Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen, joka arvostelee lihavia vedoten heidän huonoon terveyteen ei ole oikeasti huolissaan heidän terveydestään, vaan

Vierailija
15.07.2026 |

On vaan läskifobinen. Huomautteletko samalla tavalla tupakoitsijoita heidän röökin poltostaan. No et, koska ainut asia mikä lihavissa sua häiritsee on heidän ulkonäkö, eikä terveys. 

Kommentit (176)

Vierailija
21/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä arvostelu näkyy?

Vierailija
22/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuutta tulee hävetä, jotta saa motivaatiota laihtua.

Itse asiassa tämä aiheuttaa monesti ihmisessä kierteen alaspäin ja jaksaa yrittää vielä vähemmän tehdä mitään. Saattaa vajota vain alemmas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muiden pitäisi olla huolissaan toisten läskeistä? Lihavien täytyy itse olla huolissaan omasta terveydestään ja omasta läskifobiasta. Läskifobia motivoi ihmisiä syömään terveellisesti ja liikkumaan enemmän. Hanki sinäkin itsellesi läskifobia ja laihdut. Ilman läskifobiaa ei voi laihtua. 

Lukuisat tutkimukset osoittavat, että läskifobia lisää ylipainoa, koska negatiiviset tunteet ja painon pakonomainen tarkkailu altistavat lihomiselle. Painosta huomauttelijat siis nimenomaan AIHEUTTAVAT lihavuutta.

Vierailija
24/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maksaa lihavien terveydenhuoltomenot 🤷 

Vierailija
25/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa ylipainoisista voi taatusti huonosti omassa kropassaan, mutta ei kuitenkaan ole valmis laittamaan itseään kuntoon. Yhtälöä on vaikea ymmärtää. 

Vierailija
26/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin on mukavampaa maksaa narkkien, alkoholistien ja urheilijoiden menoja! Jotenkin reippaampaa!

Vierailija
27/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tämä aiheuttaa monesti ihmisessä kierteen alaspäin ja jaksaa yrittää vielä vähemmän tehdä mitään. Saattaa vajota vain alemmas.

Seli seli

Vierailija
28/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa ylipainoisista voi taatusti huonosti omassa kropassaan, mutta ei kuitenkaan ole valmis laittamaan itseään kuntoon. Yhtälöä on vaikea ymmärtää. 

Ei sitä tarvikkaan ymmärtää jos et ole itse kokenut. Itse olen olin ja olen vieläkin masentunut. Mutta sain sen verran tukea ja itse aloitettua että sain normaalin painon. Se veetuilu mitä kuuli muilta pisti minut vain häpeämään jopa ulos menemistä enkä saanut itseäni liikkeelle enää ollenkaan. Onneksi on ihmisiä jotka oikeasti välittää ja tekee asioille jotain. Myös suvaitsevia ihmisiä. Heidän ansiosta pääsin tähän missä nyt olen. En veetulijoitten takia. He teki asiasta 10x vaikeampaa. Muistan kun hävetti kävelllä edes ovesta ulos veetulijoitten takia. Joku salille meno oli täysin turha kuvitellakkaan siinä kunnossa.

Vierailija
29/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakointia ei puolustella ja esitetä sitä terveellisenä kuten nykyään lihavuutta puolustellaan. Sen takia eri asia. Tupakoinnin vaaroista tietää kaikki joten siitä ei tarvitse valistaa tupakoijia.

Ei kukaan väitä että lihavuus on terveellistä. Jokainen lihava tietää ylipainon riskit. Kehopositiivisuudella pyritään siihen että kaikenkokoisia kohdeltaisiin tasa-arvoisesti ja tuomitsematta. Fakta on se että kaikenkokoisia tulee aina olemaan. Sitä paitsi joku hoikka saattaa omata paljon epäterveellisemmät elintavat ja voida huonommin kuin lihava joka liikkuu päivittäin ja syö pääsääntöisesti terveellisesti 

Kehopositiivisuus on vain (naisten) lihavuuden sosiaalista hyväksymistä. Mielisairas konsepti.

Kehopositiivisuuden puolesta puhujat pettyivät pahasti kun ozempic alkoi valtaamaan markkinoita. Lihava ei haluakaan olla lihava vaan laihtua. 

Vierailija
30/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sun yhtälös on sitten epätosi.

Vierailija
31/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli

Tässä vaihteeksi semmoinen ihminen jonka sanomisiin ei kannata kenenkään reagoida millään tavalla näkeehän sen että sillä on ongelmia eikä pysty edes keskustelemaan asiallisesti ja oikeasti asioista. Eikä tiedäkkään näostä asioista mitään. Tietoa löytyisi vaikka kuinka paljon mutta se ei halua sitä lukea tai ottaa vastaan. Joten parempi antaa sille vaikka viimeinen sana jos se sen haluaa ottaa.

