Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityisautoilija, milloin viimeksi annoit kävelijälle tietä?

Vierailija
21.05.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänäänkin bussikuskia selvästi harmitti, kun piti minun takiani pysähtyä suojatien eteen (kaksikaistainen katu ja minä olin jo pysähtynyt), tosi törkeetä kuinka bussi- ja taksikuskit ajaa! Ja poliisit ihan samanlaisia, ei kyllä koskaan pysähdy suojatien eteen.

Vierailija
2/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti AINA pysähtyvät ja antavat minun ylittää tien lastenvaunujen kanssa. Olen aivan äimänä, että kuinka tämä voi olla mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan vaikuttaa se, onko kävelijä seissyt siinä jo pidempään vai saapuuko paikalle vasta. Eniten ehkä vaikuttaa se, tuleeko perässäni ketään. Jos ei tule, niin jatkan matkaa. Kävelijä ei saastuta ketään, mutta jos minä jarrutan ja kiihdytän autollani, niin se saastuttaa.

Vierailija
4/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun HEILLÄ on OIKEIUS ylittää se suojatie. Niin hehän marssivat siitä yli välittämättä tippaakaan vaikka auto olisi puolenmetrin päässä suojatiestä. Kävelevät vaikka suoraan alle koska heillä on OIKEUS

tulee aika äkkijarrutus autolle joka on normaalisti ajanut tyhjää suojatietä kohti ja yhtä äkkiä joku ryntää eteen.

Mutta olen kyllä monesti antanut¨kin tietä ihan tarkoituksella ja mielelläni.

Mutta tuollaiset ärsyttävät

Vierailija
5/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Helsingissä. Tuo on melkein 100% todennäköistä, jos täällä pysähtyy antamaan tietä ja kaistoja on useampia. Ilmeisesti sakki ei ole ollut OLLENKAAN hereillä autokoulussa, kun liikennesääntöjä on opetettu :=((

Eli aivan kävelijän turvallisuuden takia tietä ei paljon kannata antaa...

Annan, jos ajan yksikaistaista tietä, mutta muuten en ole kohtelias.

Vierailija
6/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että jalankulkija EI MENE TIEN YLI vaan huitoo, että mä voin mennä. Olen monesti ollut että täh? tuon takia pysähdyin eikä uskalla sitten edes tietä ylittää...

Vierailija
7/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku hetkellinen mielenhäiriö kai tuli

Vierailija
8/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUUT autoilijat kun eivät muista tai välitä säännöstä, jonka mukaan suojatien eteen pysähtynyttä autoa ei saa ohittaa pysähtymättä.

Vierailija
9/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRKL kun suomessa saa pelätä henkensä edestä aina kun ollaan lomailemassa!! Tulkaa ottamaan tuossa asiassa täältä mallia suomalaiset!!

Vierailija
10/10 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xandris:

MUUT autoilijat kun eivät muista tai välitä säännöstä, jonka mukaan suojatien eteen pysähtynyttä autoa ei saa ohittaa pysähtymättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän