Miksi niin monet pelkäävät kuolemaa
Me kaikki lopulta kuolemme, niin miksi pelätä vääjämätöntä?
Kommentit (22)
Minä en pelkää. Sieluni on puhdas.
Kuolema on kaikkein paras juttu siksi se säästetään viimeiseksi.👍
Ei se kuolema, vaan se kuoleminen.
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeen voi tapahtua mitä vaan pahaa niin hyville kuin huonoille ihmisille. Tapahtuuhan maapallollakin hyville ihmisille huonoja asioita
Putin haluaa elää ikuisesti. En ihmettele.
Itseä ahdistaa ainakin, että eläkeikä on jo 70 vuotta. Montako vuotta ehtii olla eläkkeellä ennenkuin kaikki loppuu ja koko ainutkertainen elämä oli yhtä työssäraatamista?
Me kuolemme kaikki joten pelko pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeen voi tapahtua mitä vaan pahaa niin hyville kuin huonoille ihmisille. Tapahtuuhan maapallollakin hyville ihmisille huonoja asioita
Anna mennä vaan!
Maailmassa on tällä hetkellä noin 8,3 miljardia ihmistä, ja kuolleita ihmisiä on arviolta noin 109 miljardia. Suurin osa ihmiskunnasta on jo mullan alla, mutta vieläkään ei tiedetä, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, jos mitään.
Koska se tarkoittaa että elämä päättyy, eikä kerkeä tehdä kaikkea mitä haluaisi.
Useimmat ajattelevat, että kun ehtii olla eläkkeellä niin ja niin monta vuotta, mutta kun kuolema voi tulla niin nopeasti ettei ehdi kirjoittaa lausett
Pelkään rakkaistani ikuiseen eroon joutumista ja tietoisuuden sammumista.
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon pelottaa.
Tiedän meneväni taivaaseen, joten asia ei ainakaan omakohtaisesti pelota. Toisaalta minulla on vielä paljon tehtävää tässä maailmassa, joten en haluaisi vielä lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Koska se tarkoittaa että elämä päättyy, eikä kerkeä tehdä kaikkea mitä haluaisi.
Elämä jää kesken joten kannattaa priorisoida asiat tärkeysjärjestykseen jätä ne vähemmän tärkeät pois.
Luultavasti on silti niin, että kun kuolema tulee omalle kohdalle, ei siinä vaiheessa ehdi pelätä vaan sitten mennään.
En pelkää kuolemaa, olin hyvin lähellä sitä jo kaksi vuotta sitten. En kyllä nähnyt kirkkautta tai valoa, olin vaan hyvin tyytyväinen, kun sain jäädä eloon. Mutta kuolema pelottaa jälkeen jäävien puolesta. Näin kuinka lapseni (ovat jo nuoria aikuisia kaikki) pelästyivät ja olivat huolissaan puolestani, kun sain sairauskohtauksen, etenkin kun olivat äskettäin menettäneet isänsä. Haluaisin elää niin kauan, että näkisin heidän kaikkien asettuneen ja saaneen omat elämänsä siihen malliin, ettei äidin tuki enää olisi niin tärkeää, vaan pärjäisivät ilman minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on tällä hetkellä noin 8,3 miljardia ihmistä, ja kuolleita ihmisiä on arviolta noin 109 miljardia. Suurin osa ihmiskunnasta on jo mullan alla, mutta vieläkään ei tiedetä, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, jos mitään.
Vaihtoehtoja on neljä : muutut orgaaniseksi aineeksi, päädyt taivaaseen tai helvettiin, tai synnyt uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä jää kesken joten kannattaa priorisoida asiat tärkeysjärjestykseen jätä ne vähemmän tärkeät pois.
Valitettavasti päivätyötä ei voi jättää.
Koska kukaan ei tiedä mitä kuoleman jälkeen mitä tapahtuu. Se voi olla jotain pahaa kuten Helvettiin joutuminen.