Miksi osalle miehistä ei mene jakeluun, että nainen päättää parinmuodostuksessa kelpaako mies
Samoin kuin nainen päättää kestääkö parisuhde vai tuleeko ero.
Kommentit (86)
Entäs sitten? Mitä iloa on tuon asian menemisestä jakeluun? Muuttuuko elämä paremmaksi?
Eihän se noin mene. Kun muodostetaan parisuhdetta, molemmat osapuolet päättävät, syntyykö suhdetta ja jatkuuko suhde vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyveellinen mies ja kelvollinen. Silti sinkku. En vain halua nolata itseäni saamalla pakkeja. Tinderiä voisin harkita tai vastaavaa, mutta nekin aika raadollisia lihatiskejä.
"Jos ei pelaa, ei voi voittaa"
Pelimiehet päättävät kyllä ollen hierarkian korkeimmalla pallilla seksuaalisen markkina-arvon pelissä. Osalle naisista kelpaa jopa pelimiehen jakaminen muiden parhaan markkina-arvon sisartensa kanssa, koska pelimies on luomakunnan kruunu ja 10-saalis.
Vierailija kirjoitti:
Mies aloittentekijänä on hurmaavaa. Feminismi ei vain toimi monestakin syystä. Kumpaakaan ei tule alistaa. Mies rakastaa ja suojelee naistaan, nainen kunnioittaa miestään.
Kerro toki, miten feminismi ei toimi mielestäsi. Ja miten tämä liittyy siihen, että mies on aloitteen tekijänä hurmaava.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyveellinen mies ja kelvollinen. Silti sinkku. En vain halua nolata itseäni saamalla pakkeja. Tinderiä voisin harkita tai vastaavaa, mutta nekin aika raadollisia lihatiskejä.
Kaikki saavat pakkeja joskus, enemmän ja vähemmän. Itsekin olen saanut useita pakkeja ja ei se ole kertaakaan nolannut minua, käsittelin asiat ja jatkoin elämääni.
Joo noin se on minun kohdalla mennyt. Minä päätin ottaa kumppanikseni 1. aviopuolisoni ja päätin myös käskeä sen lähteä pois kodistamme. Olin yksin laittanut avioeropaperit.
Päätin myös , että nykyinen aviopuolisoni on sitten mun mies. Päätin sen 10 vuoden yksinelon jälkeen. Asuin siis 10 vuotta yksin sen 1. liiton päätyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet päättävät kyllä ollen hierarkian korkeimmalla pallilla seksuaalisen markkina-arvon pelissä. Osalle naisista kelpaa jopa pelimiehen jakaminen muiden parhaan markkina-arvon sisartensa kanssa, koska pelimies on luomakunnan kruunu ja 10-saalis.
Mistäs sinä tällaista horinaa olet kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan sitä luulisi. En kyllä kelpuuttaisi vuokralla asuvaa naista, tai alle 50 tonnin vuosituloja saavaa.
M54, varallisuutta yli 1,8 miljoonaa
Mitä vikaa on vuokralla asumisessa? Mulla on varallisuutta suunnilleen saman verran kuin sinulla. Asun vuokralla, koska se on minulle tällä hetkellä sopiva asumismuoto, tosin kakkos- ja kolmoskotini ovat omistusasuntoja. Varallisuus tuottaa tällä hetkellä enemmän sijoitettuna kuin mitä se asunnon seinissä minulta säästäisi.
1,8 miljoonan varallisuudella tulot ovat huomattavasti enemmän kuin 50 000.
Tuo mies on sanojensa mukaan jo miljonääri (naurettavaa, kukaan ei usko :D) , mutta se ei riitä. Aika materialistista kyllä häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Eli sanoisin, että minun kohdallani yleensä miehet päättäneet, että haluavatko he parisuhteeseen vai ei.
Aha, no älä ole tuommoinen lapatossu että mikä tahansa mies kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että naiselle tulee useammin yllätyksenä miehen jättäminen. Avioeroista n. 75% on tehty naisten aloitteesta, vaikka muodollisesti eroa haettaisiinkin yhdessä. Olettamushan on se, että miehellä on odotukset parisuhteelle huomattavasti pienemmät kuin naisella.
Pelkissä tapailuissa ja Tindertreffeillä yms. tilanne voi olla toinen.
Mutta noista avioeroista vielä.. Kuinkahan moni eroaa niin, ettei ole mitään hajuakaan uudesta kumppanista.
Jos 75% eroista tulee naisten aloitetteesta, miten naiselle voi miehen jättäminen tulla useammin yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Pelimies ei päätä sen enempää kuin muutkaan, yksikään pelimies ei ole Jeesuksesta seuraava. Ja äkkiähän se pelimies heivatuksi tulee, kun suhteessa koittaa arki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan sitä luulisi. En kyllä kelpuuttaisi vuokralla asuvaa naista, tai alle 50 tonnin vuosituloja saavaa.
Tienaan yli 50 000 e/vuosi, mutten kelpuuttaisi sinua rahoistasi huolimatta.
Niinpä niin nyt taas.
Miksi tuota epäilet? 50 000€/vuosi on aika vaatimaton ja tavallinen palkka. Ja harva haluaa ikävää puolisoa vaikka tällä rahaa olisikin.
Heh. Olmi kyseenalaistaa naisen palkan, joka on alle keskitason, muttei sitä että toinen olmi ole miljonääri :D
Molempien pitää olla samaa mieltä.
Paskat luulot sulla. Samalla lailla mieskin päättää eroista jne. Parisuhdetta ei tule jos mies ei tunne samoin kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lukuisia kertoja päättänyt parinmuodostuksessa, että nainen ei kelpaa. m49
Tai luullut päättäväsi. Luultavasti nainen on ollut salaa kiitollinen. Kun homma on päättynyt. Toinen voidaan myös saada luulemaan. Että hän teki eroaloitteen ensin.
Höpö, höpö. Olin nuorena tosi komea, ja olen vieläkin. Pari kolmekymppisenä naiset suorastaan tappelivat minusta. Kyllä siinä joutui monet pakit antamaan. Vieläkin, kun menee baariin, on puhelinnumeron pyytäjiä. Pakit tietysti joutuu antamaan, kun olen tosi tarkka, kenen kanssa lähden suhteeseen. Jos harrastaisin yhden yön juttuja, saattaisin olla vähemmän ronkeli. m49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies aloittentekijänä on hurmaavaa. Feminismi ei vain toimi monestakin syystä. Kumpaakaan ei tule alistaa. Mies rakastaa ja suojelee naistaan, nainen kunnioittaa miestään.
MOLEMMAT rakastavat ja kunnioittavat toisiaan, muuten homma ei toimi.
Joo tottakai, mutta kunnioitus on miehelle erityisen tärkeää ja rakkaus taas naiselle, mutta molemmat tarvitsevat sekä rakkautta että kunnioitusta.
Ja sinä kuvittelet tietäväsi, miten 100% maailman ihmisistä ajattelee? Perustuen mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienaan yli 50 000 e/vuosi, mutten kelpuuttaisi sinua rahoistasi huolimatta.
Sinä saat pelkkää työkyvyttömyyseläkettä 1200/kk. Mt-syistä eläkkeellä. -eri
Kirjoitat varmaankin tuosta, joka kuvittelee olevansa miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Nainen päättää seksistä, mies päättää johtaako se parisuhteeseen, näin se vaan menee
Ei mene. Molemmat päättävät seksistä, ja molemmat päättävät parisuhteesta.