Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rupsahtavatko miehet nopeammin kuin naiset?

Vierailija
16.07.2026 |

Miten on?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaan 

N30

Vierailija
62/95 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Naiset pitävät yleensä parempaa huolta itsestään. Sekä henkisesti että fyysisesti. 

Joo sen on kyllä tällä palstalla huomannut, maailman tervepäisin väki täällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui! Ketju poistuu alta aikayksikön 🤭

Minkä aikayksikön? Tiesin heti että mode antaa olla koska aihe koskee miehiä, mutta jos koskisi naisia niin silloin viestisi pitäisi paikkansa

Vierailija
64/95 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää myöntää, että minun ikäiset naiset näyttävät melkein kaikki siltä, että voisivat olla tätejäni. Siksi deittailen reippaasti nuorempia naisia. Kesällä oli suhde 17-vuotiaan tytön kanssa, nyt jotain kenties vakavampaa 22-vuotiaan kanssa. M36

Näin pitkästä aikaa nuoruuden ihastusta ja kyllä oli tätiytynyt ihan kamalasti. Olen 40v ja hän on minua vielä 3 vuotta nuorempi, mutta näyttää 10 vuotta minua vanhemmalta. Ehkä se että oli nuorena "babyface" alkaa maksaa itsensä takaisin, silloin sai kyllä kuunnella vit tuilua kun näyttää niin nuorelta, mutta se parhaiten nauraa joka viimeiseksi nauraa 😄

3-kymppisenä naisena ihmettelen miesten juonteita ja aikaista vanhemista. 🙈 Kyllä naiset on nuoremman näköisiä, ellei ole tätimäistä vartaloa jne. 

Olen 30v mies enkä ole ikinä nähnyt vanhempaa tai samanikäistä naista joka näyttäisi nuoremmalta kuin minä

Vierailija
65/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää myöntää, että minun ikäiset naiset näyttävät melkein kaikki siltä, että voisivat olla tätejäni. Siksi deittailen reippaasti nuorempia naisia. Kesällä oli suhde 17-vuotiaan tytön kanssa, nyt jotain kenties vakavampaa 22-vuotiaan kanssa. M36

Näin pitkästä aikaa nuoruuden ihastusta ja kyllä oli tätiytynyt ihan kamalasti. Olen 40v ja hän on minua vielä 3 vuotta nuorempi, mutta näyttää 10 vuotta minua vanhemmalta. Ehkä se että oli nuorena "babyface" alkaa maksaa itsensä takaisin, silloin sai kyllä kuunnella vit tuilua kun näyttää niin nuorelta, mutta se parhaiten nauraa joka viimeiseksi nauraa 😄

3-kymppisenä naisena ihmettelen miesten juonteita ja aikaista vanhemista. 🙈 Kyllä naiset on nuoremman näköisiä, ellei ole tätimäistä vartaloa jne. 

Olen 30v mies enkä ole ikinä nähnyt vanhempaa tai samanikäistä naista joka näyttäisi nuoremmalta kuin minä

Laitapa kuvasi tänne, niin katsotaan. 

Vierailija
66/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Naiset pitävät yleensä parempaa huolta itsestään. Sekä henkisesti että fyysisesti. 

Höpö. Hiusten värjäys ja nuorisovaatteet voivat hämätä kauempaa katsottaessa.

Vierailija
67/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rupsahtaa nopeammin, sen näkee jo nuorista naisista

Vierailija
68/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset rupsahtaa sen takia he käyttävät meikkiä

Vierailija
69/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet myös kuolevat keskimäärin nuorempina. Tämä fakta ei muutu poistattamalla tai raivoamalla.

Vierailija
70/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten se totuus täti-ihmiset: 

Miksi naisten kasvojen iho vanhentuu miehen kasvojen ihoa nopeammin 45 ikävuoden jälkeen?

Ja tekoälyn vastaus:

"Naisten kasvojen ihon nopeampi vanheneminen 45 ikävuoden jälkeen johtuu pääasiassa hormonaalisista muutoksista sekä sukupuolten välisistä rakenne-eroista ihossa.

Tärkeimmät syyt tähän ovat:

Estrogeenin väheneminen ja menopaussi: Noin 45 ikävuoden jälkeen naisen elimistön estrogeenitasot alkavat laskea merkittävästi menopaussin vuoksi. Estrogeeni ylläpitää ihon kosteutta, elastiinia ja kollageenia, joka pitää ihon kiinteänä. Estrogeenitason romahtaessa kollageenin tuotanto sakkaa rajusti: tutkimusten mukaan nainen menettää jopa 30 % ihon kollageenista ensimmäisten viiden menopaussivuoden aikana. Tämä johtaa ihon nopeaan ohenemiseen, veltostumiseen ja ryppyjen syvenemiseen.

Ihon luonnollinen paksuus ja kollageenin määrä: Miesten iho on luonnostaan noin 20–25 % paksumpi kuin naisten iho, ja siinä on suurempi kollageenitiheys. Miesten ihon kollageenimäärä vähenee tasaisen hitaasti ja lineaarisesti läpi aikuisiän ilman naisille tyypillistä äkillistä hormonaalista pudotusta. Siksi miesten iho säilyttää rakenteensa pidempään.

Talintuotanto ja ihon kosteus: Testosteroni kiihdyttää miesten ihon talirauhasten toimintaa, minkä vuoksi miesten iho tuottaa enemmän talia eli ihon omaa suojarasvaa. Tämä luonnollinen rasvakerros sitoo kosteutta tehokkaasti ja suojaa ihoa kuivumiselta ja juonteilta. Naisten iho kuivuu helpommin, ja kuivuus korostuu entisestään estrogeenitason laskiessa, mikä saa rypyt näkymään selkeämmin."

Persutan ja tekoälytän taas palstan paskaksi! MGTOW Haistakaa paska demukka akat!!! Ååååååååååååhhhhhh kohta lentää sexxivatgulia!! 

Vierailija
71/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v miehet on ihania

N24

Vierailija
72/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan naisen kuiva pìllu 

Haittaa sun elämää miten? Et tule muunkaanlaista näkemään saati saamaan :D

Vierailija
73/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan pullakkaista läskeistä ei kolmikymppisenä enää takaapäin erota onko kyseessä mies vai nainen. Kaikki tatuoituja ja pukeutumistyylikin sama. 

Vierailija
74/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbonainen ja yli 30v naisissa ei ole mitään kiihottavaa

Vierailija
75/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla löytyy hyväkuntoisia vanhempia (40+) miehiä enemmän kuin vanhempia naisia.

Vierailija
76/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilla löytyy hyväkuntoisia vanhempia (40+) miehiä enemmän kuin vanhempia naisia.

Kuntohan ei kerro ulkonäöstä mitään. 

Vierailija
77/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö. Hiusten värjäys ja nuorisovaatteet voivat hämätä kauempaa katsottaessa.

Eikö se varmariasu teekään papparaista nuorekkaaksi?

Vierailija
78/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä poistuu kaikki viestit jotka kannattaa tota aikaisempaa rupsahtamista..

Vierailija
79/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtavat aika samaa tahtia, mutta miesten rupsahtamiseen ei välttämättä suhtauduta niin kielteisesti. Usein naiset jopa pitävät siitä. 

Vierailija
80/95 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on parhaimmillaan 18-22-vuotiaana. Nopea alamäki alkaa useimmilla jo alle 25-vuotiaana.