Miehen masennuslääkitys pilasi seksielämämme ja ero tuli.
Miehellä meni halut minimiin. Meillä oli ennen mielettömän hyvä yhteys ja seksielämä.
Miehestä tuli zombi jota kiinnosti vain syöminen, telkkari ja puhelin.
Kiitti v***sti nykyajan sairas lääkepolitiikka! Johonkin väsymykseen ja saamattomuuteen sai nuo pillerit, ei ollut edes masentunut.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ei se edes ollut masentunut jos se nussia halusi. Masentuneelle aivan sama vaikkei seisokaan.
Ja toisin kuin manosfäärin ääliöt väittävät: minkäån läåkkeen vaikutus ei jatku sen jälkeen kun lääkitys loppuu. Miettikää nyt: silloinhan yksi nappi riittäisi parantamaan.
Kaikki lääkkeet hajoavat maksassa.
Ap, sä oot veeti ja sun nuppi on rikki. Syö lääkkeesi.
Mikähän nappi tämän kirjoittajalta on jäänyt ottamatta 💊🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se edes ollut masentunut jos se nussia halusi. Masentuneelle aivan sama vaikkei seisokaan.
Ja toisin kuin manosfäärin ääliöt väittävät: minkäån läåkkeen vaikutus ei jatku sen jälkeen kun lääkitys loppuu. Miettikää nyt: silloinhan yksi nappi riittäisi parantamaan.
Ap, miksi esiinnyt naisena? Luuletko oikeasti, että sinun uskotaan olevan nainen?
Nääh, se mitään pillereitä syöny. Alkoi vaan toteuttaa omia mielihalujaan ja kaupan päälle vielä akka pihalle. Teen kunniaa.
Minäkin olin helvetin masentunut kun olin exän kanssa yhdessä, elämä oli sellaista harmaata mössöä eikä mistään saanut kiinni. En mennyt lääkäriin vaan otin eron ja nyt elämä taas hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Nääh, se mitään pillereitä syöny. Alkoi vaan toteuttaa omia mielihalujaan ja kaupan päälle vielä akka pihalle. Teen kunniaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin helvetin masentunut kun olin exän kanssa yhdessä, elämä oli sellaista harmaata mössöä eikä mistään saanut kiinni. En mennyt lääkäriin vaan otin eron ja nyt elämä taas hymyilee.
Ap
Vastailen tässä itselleni, kun ei tää naisten haukkumisketju oikein lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa, ettei aloittaja koskaan rakastanut omaa puolisoaansa vain pelkästään sitä mitä häneltä sai.
Aidosti omaa puolisoaan rakastava henkilö olisi kylläkin hakenut lisää apua ja pyrkinyt auttamaan sen puolison pois synkästä merestä.
Jos omalta puolisoltani menisi seksihalut niin ei se mua haittaisi, vaikka meidän seksielämä onkin parasta mitä olen saanut. Johtuu ihan siitä, että oma puolisoni on tosi uniikki kappale ja tiedän, ettei hänen kaltaisia henkilöitä tässä maailmassa montaa ole.
Miksi vastaat naisvihatrollille?
Koska joku ei välttämättä ymmärrä kyseessä olevan naisvihatrolli, joten on ihan hyvä antaa myös normaaleja vastauksia, ettei joku uusi palstalla luule, että naiset ovat tuollaisia kuin aloittaja on.
Eikö kenenkään mielestä ole elämään vaikuttava aika iso asia jos seksuaalinen nautinnon kyky menee jopa pysyvästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi esiinnyt naisena? Luuletko oikeasti, että sinun uskotaan olevan nainen?
Onko mahdoton ajatus että nainenkin voisi olla halukas ja nauttia seksistä? Olette outoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen olisi kannattanut lukea lääkkeen mukana tuleva seloste. Mielialalääkkeiden yleisin haittavaikutus on seksuaalisen halun väheneminen. Usein se on pysyvää.
Aika moni nainen haluaisi syöttää ukolleen tuollaisia nappeja jotta saa olla rauhassa sängyssä.
Tämä väite voi olla totta. Samalla nainen ehkä katselee halvinta lippua Kongoon, jotta saa kunnon melaa ilman sitoumusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta näkee, mihin suhteenne perustui. Mitään todellista teillä ei ollut.
Tietysti suhteessa oli muutakin ja rakastin miestä todella. Mutta jos toinen vetäytyy zombiksi sohvannurkkaan ja ei ole mitään romantiikkaa tai intohimoa enää niin ei se ole todellinen suhde.
-ap
Tyhjää täynnä.
En sinällään epäile asiaa, mutta vähän kuitenkin,. Kun kerran vaivaudut tuollaisen laittamaan, niin mitäs jos laittais jotain pohjaa asialle. Onko lapsia, oletteko työelämässä, kauanko olette olleet yksissä, minkä ikäisiä.
Mitä näkemyksiä haluat asiaan, jossa ei kerrota oikein yhtään mitään. Sen takia tuomitsen tämän trolliksi. Muutaman lauseen juttu, joka on pelkkää kärjistystä. Sori, mutta noita on tää palsta täynnä, eri muodoissa tosin.
Vierailija kirjoitti:
Hänen olisi kannattanut lukea lääkkeen mukana tuleva seloste. Mielialalääkkeiden yleisin haittavaikutus on seksuaalisen halun väheneminen. Usein se on pysyvää.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti suhteessa oli muutakin ja rakastin miestä todella. Mutta jos toinen vetäytyy zombiksi sohvannurkkaan ja ei ole mitään romantiikkaa tai intohimoa enää niin ei se ole todellinen suhde.
-ap
Tyhjää täynnä.
En sinällään epäile asiaa, mutta vähän kuitenkin,. Kun kerran vaivaudut tuollaisen laittamaan, niin mitäs jos laittais jotain pohjaa asialle. Onko lapsia, oletteko työelämässä, kauanko olette olleet yksissä, minkä ikäisiä.
Mitä näkemyksiä haluat asiaan, jossa ei kerrota oikein yhtään mitään. Sen takia tuomitsen tämän trolliksi. Muutaman lauseen juttu, joka on pelkkää kärjistystä. Sori, mutta noita on tää palsta täynnä, eri muodoissa tosin.
Laitoin aloituksen koska asia ärsyttää ja pistää vihaksi suunnattomasti. Haluan kertoa tämän puolen lääkityksestä jos se vaikka toimisi varoituksena muille. Ja herättää keskustelua.
Olen 40v, mies lähempänä 50. Olimme yhdessä 5v, molemmilla hyvät urat ja elämä muutoin kunnossa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi lääkärit ei kerro näistä asioista ennenkuin tyrkyttävät pillereitä? Ja mikä pakko on saada ihmiset ylipäätään niitä syömään?
Minä en ole ikinä ollut masentunut ja kun valittelin ajoittaista unettomuutta niin puoliväkisin yritettiin määrätä pillereitä. Kun sanoin että en halua sotkea aivokemiaani niin lääkäri alkoi syyllistää minua ja kirjoitti jotain "vastustaa lääkehoitoa" mun hoitokertomukseen. Ihan törkeää.
Lääkärit on .ttupäitä nykyään. Törkeitä. Käytös p.skaa. Osaaminen ja auttamishalu surkeeta luokkaa nolla.
Raha raha raha. Lääketehtaat ja hyvä veli - verkosto. Yksityisvastaanotto. Rshankiskonta.
Vierailija kirjoitti:
Toisilla taas kanki tanassa 24/7.
Ei nyt sentään! Joku tolkku pitää olla kerskailussakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tyhjää täynnä.
Laitoin aloituksen koska asia ärsyttää ja pistää vihaksi suunnattomasti. Haluan kertoa tämän puolen lääkityksestä jos se vaikka toimisi varoituksena muille. Ja herättää keskustelua.
Olen 40v, mies lähempänä 50. Olimme yhdessä 5v, molemmilla hyvät urat ja elämä muutoin kunnossa.
-ap
Trolliepäily peruttu ( tirsk )
No vedän pakkia tolle trolliepäilylle. No varmaan tiedät, että tää palsta on täynnä tota tyyliä, eli perusteet epäilylle kyllä on. Sori siitä, sanoisi Stubb.
Aloitushan oli sinällään ihan hyvä ja perusteltu. Ehkä vielä enemmänkin. Lääkkeille on kyllä paikkansa, mutta mielestäni vasta silloin, jos ei ole vaihtoehtoja. Kyllä tossa olisi jutuntynkää isompaankin pöyhintään mielestäni.
Olisiko yhteys asioilla että ei tule lapsia kun nuoret laitetaan masennuslääkitykselle jo teini-iästä lähtien?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tyhjää täynnä.
-ap
Sinulle tuli vahingossa pilkku väärään kohtaan. Korjaan sen tähän: "Olen yli 40v mies lähempänä 50."
Kysymys ei ollut seksistä pelkästään, vaan myös miehen persoonallisuus muuttui. Ei kiinnostusta parisuhteeseen tai oikeastaan yhtään mihinkään enää.
Itsekin totesi että ihmettelee kun lääkkeet määrättiin koska hänellä ei varsinaista masennusta. Välillä lähinnä stressiä töistä ja väsymystä.
-ap