Vierailija
32/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin on mukavampaa maksaa narkkien, alkoholistien ja urheilijoiden menoja! Jotenkin reippaampaa!

Olen kilpaurheilija, enkä saa edes kilpailla ilman kallista vakuutusta. 

Vierailija
33/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja samaan kategoriaan menee miesten mukahauskat sekstistiset läpät. 

Vierailija
34/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakointia ei puolustella ja esitetä sitä terveellisenä kuten nykyään lihavuutta puolustellaan. Sen takia eri asia. Tupakoinnin vaaroista tietää kaikki joten siitä ei tarvitse valistaa tupakoijia.

Ei kukaan väitä että lihavuus on terveellistä. Jokainen lihava tietää ylipainon riskit. Kehopositiivisuudella pyritään siihen että kaikenkokoisia kohdeltaisiin tasa-arvoisesti ja tuomitsematta. Fakta on se että kaikenkokoisia tulee aina olemaan. Sitä paitsi joku hoikka saattaa omata paljon epäterveellisemmät elintavat ja voida huonommin kuin lihava joka liikkuu päivittäin ja syö pääsääntöisesti terveellisesti 

Kehopositiivisuus on vain (naisten) lihavuuden sosiaalista hyväksymistä. Mielisairas konsepti.

Kehopositiivisuuden puolesta puhujat pettyivät pahasti kun ozempic alkoi valtaamaan markkinoita. Lihava ei haluakaan olla lihava vaan laihtua. 

Monessa Afrikan maassa lihavia naisia pidetään kauniina, ja laihoille tytöille on erilaisia lihottavia ruokavalioita. 

Vierailija
35/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kilpaurheilija, enkä saa edes kilpailla ilman kallista vakuutusta. 

Ja minä pressan salainen tytär

Vierailija
36/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvikkaan ymmärtää jos et ole itse kokenut. Itse olen olin ja olen vieläkin masentunut. Mutta sain sen verran tukea ja itse aloitettua että sain normaalin painon. Se veetuilu mitä kuuli muilta pisti minut vain häpeämään jopa ulos menemistä enkä saanut itseäni liikkeelle enää ollenkaan. Onneksi on ihmisiä jotka oikeasti välittää ja tekee asioille jotain. Myös suvaitsevia ihmisiä. Heidän ansiosta pääsin tähän missä nyt olen. En veetulijoitten takia. He teki asiasta 10x vaikeampaa. Muistan kun hävetti kävelllä edes ovesta ulos veetulijoitten takia. Joku salille meno oli täysin turha kuvitellakkaan siinä kunnossa.

Juuri näin. Itse olin laihtunut 17kg mutta silti vielä hiukan ylipainoinen, kun nimenomaan salilla sain kuulla ties mitä. Koskaan ennen sitä ylipainoisena, enkä nyt myöhemmin jälleen reilusti ylipainoisena, en ole yhtä paljon saanut p.skaa niskaan!

Kyllähän siihen väsyi. Ehkä se oli tarkoituskin, savustaa minut salilta ulos, kotiin lihomaan jotta voi tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
37/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa Afrikan maassa lihavia naisia pidetään kauniina, ja laihoille tytöille on erilaisia lihottavia ruokavalioita. 

Mustien lihavuus on erinlaista kuin valkoisten, jotenkin ne läskit tasaisesti jakaantuu että vaikka onkin lihava niin näyttää samalla kurvikkaalta

Vierailija
38/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa on helppo haukkua lihaviakin. Heitä voi huoletta sanoa reppanoiksi. Sitten jos kadulla joku tulee vastaan ja haukkuu läskiksi, mitataan sanat nyrkillä tai potkulla sopivaan paikkaan. Sen jälkeen asia on käsitelty loppuun ja vain reppana tekee ilmoituksen poliisille. Simple like that.

Vierailija
39/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Itse olin laihtunut 17kg mutta silti vielä hiukan ylipainoinen, kun nimenomaan salilla sain kuulla ties mitä. Koskaan ennen sitä ylipainoisena, enkä nyt myöhemmin jälleen reilusti ylipainoisena, en ole yhtä paljon saanut p.skaa niskaan!

Kyllähän siihen väsyi. Ehkä se oli tarkoituskin, savustaa minut salilta ulos, kotiin lihomaan jotta voi tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi.

Pistää ain miettimään nää tarinat, olen varmaan poikkeus mutta ikinä en ole nähnyt tai kuullut tuolla kaduilla että lihavia haukuttaisiin, johtuiskohan siitä että täälläkin paikkakunnalla joka toinen on lihava että ei ainakaan lihavat hauku toisia lihavia

Vierailija
40/176 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannustan jatkamaan kotona liikkumista. Itse alotin kotona kehonpainolla kun ei ollut kukaan mitään sanomassa, näkemässä tai arvostelemassa. Hävetti liikaa mennä edes ovesta ulos. Myös sain apua parempaan ruokavalioon hyvältä ystävältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän