Miksi osalle miehistä ei mene jakeluun, että nainen päättää parinmuodostuksessa kelpaako mies
Samoin kuin nainen päättää kestääkö parisuhde vai tuleeko ero.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Noinhan sitä luulisi. En kyllä kelpuuttaisi vuokralla asuvaa naista, tai alle 50 tonnin vuosituloja saavaa.
M54, varallisuutta yli 1,8 miljoonaa
Koska olet yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Paskat luulot sulla. Samalla lailla mieskin päättää eroista jne. Parisuhdetta ei tule jos mies ei tunne samoin kuin nainen.
Se vaan, että nainen päättää lopulta sen, että aletaanko suhteeseen. Mulle on moni tuttava sanonut, että voitaisko alkaa seurustelemaan. En ole kelpuuttanut. Olen se, joka oli 10 yksin 1. avioliiton jälkeen. Lopulta kohtasin miehen, josta olin heti varma, että tää on se minun tuleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tajua että ulkonäkö on se tärkeintä naisille. Rumat tavis miehet ei vaan kelpaa. Näin pienessä maassa on yli miljoona sinkkua ja enemmän mies sinkkuja.
Yli 70% aikuisista on parisuhteissa. Väitätkö, etteivät kukaan heistä ole tavis?
Minä päätän kuka pääsee nauttimaan minusta.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet päättävät kyllä ollen hierarkian korkeimmalla pallilla seksuaalisen markkina-arvon pelissä. Osalle naisista kelpaa jopa pelimiehen jakaminen muiden parhaan markkina-arvon sisartensa kanssa, koska pelimies on luomakunnan kruunu ja 10-saalis.
Pelimiehet eivät ole korkeimmalla hierarkiassa. He esittävät olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyveellinen mies ja kelvollinen. Silti sinkku. En vain halua nolata itseäni saamalla pakkeja. Tinderiä voisin harkita tai vastaavaa, mutta nekin aika raadollisia lihatiskejä.
Ei pakit ole mikään nolaaminen. Se vain tarkoittaa sitä, että toisella ei ole sinua kohtaan riittäviä tunteita. Jollakin toisella saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat luulot sulla. Samalla lailla mieskin päättää eroista jne. Parisuhdetta ei tule jos mies ei tunne samoin kuin nainen.
Se vaan, että nainen päättää lopulta sen, että aletaanko suhteeseen. Mulle on moni tuttava sanonut, että voitaisko alkaa seurustelemaan. En ole kelpuuttanut. Olen se, joka oli 10 yksin 1. avioliiton jälkeen. Lopulta kohtasin miehen, josta olin heti varma, että tää on se minun tuleva mies.
Mua ei ole aina haluttu kun olen halunnut parisuhteen miehen kanssa.
Parinmuodostuksessa itsellänikin on ollut päätäntävaltaa ja olen päättänyt olla lähtemättä suhteeseen sellaisten naisten kanssa joihin en tunne vetoa tai kiinnostus ei kasva riittävän suureksi.
Vakavien suhteiden päättymisissä sitä valtaa ei ole ollut, vaan nainen on aina jättänyt. Osa on kysellyt takaisin, mutta siinä minulla on taas ollut päätäntävaltaa.
Mutta siinä olet kyllä oikeassa, että nainen päättää kestääkö suhde vai tuleeko ero.
Asia on liian tärkeä jätettäväksi naisen päätettäväksi joten järjestetyt avuoliitot on sallittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lukuisia kertoja päättänyt parinmuodostuksessa, että nainen ei kelpaa. m49
Tai luullut päättäväsi. Luultavasti nainen on ollut salaa kiitollinen. Kun homma on päättynyt. Toinen voidaan myös saada luulemaan. Että hän teki eroaloitteen ensin.
Höpö, höpö. Olin nuorena tosi komea, ja olen vieläkin. Pari kolmekymppisenä naiset suorastaan tappelivat minusta. Kyllä siinä joutui monet pakit antamaan. Vieläkin, kun menee baariin, on puhelinnumeron pyytäjiä. Pakit tietysti joutuu antamaan, kun olen tosi tarkka, kenen kanssa lähden suhteeseen. Jos harrastaisin yhden yön juttuja, saattaisin olla vähemmän ronkeli. m49
Oho. En ole vuosiin nähnyt kenenkään pyytävän baarissa toisen puhelinnumeroa.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan sitä luulisi. En kyllä kelpuuttaisi vuokralla asuvaa naista, tai alle 50 tonnin vuosituloja saavaa.
