Nyt MAMMAT marjametsään!
No mikä on ettei kiinnosta?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kävin. 2 sankoa mustikoita , 1 sanko vadelmia ja bonuksena sangollinen kanttarelleja (joita en edes syö, kuka ne ottaisi?). Olin metsässä alle 4 tuntia.
Mistä päin Suomea olet kerännyt?
70 km Helsingistä koilliseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan kun maapallon toiselta puolelta tilautut ahkerat thaimaalaiset poimii marjat suuhuni.
Yli 90% luonnonmarjoista jää poimimatta. Suomi voisi vuokrata metsämarja-alueet aasialaisille, jotka haluaa ja kykenee ne marjat pelastamaan.
Suomalaisista ei tähän työhön ole.
Voiko jokaisenoikeuden vuokrata?
En kyllä ole kenenkään mamma, mummi, äiti tai täti, mutta tänään poimin suolta lakkoja ja hain metsästä kantarelleja, ja huomenna tsekkaan joko mustikat on keräyskypsiä. Ihan itse poimin niin metsä- kuin puutarhamarjat, sekä kerään sienet. Eipähän tarvitse kaupasta kalliilla ostaa. 60+
Itse en ehdi, mutta 16v tyttö on poiminut vähän yli 30 sangollista mustikoita ja saanut niistä lähes 2000 e. Ei huono kesätienesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan kun maapallon toiselta puolelta tilautut ahkerat thaimaalaiset poimii marjat suuhuni.
Yli 90% luonnonmarjoista jää poimimatta. Suomi voisi vuokrata metsämarja-alueet aasialaisille, jotka haluaa ja kykenee ne marjat pelastamaan.
Voisimme myydä metsät myös. Japanilaiset sanoivat että he olisi rikkaita jos olisi meidän kaltaiset metsät. He osaisivat käyttää metsiä.
Vierailija kirjoitti:
Menisin, mutta työnantaja tykkäisi pahaa, jos en tulisi töihin.
Et kai ole töissä 24/7, on illat, viikonloput ja kesäloma.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ehdi, mutta 16v tyttö on poiminut vähän yli 30 sangollista mustikoita ja saanut niistä lähes 2000 e. Ei huono kesätienesti.
Paskaa jauhat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko jokaisenoikeuden vuokrata?
Voi. Muutetaan lakia. Ulkomaalaisella ei ole jokamiehen oikeutta meidän metsiin. Typerää antaa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Etpä näytä itsekään olevan siellä metsässä, ap. Miksi?
Älä ole tollo!
Suomalaiset miehet voivat todistaa "miehuutensa" sillä, että keräävät tänä vuonna miljoona kiloa marjoja. Eikä palkkaa makseta. Miehelle riittää "palkkioksi" se, että marjojen keräämisestä tulee hyvä mieli. :D
Sinä viher-vasuripaska et tätäkään työtä tee. Valittaa ja valittaa.