Häiritseekö muita tämä nykyajan estottomuus ja häpeämättämyys?
Uimarannoilla kuljetaan perseet paljaana, pahoitetaan mieli kun festareille ei pääse perse paljaana. Toiset ylpeilevät sillä kun oma lapsi on h*ora. Jatkuvaa estotonta seksipuhetta ja itsensä myymisen ihailua mediassa ja suurinpiirtein mikään ei ole enää intiimiä ja yksityistä.
Kommentit (77)
Silti makuuhuoneissa ongelmia naisten henkisten tms estojen takia. Moni ei vastaa sitä mitä ulos näyttää.
Ei häiritse, itsellä on jo kuitenkin elämänkokemusta 80-luvulta asti jolloin rannoilla ja pihoilla käyskenteli huomattavasti vähemmän pukeutunutta kansaa kuin nyt aurinko palvomassa. Lisäksi h+oritteluun taipuvaiset mielenterveysongelmaiset kanssakansalaiset olivat varsin normaali näky päivittäisessä elämässä, opettivat tämän kauniin tavan myös lapsilleen ja se kyllä kuului ala-asteen pihalla. Itse pidän hyvänä muutoksena sitä että h+orittelijoita voidaan nykyään pitää sellaisina huonokäytöksisinä mt-tapauksina joita he todellisuudessa ovat. 70-luvun vanhemmat vasta olivat esimerkillisen estottomia seksipuheissa myös lapsilleen, nykyaika kalpenee sen rinnalla. Asiasta saa hyvän kuvan kun katsoo hieman 70- ja 80- lukujen vaihteen suomalaista tv-viihdettä mainoksista puhumattakaan.
Kiva käydä salilla kun ihan sama mihin suuntaan katsot niin katse on jonkun "instabeibin" takamuksessa jolla on rypytyslegginsit jalassa. Kattoonko tässä pitää katella? Ihan helvetin kiusallista
Tuntuu vahvasti sille, että tämänpäiväinen keskivertosuomalainen on antanut itselleen luvan olla laiska, tyhmä ja saamaton. Kollektiivisesti ollaan vaan, eikä saada mitään aikaiseksi. Kaiken annetaan tippua jatkuvasti käsistä, eikä millään ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vahvasti sille, että tämänpäiväinen keskivertosuomalainen on antanut itselleen luvan olla laiska, tyhmä ja saamaton. Kollektiivisesti ollaan vaan, eikä saada mitään aikaiseksi. Kaiken annetaan tippua jatkuvasti käsistä, eikä millään ole mitään väliä.
Ja mitenkä tämä liittyi tähän aiheeseen?
Ei oikeastaan, jos joku haluu lompsia vehkeet esillä niin lompsikoot, ei ole multa pois. Mutta ei ole myöskään multa pois jos joku haluaa lompsia ympäriinsä kaavussa. Mua kiinnostaa lähinnä että mulla itsellä on vaatteet missä voin lompsin ympäriinsä.
noille persvakotyrkyille oli aikoinaan oikein hyvä ja kuvaava sana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenkä tämä liittyi tähän aiheeseen?
Aihe on yksi ilmentymä juurisyystä. Kommentoit juurisyytä.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee. Seksipositiivisuus on sairaus.
Rakastelu on ihanaa, seksileikit julkisesti ovat kuvottavia, huorauksen ylistys on säälittävää, säällittävä on huorankäyttäjä.
Olin festareilla, jossa oli näitä perse paljaana kulkevia selluliittiperseitä, stringit, pitsipöksyt ja hehtaariperse, itselläkin on sellainen, mutta ei se kaunis ole vaikka en sitä häpeäkään, mutta en kyllä julkisesti toisten kauhuksi halua esitelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Maauimalaankaan ei viitsi enää mennä kun tosiaan perseet paljaana siellä hilluu suurin osa naisista. Ei minkäänlaista tilannetajua nykyajan ihmisillä.
Nou worry, evoluutio etenee. Toivotaan että jostain astuu esiin Homo XXX. Useitahan on jo esiin tullutkin....
Onko seksi harrastus kun uutisoidaan, että seksiä harrastetaan? Ei mitään sopivampaa verbiä?
