Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tiedan 100% varmasti etta mies pettaa. Olisi kiva tehda niille joskus yllari, olla " vahingossa" paikalla kun tapaavat. Miten ihmeessa se onnistuisi? Jaksan kylla odottaa

Vierailija
21.05.2007 |

ja järjestellä kun sopiva tilaisuus tulisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät et pettää? Missä sanoo olevansa tapahtuma-aikana?

Vierailija
2/7 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi hitsi kun on ruvennut tulemaan sellasta ihme vaivaa tuonne alakertaan, kutittaa ja kirvelee niin pirusti, täytyy varmaan mennä lääkäriin katsomaan mikä on vialla. Sitten miehesi ehkä luulee tartuttaneensa suhun jonkun taudin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että voi hitsi kun on ruvennut tulemaan sellasta ihme vaivaa tuonne alakertaan, kutittaa ja kirvelee niin pirusti, täytyy varmaan mennä lääkäriin katsomaan mikä on vialla. Sitten miehesi ehkä luulee tartuttaneensa suhun jonkun taudin

Vierailija
4/7 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä voisit kysyä että olethan sä ollut uskollinen? Mä menen nyt kuitenkin huomenna gynelle, että jos se määrää testit vaikka.

Saattaisi ehkä hyvällä tuurilla tulla tunnustus?

Mitä virkaa tolla yllärillä oikeasti on, nosta sen kamat käytävään ja heitä ulos, jos kerran olet varma. Mä en pystyisi katselemaan enää sekuntiakaan mun kusettamistani, olen sen verran ylpeä luonne. Miettiköön missä makaa.

Vierailija
5/7 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/7 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
7/7 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää on niin hyviä, että saattais tulla nauru, vaikka tilanteessahan ei tietty oikeesti mitään nauramista oliskaan...