Muista ettei grillimakkaraan lisätä sinappia tai ketsuppia.
Makkaran oma maku riittää.
Älä siis ole vulgaari vaan opettele hienot käytöstavat.
Kommentit (24)
kyllä mä oon jo niin aikuinen että ihan ite päätän mitä laitan ja saatanpas laittaa suolakurkkusalaattiakin...
Menehän potilas muualle pätemään. Olet turha.
Ja vitut muista vaan syö makkarani juuri kuten haluan ääliö !
Vierailija kirjoitti:
Menehän potilas muualle pätemään. Olet turha.
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.
Kuka juntti miettii muiden syömisiä? Tiedätkö Ap edes milloin tai miksi maustekastikkeet keksittiin? Olivat kuule pikkasen hienomman väen luomuksia, kun sinä ikinä voisit olla. Kelpaavat kuninkaallisille, sen makkaran kera, mutta ei sinulle. Ei, sinä olet niin hienoa ja parempaa väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka juntti miettii muiden syömisiä? Tiedätkö Ap edes milloin tai miksi maustekastikkeet keksittiin? Olivat kuule pikkasen hienomman väen luomuksia, kun sinä ikinä voisit olla. Kelpaavat kuninkaallisille, sen makkaran kera, mutta ei sinulle. Ei, sinä olet niin hienoa ja parempaa väkeä.
Älä ole vulgaari. Maustekastikkeet on tehty peittämään huonon tai pilaantuneen ruuan makua.
Vierailija kirjoitti:
Ja vitut muista vaan syö makkarani juuri kuten haluan ääliö !
Aina pitää hävetä. Miksi olet vulgaari?
Eurooppakaisern kulttuurin kuuluu maustaa makkara sinapilla. Ketsuppi kuuluu raoakon taakse.
Vierailija kirjoitti:
Eurooppakaisern kulttuurin kuuluu maustaa makkara sinapilla. Ketsuppi kuuluu raoakon taakse.
Ei kun piparjuurella.
Sen roskan kanssa voi syödä sinappia ja ketsuppia.
Itse en ole ikinä kiusannut ketään mutta sellaisiakin on. jotka yrittävät käydä ja käyvätkin jonkun kimppuun lasten kautta. Ja yleensä lasten äidin kimppuun! Jopa niin että tehdään rikoksia sille äidille ja lapsille.
Nykyään makkaraan lisätään jopa jäätelöä. Vai oliko se toisin päin?
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/07865b4d-9ba8-4dbe-9163-6c7…
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole ikinä kiusannut ketään mutta sellaisiakin on. jotka yrittävät käydä ja käyvätkin jonkun kimppuun lasten kautta. Ja yleensä lasten äidin kimppuun! Jopa niin että tehdään rikoksia sille äidille ja lapsille.
Kuinka alhainen onkaan tuollainen joka yrittää saada tahalleen paheksuntaa äidille lasten kautta??? Jipa jotenkin sabotoiden ja lavastaen?
Kyllä lisätään!
Ja minä en syö grillimakkaraa ilman sinappia! Enkä kinkkuleipää.
Ettäs tiijätte, hienohelmat!
Haluatko AP turpaas?
Loukkaat nyt suomalaisten pyhimpiä arvoja.
Hauku vaikka hallitusta, mutta sinappia makkaralla et voi haukkua Suomessa.
Turpiin tulee.
Ap ei ole suomalainen. Täällä ei tuollaisia jutella.
Ketsuppia voi kritisoida vähän, mutta sinappia ei.
Sinapin merkistä ja väkevyydestä toki voi ja pitääkin kiistellä.
Niin ja muista makkara tukkii suonet ja olet kohta kuollut.
Just näin