Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko rahaa laitatte kuukausittain säästöön?

Vierailija
21.05.2007 |

Paljonko säästötilillänne on nyt rahaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on koossa 950¿. Riippuu tilanteesta paljonko missäkin kuussa laitan säästöön. Tässä kuussa voi olla etten laita latiakaan koska on tullut tehtyä isompia hankintoja. Ens kuussa sitten....

Vierailija
2/11 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahatilanteesta riippuen 100-300¿ kuussa menee säästöön. säästötiliä joutuu myös aika-ajoin verottamaan, nyt ei taida olla kuin 1000¿ säästössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä se ole nyt onnistunut, kun on ollut remppaa ja kaikenlaista varustehankintaa ja hupiajelua. Tavoitteena on autonvaihto mahdollisimman vähällä lainalla, mieluiten ei ollenkaan. Uusi menopeli tulee ajankohtaseksi nelosen myötä.

Vierailija
4/11 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eläkevakuutukseen menee 50¿

rahastoon 40¿

hätävaratille 25¿

Vierailija
5/11 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan kahta autolainaa ja asuntolainaa l. jälkikäteissäästetään tuo 1800¿/kk. Lisäksi laitetaan säästötilille n. 300 ¿/kk jotka käytetään isompiin hankintoihin ja lomailuun.

Vierailija
6/11 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siellä on n. 9000.

Vierailija
7/11 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästötilin rahoja käytetään meilläkin isompiin hankintoihin (viimeisimmäksi sitä verotettiin kompostorin hankintaa varten). Nyt siellä tilillä taitaa olla joku 700 euroa.

Vierailija
8/11 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kymppejä lasten tileille, ja sit nostetaan sieltä, kun pitää ostaa haalaria, kenkää tms. Enempää ei irtoa, kun olen hoitovapaalainen.

Vierailija
9/11 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut kulut hoidettu. Yhdellä palkalla eletään + kotihoidontuella. En muista, että paljonko tuolla tilillä on nyt, mutta vasmaan 6000-8000. Pitäs keksiä mihinkä sijoittaa... no sijoitukset riittäkööt. Tällä kertaa taidetaan lyhentää lainaa ylimääräinen erä kunhan korkomme tarkistetaan.

Vierailija
10/11 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

50¿ säästötilille

10¿ lapsen säästötilille

40¿ lapsen rahastoon

Sitten kun olen enemmän rahoissani, alan taas siirtää itsekin 50¿ säästöön...Nyt ei pysty!

Vierailija
11/11 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä ja firmalla menee hyvin joten olen viime aikoina saanut hyvin nostettua palkkaa, ylimääräisiä lainanlyhennyksiä teen noin 3000e/kk, sen lisäksi siirrän lomakassaan 400e/kk ja tilille jää aina jotain 1500e per kk lisää. Suurin syöppö on tosiaan tuo laina, eli säästössä ei ihan hirveästi ole, mutta pesämuna kuitenkin että päästään haluamallemme matkalle.

Olen tietoinen että normaalisti ihmisillä ei ole varaa tehdä tuollaisia lyhennyksiä tai säästää paljoa, ja minullakin tilanne varmasti normalisoituu lähimmän 10v aikana, mutta siihen asti yritän saada lainan mahd. pieneksi ja säästöön rahaa että ei silloinkaan olisi tukala tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme