten ympäristö säästyy?

Vierailija
33/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luopunut mahdollisimman paljosta koko elämäni suhteen. En halua käyttää mitään ylimääräistä, tupakkaa ja kahvia vielä käytän kuitenkin mutta olen asennoitunut niistäkin luopumiseen tarvittaessa pakotetusti. Olen luopunut autosta ja asun vuokralla. Syön lähinnä elääkseni. Siinähän tuhoatte maailman, ajattelin selviytyä jatkossakin.

Et sinäkään selviä elämästä hengissä vaikka olet selvästi luopunut elämästä jo lähes kaikin tavoin muutenkin, jää ainoa elämä elämättä kun tässä paskamaassa joutuu kituuttamaan psykopaattijohtajien takia.

Vierailija
34/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi maksaa 5 euroa.

Oletpa typerä ihminen.

Vierailija
35/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava parannus. Se onkin ollut kömpelöä sieltä alhaalta kassan alta niitä kaivella. Moni ei helposti pysty kumartumaan sillä tavoin. Terveellekin korkeampi sijoittelu on ergonomisempaa.

Vierailija
36/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on sitä halpuuttamista. maailma ei näillä pelastu. Samaan aikaan joka päivä lähtee 173000 lentoa, me saamme kalliit muovikkassit ja korkit pulloihin jotka on vaikea irroittaa. Isot muutokset tarvitaan yhä, niin lento- kun meriliikenteeseen, etenkin siihen turhaan, jos halutaan päästöjä ja saasteita alas.

Ilman lento- ja laivaliikennettä Suomen kaupoissa ei olisi mitään.

Vierailija
37/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään selviä elämästä hengissä vaikka olet selvästi luopunut elämästä jo lähes kaikin tavoin muutenkin, jää ainoa elämä elämättä kun tässä paskamaassa joutuu kituuttamaan psykopaattijohtajien takia.

En väittänyt olevani kuolematon. Selviytyminen käsitetään yleisesti ottaen selviytymiseksi elämässä kunnes kuolema elämästä ihmisen erottaa jatkamaan matkaansa. En aio myöskään kärsiä luopumisestani. Saan sen mistä luovun.

Vierailija
38/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on sitä halpuuttamista. maailma ei näillä pelastu. Samaan aikaan joka päivä lähtee 173000 lentoa, me saamme kalliit muovikkassit ja korkit pulloihin jotka on vaikea irroittaa. Isot muutokset tarvitaan yhä, niin lento- kun meriliikenteeseen, etenkin siihen turhaan, jos halutaan päästöjä ja saasteita alas.

Ilman lento- ja laivaliikennettä Suomen kaupoissa ei olisi mitään.

Rahtiliikenne ok mutta turistilennot on turhia.

Vierailija
39/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakassi mukaan. 

Vierailija
40/50 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät kuljettelee vuosikausia samoja visvaisia kestokassejaan edestakaisin kaupan ja kodin väliä harmaassa neuvosto-Suomessa. Sota on rauhaa ja köyhyys rikkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän