Mieheni rupsahti - jätin hänet.
Äijän viimeinen käyttöpäivä, 39v, tuli ja meni. Hiusraja alkoi paeta ja avo-osasto laajentua, vatsa turposi rantapalloksi, naama rypistyi ja oli kuin seinään heitetty meloni. Muutin pysyvästi omaan kotiini ja aloin tapailla nuorempia miehiä. Suosittelen samaa muillekin naisille!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten törkyviesteistä huomaa, että osui ja upposi 🤣
Ai noin lapsellinen ja läpinäkyvä provoko muka uppoaisi. Sanoisin asian olevan pikemminkin niin päin, että ketjusta huomaa miten arka asia rupsahtaminen on naisille :-)
Miksi täällä sitten on niin paljon miesten törkyviestejä? 🤔 ja ei ne muuta kuin naurata, koska kertovat vain siitä, että osui ja upposi sinuunkin, kun vastasit!
Eipä noita viestejä näytä montaa olevan. Mitä itseeni tulee niin suhtaudun vanhenemiseen armollisesti, niin omaani kuin muidenkin.
sama homma,
mun miehestä tuli kyttäävä nalkuttaja
ero tuli
Mulla 14 vuotta nuorempi mies vuosia, päätti sit vaihta nuorempaan. Joka onkin l-i-h-a-v-a. Meikä otti ja laihdutti 25 kiloa ja vaihdoin Satisfyer Kakkoseen ;) ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten törkyviesteistä huomaa, että osui ja upposi 🤣
Ai noin lapsellinen ja läpinäkyvä provoko muka uppoaisi. Sanoisin asian olevan pikemminkin niin päin, että ketjusta huomaa miten arka asia rupsahtaminen on naisille :-)
Miksi täällä sitten on niin paljon miesten törkyviestejä? 🤔 ja ei ne muuta kuin naurata, koska kertovat vain siitä, että osui ja upposi sinuunkin, kun vastasit!
Eipä noita viestejä näytä montaa olevan. Mitä itseeni tulee niin suhtaudun vanhenemiseen armollisesti, niin omaani kuin muidenkin.
Sitten niitä on poistettu, mutta olkoon koko juttu!
Vierailija kirjoitti:
sama homma,
mun miehestä tuli kyttäävä nalkuttaja
ero tuli
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on tuo ikävä rupsahdustaipumus.
Naiset näyttää samalta kuin 20 vuotta sitten, ainakin omasta mielestä. Todellisuudessa psinoa tullut se 30 kiloa ja otsa näyttää siltä kun sillä olisi vatsalihakset
Minä kuulemma ihan ok näköinen mies taas podän siitä, että tyttis on rupsahtanut. Eipä ole ottajia jonoksi asti. Itse kuitenkin himoitsen suuresti.