Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helvetti!!! Ei enää koskaan RIVITALOON!

Vierailija
21.05.2007 |

Minulla ja miehellä asumusero avoliitosta menossa. Rivariimme on vain valitettavasti kertynyt harvinaisen ilkeitä ja uteliaita moukkia :( Muutenkin menee perseelleen kun ei tiedä erotaanko vai mitä ja siihen päälle aivan sairaiden naapureiden touhut... Naapurit mm. seuraavat jokaista liikettäni kuin haukat.

Keski-ikäiset miehet haravoivat sunnuntaiaamuna ikkunamme alla (!!!!) ja kun myöhemmin menen ulos, he aivan avoimesti vittuilevat tyyliin " mitäs hutsu" tms kun täällä kotonani on käynyt sekä mies- että naispuolisia ystäviäni.

Koko ajan kyselevät tästä erio-avokistani, että missäs se on ja koska tulee. Olen vain heittänyt jotain ympäripyöreää. Ei jumalauta, oikeasti en ala avautumaan niille elämästäni mitään. Tää taloyhtiö on IHAN KAUHEA, ei enää koskaan RIVARIIN :(((

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tollasia pässejä omakotitaloalueilla ja kerrostaloissakin?!?!?!?!?

Vierailija
2/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat niitä ja kommentoivat.. Kyselevät missä " mies" on.. Olen ihan paskana. Ei mun mielestä kerrostalossa pysty tällä tavalla vainoamaan, eihän siellä rappukäytävässä näe mihin asuntoon joku menee tms.

ap ihan rikki :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä pitää koko ajan kulkee toisten ikkunan ohi! harmi että sellasia törkimyksiä on pesiytynyt sun naapuriin... mieti etukäteen mitä kommentoit takasin jos joku heittää jonkun törky-jutun vaikka että jos haukkuu huoraks niin kommentoit vaan vaikka että toiset saa ja toiset ei...

voimia!

t. 2

Vierailija
4/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa onko kiva selittää naapurin vittuileville vanhoille äijille mitään kun ei tiedä itsekään ollaanko yhdessä vai ei :(

ap

Vierailija
5/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mieti etukäteen mitä kommentoit takasin jos joku heittää jonkun törky-jutun vaikka että jos haukkuu huoraks niin kommentoit vaan vaikka että toiset saa ja toiset ei...

Vierailija
6/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi lisäisin että onko mielestänne ihan oikeutettua udella henkilökohtaisia asioitani ja millä lailla teidän elämänne on niin tyhjää, että minua pitää seurata kuin kauniita ja rohkeita? Hoitakaa omat asianne! Huorittelusta tekisin rikosilmoituksen nimikkeellä kunnian loukkaus.

Älä niiaile äläkä kuuntele p...aa!

Vierailija
7/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu, että kaikista paras on olla kommentoimatta MITÄÄN niille. Eli mennä ohi vain eikä katsoakaan päälle. Vältellä niitä, ettei mennä yhtäaikaa pihalle. Pitää verhot kiinni. Näin mä olen tehnyt ja heti hieman parempi olo. TOsi inhottavaa tulla vainotuksi omassa kodissa :( Onneksi pääsee pian kauas pois tästä hirveästä taloyhtiöstä :((((

ap

Vierailija
8/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin juorukellot tulevat asuntonäyttöönne ja saavat vain lisää vettä myllyynsä.

- been there, experienced that -

Vierailija
9/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- been there, experienced that -

Tää on oikeesti järkyttävää. Vain yks asukas talossa joka ei kyttäile mitä teen. Mä hajoan, kuolen.... En kestä.

ap

Vierailija
10/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minua kyllä huvittaa hieman kuvaus nelikymppisistä " vanhoina äijinä" . :-)

Joka tapauksessa nelikymppisen ei vielä pitäisi olla niin seniili, etteikö asiallinen puhe herättäisi hänessä edes jotain älyllistä toimintaa.

Vierailija
11/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on niin vähän asukkaita, että kaikki oppivat nopeasti tuntemaan toisensa, jolloin ihan " tavallisistakin" ihmisistä tulee hirveitä naapurikyttääjiä. Oon huomannu tän useissa tutuissa, jotka ovat rivariin muuttaneet.

Eräs tuttu perhe just muutti omakotitaloon sen takia, kun olivat huomanneet liian usein puhuvansa " miten sillä naapurin Karillakinoli taas mäyräkoira, kun tuli kaupasta tms."

Vierailija
12/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule ap ala vittuilemaan takasin, hutsu vitseihin vastaa samalla tavalla, vaikka et joo kuule 100 egellä irtoo sulle vaan lämmintä kättä, nuoremmat kollit saa panna perseeseen.

ja jos kyselevät avokista niin sano et joo kyllä mä tiesin et mies on kiinnostunut sinusta, sen takia tässä eroa tehdäänkin.

Vierailija
13/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti pääset eroon moisista naapureista. Minä varmaan vi...untuisin niin, että ärsyttäisin heitä tahallani. Itse asun kerrostalossa, jossa kyttääjjiä myös piisaa.

Vierailija
14/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pää kestä tätä:(

Ja jos joku ihanista naapureista näätte tämän, niin menkää itseenne kyylät!! Ainakin tuon hullulla pervolla nelikymppisellä ja vaimokkeellaan on lapsi, joten GET A LIFE :((((

Vierailija
15/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedä oikeuteen kunnianloukkauksesta ja häiriköinnistä. Voitat varmasti ja saat ukoille vielä lähestymiskiellon. Törkeätä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan