Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolessatoista viikossa pitäisi pudottaa painoa 3 kg

Vierailija
21.05.2007 |

Onnistuuko? Miten? Mitä ja miten vähän syödä?

Tiedän ettei ole kauhean terveellistä näin lyhyellä aika välillä, mutta mitä ei nainen tekisi kauneutensa puolesta :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa lähtenyt jo 2kg neljässä päivässä..

Vierailija
2/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut hetkeen rahaa oikein ostaa monipuolisempaa ruokaa, niin söin pääasiassa kaurapuuroa ja kävin joka päivä salilla 1-2 tuntia. Sillä ainakin lähtee, olo ei kyllä ollut häävi, ja ulkonäkökin hieman kurja, paino palautui sittemmin normaalimpaan suuntaan kun sai oikeaa ruokaa kupuun.

Eli puuroa ja hedelmiä, sekä runsaasti liikuntaa. Lähtee varmasti muutama kilo äkkiä, vaikka ei ole tietenkään suositeltava tempo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, olen kokeillut monesti.

Vierailija
4/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toimii, olen kokeillut monesti.

Vierailija
5/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sillä sais laihdutuksen käyntiin..

Vierailija
7/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silon jos on paljon nestetttä kropassa, mulla ei lähteny kuin kilo neljässä päivässä

Vierailija
8/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee aina 2-5kg nesteitä. Sen jälkeen painontiputus onkin hankalampaa. Mutta 3-4kg lähtee ihan takuuvarmasti vaikkapa karppauksella (jolla ei tule nälkä ja ainahan voit palata takaisin normaaliin ruokavalioon dieetin jälkeen). Samoin nälkädieeteistä toimii (tuoksi ajaksi, pidempään en suosittele): Lentoemodieetti, sairaaladieetti, kaalisoppadieetti ja mehupaasto. Takuuvarmasti näissä dieeteissä nälkäkin haittaa, mutta tuon ajan kyllä jaksaa kuka vain.

Sitten ihan perinteinen dieetti, että syöt vaan kasviksia ja hedelmiä (etenkin näistä kurkkua, vesimelonia, tuoreita mansikoita ja ananasta, jotka kaikki poistavat nesteitä tehokkaasti) ja helkutin paljon liikuntaa, esim hölkkää 1h/pv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän