Ärsyttääkö muita nämä lisääntyvät ulkopakettiautomaatit?
Kaikki tilatut tuotteet ei säily helteillä metallikotterossa paahteessa ulkona (tai pakkasissa). Onnistuin pelastamaan yhden harrastusvälinetilaukseni kun sitä oltiin uudelleenohjaamassa ulkoautomaattiin. Se olisi mennyt automaatissa varmasti muutamassa tunnissa käyttökelvottomaksi. Olisi kiva jos tilaaja saisi jo tilatessa valita ettei pakettia saa laittaa ulkoautomaattiin ollenkaan.
Kommentit (62)
Ei mulla ole koskaan ollut mitään ongelmaa sen automaatin kanssa. Onkohan, ollut käyttäjä ävika
”Tässä se nähdään ihmisten "pakko" tavaroiden tilailuun. Ei paljon kiinnosta, vaikkei edes saisi ostostaan.”
Tilasin tuotteen uudelleen. Se tuli seuraavana päivänä oikeaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset voisivat myös hakea pakettinsa ajoissa niin muutkin saisivat tilauksensa haluamaansa automaattiin. Siitä voisi vaikka antaa jonkun bonuksen että jos hakee paketin pian sen saavuttua.
Matkahuolto antaa pisteitä nopeasta noudosta.
Tämä! Pisteillä saa sitten rahanarvoista etua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset voisivat myös hakea pakettinsa ajoissa niin muutkin saisivat tilauksensa haluamaansa automaattiin. Siitä voisi vaikka antaa jonkun bonuksen että jos hakee paketin pian sen saavuttua.
Oletko kuullut koskaan ihmisistä, jotka tekevät pitkää työpäivää? Oletko koskaan kuullut ihmisistä, jotka ovat viikot töissä toisella paikkakunnalla yöpyenkin siellä? Eivät kaikki ole kotona mätäneviä työnvieroksujia niin kuin sinä.
Olen kuullut, teen itsekin ja valitsen noutopaikkoja sen mukaan että pääsen ne kätevästi hakemaan. Arvostan ja tarvitsen ostamiani asioita joten haen ne ajoissa. Miksi pitää tilata, jos ei pääse hakemaan? Miksi tilaat toiselle paikkakunnalle? Onko sinulla yleensäkin ongelmia elämänhallinnassa? Taidat haistakin pahalle.
Minulla posti on uudellen ohjannut paketin toiselle paikkakunnalle, mihin olin toimituksen valinnut
Kerran kävi näin enkä noutanut pakettia.
Tässä se nähdään ihmisten "pakko" tavaroiden tilailuun. Ei paljon kiinnosta, vaikkei edes saisi ostostaan.
Kun se noutaminen voi olla mahdotonta. Liikuntavaivainen on tilannut paketin kotiinkuljetuksella ja se viedään kymmenien kilometrien päähän automaattiin. Kun sitä pakettia ei pysty sieltä hakemaan, niin se jää noutamatta, vaikka sen tuotteen siellä paketissa haluaisi. Oletko sinä valmis hakemaan Helsingissä asuessani paketin Utsjoelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jumaliste sentään. Tilaa ne tavarasi kotiinkuljetuksella tai käy ostamassa kaupasta. Sen jälkeen ei tarvitse ruikuttaa.
PS: Sillä kaupasta ostamisella saattaisi jopa muutamakin palvelualan työpaikka säästyä, mutta eihän tuo asia teidän vajaisiin päihin näköjään mahdu.
Jääny lääkkeet tilaamatta? 💊🤪💊
En uskaltanut kun eivät saa olla kuumassa.
???
Mistäs te oikein tilaatte, jos ette tilauksen yhteydessä pääse valitsemaan Budbeen, Postin tai Matkahuollon automaattia ihan osoitteen tarkkuudella?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole koskaan ollut mitään ongelmaa sen automaatin kanssa. Onkohan, ollut käyttäjä ävika
Heh, kuinka kertoa että luki pelkän otsikon.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ja en halua käyttää puhelimen applikaatioita.
Niijustiisa. Aplikaatioita on vaikka mihin mut just nyt tähän et halua käyttää. Mistäs muuten pääsisit ulvomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut koskaan ihmisistä, jotka tekevät pitkää työpäivää? Oletko koskaan kuullut ihmisistä, jotka ovat viikot töissä toisella paikkakunnalla yöpyenkin siellä? Eivät kaikki ole kotona mätäneviä työnvieroksujia niin kuin sinä.
Olen kuullut, teen itsekin ja valitsen noutopaikkoja sen mukaan että pääsen ne kätevästi hakemaan. Arvostan ja tarvitsen ostamiani asioita joten haen ne ajoissa. Miksi pitää tilata, jos ei pääse hakemaan? Miksi tilaat toiselle paikkakunnalle? Onko sinulla yleensäkin ongelmia elämänhallinnassa? Taidat haistakin pahalle.
Minulla posti on uudellen ohjannut paketin toiselle paikkakunnalle, mihin olin toimituksen valinnut
Kerran kävi näin enkä noutanut pakettia.
Tässä se nähdään ihmisten "pakko" tavaroiden tilailuun. Ei paljon kiinnosta, vaikkei edes saisi ostostaan.
Tai sitten ei vaan ole aikaa eikä mahdollisuutta hakea sitä jostain kaukaa, jonne sitä ei itse tilannut? Mulla on nyt viety tilaus jonnekin kauas ja se taitaa nyt jäädä hakematta. Teen tilauksen uudestaan ja otan toisen toimitustavan, joka ei ole Posti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Automaatit on kaupoissa jotka myöhään auki tai automaatti on ulkona. Paketin voi tilata myös työpaikalle tai työpaikkakunnalle.
Reissutyöläiset tekevät yleensä niin pitkää päivää, että illasta jää aikaa vain syömiseen ja iltapesuun ennen maatemenoa. Tämä siksi, että tekevät neljässä päivässä viiden työpäivän tuntimäärän. Mistäpäs sinä työnvieroksuja tuotakaan älyäisit ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Joo ärsyttää. Olen tehnyt tilauksen ja laittanut siihen kotiinkuljetuksen. Tulee viesti että pakettisi on ulkoautomaatissa 250 km päässä asuinpaikkakunnastani. Minulla ei ole autoa. Sen takia juuri otin sen kotiinkuljetuksen.
Älysitkö edes antaa palautetta?
Vierailija kirjoitti:
???
Mistäs te oikein tilaatte, jos ette tilauksen yhteydessä pääse valitsemaan Budbeen, Postin tai Matkahuollon automaattia ihan osoitteen tarkkuudella?
Voi lapsi pieni, kun sieltä voi valita ihan minkä osoitteen vaan, mutta se ei takaa yhtään että tilaus toimitetaan sinne.
Vierailija kirjoitti:
???
Tilaan noin 50 pakettia vuodessa, niistä alle 10 menee sinne automaattiin jonka valitsen tilauksen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Automaatit on kaupoissa jotka myöhään auki tai automaatti on ulkona. Paketin voi tilata myös työpaikalle tai työpaikkakunnalle.
Ei meillä saa tilata paketteja työpaikalle enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikilla ja aina menee niin
Missä kohtaa väitin kaikilla menevän niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reissutyöläiset tekevät yleensä niin pitkää päivää, että illasta jää aikaa vain syömiseen ja iltapesuun ennen maatemenoa. Tämä siksi, että tekevät neljässä päivässä viiden työpäivän tuntimäärän. Mistäpäs sinä työnvieroksuja tuotakaan älyäisit ajatella.
Ai siellä on elämäm koululainen jonka mielestä oma reissutyö on ainoaa oikeaa työtä eikä muut tee työtä ollenkaan. Kun sinulla kerran ei ole töiltä aikaa kuin syödä ja käydä lapsekkaasti iltapesulla niin sittenhän voit jättää asiat kokonaan tilaamatta, mihin sinä nitä tarvitset. Jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa, mutta yritä kuitenkin tajuta oman toimintasi tyhmyys ja lopeta tilaaminen jos et reissutyösi ja pesujesi takia hakea tilauksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumaliste sentään. Tilaa ne tavarasi kotiinkuljetuksella tai käy ostamassa kaupasta. Sen jälkeen ei tarvitse ruikuttaa.
PS: Sillä kaupasta ostamisella saattaisi jopa muutamakin palvelualan työpaikka säästyä, mutta eihän tuo asia teidän vajaisiin päihin näköjään mahdu.
Näin.
En tilaa enää postissa mitään, ellei ole aivan pakko. Kun paketti ei kuitenkaan mahdu lähimpään automaattiin, on se haettava 20-30 km päästä ja ajamalla sama matka toiseen suuntaan pääsee jo tavarataloihin.
Vierailija kirjoitti:
Joo ärsyttää. Olen tehnyt tilauksen ja laittanut siihen kotiinkuljetuksen. Tulee viesti että pakettisi on ulkoautomaatissa 250 km päässä asuinpaikkakunnastani. Minulla ei ole autoa. Sen takia juuri otin sen kotiinkuljetuksen.
Mikä jakelufirma näin toimi?
Nyt kiinnostaa kyllä edelleen, mikä harrastustavara mahtaa olla kyseessä.