Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudessa Pendolinossa kaikki paikat vastakkaisia istumapaikkoja eli sellaisia että neljä henkeä istuu niin että pöytä välissä

Vierailija
16.07.2026 |

Joo tiedetään että maailmalla noita on. Inhoan tuota ideaa.  

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piispa kivaa välillä VR olisi vesi ja taivas aiheista kuin järvet ja muuta .  Meillä on järviä .  Tai vaikka kylpyamme vaunu . Voisi kylpeä pari tuntia .  Tupakka ravintolavaunu olisi reilua yhdenvertaista.  Meidän tuttavat käy Inarissa asti he kun ostaa mökkitonttia sieltä junalla .  

Vierailija
42/49 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piispa kivaa välillä VR olisi vesi ja taivas aiheista kuin järvet ja muuta .  Meillä on järviä .  Tai vaikka kylpyamme vaunu . Voisi kylpeä pari tuntia .  Tupakka ravintolavaunu olisi reilua yhdenvertaista.  Meidän tuttavat käy Inarissa asti he kun ostaa mökkitonttia sieltä junalla .  

Kivaa jos...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sitä, että vastakkaisella penkillä istuu joku, jolla on pakottava halu ulottaa jalkansa "minun jalkatilaani" eli siinä sitten potkitaan toisiamme, koska hänellä on oikeus ojentaa jalkansa ja minulla oletetaan olevan velvollisuus niitä jalkoja väistellä.

Mä menin laivalla kerran tällaiseen neljän istumaloosiin odotuksenani, ettei siihen ketään muuta tule, suomalaiset istuu mielummin jossain käytävällä kuin tulee vieraan kanssa nokikkain. No siihen tulikin amerikkalaiset, jotka mitään mulle puhumatta istuivat vierekkäin, eli mies tuli mua vastapäätä. Yleensä ajattelen, että amerikkalaiset on aika sosiaalisia, mutta nämä eivät. En sitten väistänyt jalkoineni lainkaan omalla puolellani, joten mies ei saanut omia koipiaan minun jalkatilaani ja siinä vähän kitisi naiselleen ja lähtivät pois. Sen jälkeen tuli jostain Aasiasta olevat naiset, jotka kysyivät onko vapaata, istuivat toisiaan vastapäätä, vähän oli small talkia ja tarjosivat pähkinöitä ja kuivahedelmiäkin kotipuolesta. Eli riippuu tosiaan vähän niistä muistakin, onko siedettävää.

Vierailija
44/49 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio istua tuntemattoman miehen kanssa saman pöydän ympärillä.

Mitä se sukupuoli muka kuuluu asiaan?

Vierailija
45/49 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahhaa. Siis Suomeen tuollaisia? Suomeen, missä jo linja-autossa näet kuinka ihan jokainen etsii sitä vapaata paikkaa missä ei tarvitse istua kenenkään vieressä. Jos ei yksi kelpaa, niin laitetaan kolme. Vttu onneksi ei enää tarvitse matkustaa. Kannatti jättää se pohjainen ukko.

Vierailija
46/49 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian sosiaalista suomalaiseen makuun.

Vierailija
47/49 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan joka reissulta palautetta tuosta rotiskosta.

Vierailija
48/49 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR - Ilmastoystövällisin tapa matkustaa.... Jos haluat olla kuin vanulappu paskassa.

Vierailija
49/49 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio istua tuntemattoman miehen kanssa saman pöydän ympärillä.

Sitten lie seisot käytävällä?

M 195cm ja 135kg

Jos pitää tulla pätemään läskiydellään ja sillä, että Ugh, kyllä MULLE on aina tilaa niin suksi vttuun. En antaisi paikkaani. 

N165/56

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi