Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ketjut ovat suosittuja?

Vierailija
15.07.2026 |

Miksi joissakin on tuhansia kommentteja? 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä oikeasti vieläkin se ketju missä mies syö lasten vanukkaat? 

Vierailija
22/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on laadittu taidolla. Pitää olla uskottava, mutta samalla sopivasti sohaista ampiaispesää. Joskus niitä pitää itse nostella, että lähtevät käyntiin.

Aina ei tosin voi ennustaa mitkä aloitukset lähtee lentoon. Useat mun tekemät vuosia vanhatkin ketjut pyörii täällä ajoittain aktiivisina ja joissain taas ei ole yhtään kommenttia. 

On se jännä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama raivosyötti tai älytön tarina niin ketju kiehuu taas. Sekin auttaa kun hyökkää jonkun kommentin argumentteja vastaan, tai vaan väittelee itsensä kanssa kunnes porukka taas hiiltyy vastailemaan.

Lähde: Provoilun alkeet

Tosin, haittaakse? Keskustelemaan tänne on tultu.  ; )

Sääli että täältä kuitenkin järkevät ja hauskat keskustelut häipyy nopeasti.

Vierailija
24/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun ne jotkut on käsittämättömän vanhoja

Vierailija
25/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on laadittu taidolla. Pitää olla uskottava, mutta samalla sopivasti sohaista ampiaispesää. Joskus niitä pitää itse nostella, että lähtevät käyntiin.

Aina ei tosin voi ennustaa mitkä aloitukset lähtee lentoon. Useat mun tekemät vuosia vanhatkin ketjut pyörii täällä ajoittain aktiivisina ja joissain taas ei ole yhtään kommenttia. 

No ei ole todellakaan uskottavia.

Joku inkkeli laittaa sadannen kerran jonkun täysin läpinäkyvän thaikku-vaimoprovon ja taas naiset ulvovat kymmeniä sivuja.

Vierailija
26/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama raivosyötti tai älytön tarina niin ketju kiehuu taas. Sekin auttaa kun hyökkää jonkun kommentin argumentteja vastaan, tai vaan väittelee itsensä kanssa kunnes porukka taas hiiltyy vastailemaan.

mutta haluan olla yksi heistä joka saa tuhansia kommentteja. 

Vierailija
27/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode on ankara 

Vierailija
28/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluan tuhansia kommentteja? 

Vierailija
29/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sille psykologinen selitys? 

Vierailija
30/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä haen huomiota täällä. 

Vierailija
31/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kova vastaamaan itselleni. 

Vierailija
32/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisestä tulee elämän varrella ylidramaattinen? Mun suurin ongelma. 

Vierailija
33/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän ennenkin kertonut, mutta pyysin chat gpt:tä vastailemaan vihaisen incelin näkökulmasta viesteihin ja älykääpiönaiset väittelivät chattibotin kanssa 13 sivua ennen kuin ketju poistettiin. Itse en lukenut yhtäkään heidän kirjoittamaansa kiukkuviestiä.

Ja olen siis itse nainen, feministi jne., mutta en vaan jaksa tyhmyyttä. Jos jotkut ovat niin tyhmiö, että tappelevat trollien kanssa, niin saavat mitä ansaitsevat. Hehän ovat tämän palstan pilanneet, eivät trollit, jotka olisivat häipyneet jos eivät olisi saaneet jatkuvaa huomiota.

Vierailija
34/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylidramaattisuudesta voisi kasvaa pois? 

Vierailija
35/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeasti Murrosikä aikuisena 

Vierailija
36/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole aiheuttanut mulle niin paljon surua kuin ylidramaattinen käytös. 

Vierailija
37/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmeissäni miten särkyvää elämä on. Miten helposti joutuu vastuuseen ja miten kovan hinnan voi juotua maksamaan perseilystä. 

Vierailija
38/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu on isoin Mörkö mun elämässä. Pelko että rangaistaan jonain päivänä on läsnä

Vierailija
39/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän ennenkin kertonut, mutta pyysin chat gpt:tä vastailemaan vihaisen incelin näkökulmasta viesteihin ja älykääpiönaiset väittelivät chattibotin kanssa 13 sivua ennen kuin ketju poistettiin. Itse en lukenut yhtäkään heidän kirjoittamaansa kiukkuviestiä.

Ja olen siis itse nainen, feministi jne., mutta en vaan jaksa tyhmyyttä. Jos jotkut ovat niin tyhmiö, että tappelevat trollien kanssa, niin saavat mitä ansaitsevat. Hehän ovat tämän palstan pilanneet, eivät trollit, jotka olisivat häipyneet jos eivät olisi saaneet jatkuvaa huomiota.

Ihmisiä on eri elämäntilanteissa, ja aina on paikalla joitain jolle se trollaus osuu suoraan hermoon, vaikka tietäisi avauksen/kommentin olevan trollausta. Onpa itseltäkin joskus käämit palaneet. :D  mutta kyllä nykyään ketjusta aika pian huomaa onko se jankkausketju, vai puhutaanko asioista. Ja tosiaan jokainen voi valita mitä lukee ja minne vastaa. Mielipiteitähän tänne on tultukin vaihtamaan. 

Vierailija
40/45 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole todellakaan uskottavia.

Joku inkkeli laittaa sadannen kerran jonkun täysin läpinäkyvän thaikku-vaimoprovon ja taas naiset ulvovat kymmeniä sivuja.

Mun tekämät aloitukset on uskottavia ja äärimmäisen harvoin kukaan edes epäilee niiden olevan epätosia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi