Miksi jotkut pääsevät eläkkeelle ennen virallista eläkeikää?
Virallinen eläkeikä on Suomessa 70-vuotta, mutta aina tuntuu löytyvän ihmisiä jotka kehuvat ja rehvastelevat kerskuen päässeensä eläkkeelle 60- tai jopa 30-vuotiaana?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 vuotta ei ole yhdyssana!! Voiko joku tulla kertomaan, että millä logiikalla te laitatte tuohon yhdysviivan? Oikeasti kiinnostaisi niin paljon.
Sekö tosiaan sinun persettäsi kirvelee ?
No niinhän minä just sanoin. Että saanko selityksen, kun kiinnostaa
Ne jotka kirjoittavat jatkuvasti väärin ovat niitä joiden koulumenestys on ollut surkeaa, joilla ei ole kieliopista mitään hajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 vuotta ei ole yhdyssana!! Voiko joku tulla kertomaan, että millä logiikalla te laitatte tuohon yhdysviivan? Oikeasti kiinnostaisi niin paljon.
Sekö tosiaan sinun persettäsi kirvelee ?
Ei, mutta moukkasuomi antaa käyttäjästään typerän vaikutelman.
Toinen
Ja minä en edes ajattele mitään moukkamaisuuksia, vaan olen vain vilpittömän utelias, kun tämä ilmiö on ryöpsähtänyt viime vuosina ihan ammattitoimittajienkin tekemäksi virheeksi. Että miksi. T. Se eka kyselijä
Kelan tukia nostavat loiset vttuun Suomesta niin sitten voi ihminen päästä eläkkellee aikaisemmin. Työttömät ovat tämän maan talouden tuhoaja.
Voitosta sitä veroa maksetaan. Vanhoista eläkevakuutuksista pääomaveroa, uusista ansiotuloveroa. Ennen alin eläköitymisikä oli 58 v. mutta sitten jokin sosialistihallitus muutti minimin 60 v. Aloitusajankohtaa voi muuttaa, jolloin maksettava määräkin kuukausittain kasvaa. Se tosin nostaa veroa jos menee sopivasti progression rajojen yli.
- Eri