Kyllä häiritsee, mutta miellän että kyse on samasta "millään ei ole mitään väliä" -asenteesta mikä näkyy esim. liikenteessä (ajetaan jalkakäytävällä autoilla ja mopoilla, ajetaan skuuteilla toisten päälle jne) ja airbnb -bisneksessä (ammattimaista hotellitoimintaa kodiksi kaavoitetusss talossa koska minä saan rahaa, vähät muista). Eli kokonaisvaltainen itsekkyyden ja minä minä -ajattelun lisääntyminen ja yhteinen hyvä ei merkitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kristillissosialistia häiritsee.
Mus sulia häiritsee. Eikä näyt kaiken peittävä vaatetus sitä se xiä estävän...Ihmejuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse, itsellä on jo kuitenkin elämänkokemusta 80-luvulta asti jolloin rannoilla ja pihoilla käyskenteli huomattavasti vähemmän pukeutunutta kansaa kuin nyt aurinko palvomassa. Lisäksi h+oritteluun taipuvaiset mielenterveysongelmaiset kanssakansalaiset olivat varsin normaali näky päivittäisessä elämässä, opettivat tämän kauniin tavan myös lapsilleen ja se kyllä kuului ala-asteen pihalla. Itse pidän hyvänä muutoksena sitä että h+orittelijoita voidaan nykyään pitää sellaisina huonokäytöksisinä mt-tapauksina joita he todellisuudessa ovat. 70-luvun vanhemmat vasta olivat esimerkillisen estottomia seksipuheissa myös lapsilleen, nykyaika kalpenee sen rinnalla. Asiasta saa hyvän kuvan kun katsoo hieman 70- ja 80- lukujen vaihteen suomalaista tv-viihdettä mainoksista puhumattakaan.
80-oltiin rannalla yläosattomissa, koska haluttiin rajaton rusketus, ei siinä ollut mitään ajatusta että olenpa seksikäs vai olinko ainoa viaton?
90-luvulla joka tuppukylässä oli laman myötä tissibaari/keskikaljabaari. Nykyisin on menty pidemmälle köyhän perheenäidin on myytävä koko kroppa ja portsari ei heitä ulos nipistelijää vaan kaikkensa on annettava häpeämättä.
Vierailija kirjoitti:
Harva ihminen on alastomana erityisen kaunis tai komea. Vaatetettuna useampi.
Tämäpä just ja ne alapäätään näyttelevät varmaan saavat itse kiksejä siitä huomionherättämisestä ja katseista mutta eivät poloiset ymmärrä että muiden silmissä ovat naurettavia, kun ei se kroppa muiden silmää miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Silti makuuhuoneissa ongelmia naisten henkisten tms estojen takia. Moni ei vastaa sitä mitä ulos näyttää.
Naiset ja miehet ymmärtää visuaalisuuden ja itsensä esillepanon eri tavoin. Mutta ei siihen pitäisi olla miehillä mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Harva ihminen on alastomana erityisen kaunis tai komea. Vaatetettuna useampi.
kuten esim. vaatekauppiaskin .....siinäkin on nolous huipuissaan
No ei sillä tavalla. En katso televisiota niin kaikki tositeeveetapahtumat sun muut löysämoraaliset rivoudet tulee tietooni vain iltapäivälehtien otsikoista tai täällä palstalla ja yleensä ei kiinnosta lukea referaatteja niistä. Tässä iässä en käy paikoissa, joissa epäasiallisen vähäpukeisia ihmisiä ja jos on niin ei niin paljoa kiinnosta, että ajatusta asialle uhraisin saatikka kauhistelisin.
Tyhmiä ihmisiä en jaksa kuunnella ja kukaan täyspäinen ei julkisesti seksiasioistaan kerro
Tämäkin on varmaan jotenkin miesten syytä, vaikka miehet eivät kulje uimarannalla perse paljaana, eivät halua festareille perse paljaana, eivät kutsu itseään h***raksi, eivätkä myy itseään sosiaalisessa mediassa. Seksistä voivat ehkä puhuakin. Mutta miesten syytähän tämä silti on.
Himokas ajatus omassa päässä provosoi, ei muu.