Sääli että kyse on Afrikan tähden seteleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei päätä. Molemmat tekevät sen päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tajua että ulkonäkö on se tärkeintä naisille. Rumat tavis miehet ei vaan kelpaa. Näin pienessä maassa on yli miljoona sinkkua ja enemmän mies sinkkuja.
Sano nyt vielä että vain pitkät miehet kelpaavat.
Mun miehet ovat olleet taviksia ja ei kovin pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Asia on liian tärkeä jätettäväksi naisen päätettäväksi joten järjestetyt avuoliitot on sallittava.
No, sitten sä ainakin jäät sinkuksi. Isät haluaa tyttärilleen menestyneen, kunnon miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli että kyse on Afrikan tähden seteleistä.
Niin, eihän se sanonut miljooniensa yksikköä. Sillä voi olla vaikka 1.8 miljoonaa käpyä.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ei näköjään vain kerta kaikkiaan kelpaa se tosiasia, että rumuus ei ole ratkaisevaa vaan luonne/käytös. Suurin osa ihmisistä meillä ja muualla on vähemmän kauniita/komeita ja silti löytävät parin.
Tietenkin jos on riittävän yksinkertainen mieleltään niin etsii mustavalkoista selitystä eli ulkoista rumuutta tai liian egoistinen myöntämään omaa paskamaista käytöstä. Silloin on helpompaa vain sanoa olevansa liian ruma, vaikka vika olisi oikeasti korvien välissä.
Joo - meikä on kaapattu useasti ihan ulkoringin ulkopuolelta. No ....15 v ... tai 16 vuotta Ladyn kanssa yhdessäoloa. Riitoja on, mutta ihmeen lyhyitä., ''ovatko ne itseasiassa stressin purku riitoja?
Joo ... olen stanan iso mies , mutta yksi heawy Hippi-tyttö veti meikän housut kintuun eli raiskasi minut.
Oli hyvää aikaa niinkauan kuin kesti ...teine ehkä pahan virheen. 4-5 virhettä eläessäni. Vain 1 huono nainen .... ja minä olen se HUONO ....KAIT? ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että naiselle tulee useammin yllätyksenä miehen jättäminen. Avioeroista n. 75% on tehty naisten aloitteesta, vaikka muodollisesti eroa haettaisiinkin yhdessä. Olettamushan on se, että miehellä on odotukset parisuhteelle huomattavasti pienemmät kuin naisella.
Pelkissä tapailuissa ja Tindertreffeillä yms. tilanne voi olla toinen.
Mutta noista avioeroista vielä.. Kuinkahan moni eroaa niin, ettei ole mitään hajuakaan uudesta kumppanista.
Jos 75% eroista tulee naisten aloitetteesta, miten naiselle voi miehen jättäminen tulla useammin yllätyksenä?
Koska sitä ei odoteta. Kun nainen jättää, sitä osataan odottaa eikä se yllätä ketään. Täysin loogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että naiselle tulee useammin yllätyksenä miehen jättäminen. Avioeroista n. 75% on tehty naisten aloitteesta, vaikka muodollisesti eroa haettaisiinkin yhdessä. Olettamushan on se, että miehellä on odotukset parisuhteelle huomattavasti pienemmät kuin naisella.
Pelkissä tapailuissa ja Tindertreffeillä yms. tilanne voi olla toinen.
Mutta noista avioeroista vielä.. Kuinkahan moni eroaa niin, ettei ole mitään hajuakaan uudesta kumppanista.
Jos 75% eroista tulee naisten aloitetteesta, miten naiselle voi miehen jättäminen tulla useammin yllätyksenä?
Koska sitä ei odoteta. Kun nainen jättää, sitä osataan odottaa eikä se yllätä ketään. Täysin loogista.
Eihän mieskään osaa odottaa sitä jättämistä. Joten miten naiselle se tulee useammin yllätyksenä kuin miehelle?
Miksei joillekin naisille mene jakeluun että miehet päättävät yhteiskunnassa käytännössä kaikesta. Kaikesta.