Saavutitteko te tänään jotain vai mätänittekö vaan palstaillen?
Kommentit (27)
Tampereella on muurahaisinvaasio ja lentomuurahaiset. Olen motissa.
Kaksi mattoa pessyt, imuroinut ja pyyhkinyt lattiat kostealle. Siihen päälle koiran kanssa kahdeksan kilometriä lenkkeilyä.
Vein kierrätysroskia Rinki-pisteelle, hain samalla kylältä useammankin sellaisen täsmäostoksen, siivoilin vähän (ei kuulu lempihommiini), kävin lasten kanssa uimassa. Vielä harkitsen, että laitan karanteeniakvaarion kypsymään. Varsinaisessa tankissa on ollut suodatinmateriaalit ja hiekkapötkylä jo jonkin aikaa keräämässä bakteereja.
Olin koko päivän ulkona. Oli kivoja muijia liikenteessä, vaikkakin osa oli aika yrmeitä.
Palstailin päivällä 15 min ja taisi olla eka kerta heinäkuussa. Kiva päivä oli tänään, ihan kotosalla olin ja puuhastelin omiani. Kävin kaupallakin..
Mustikkahommia 10h. Huono tuntiliksa tänään, mutta reidet on saanut treeniä metsässä kyykätessä, tuntuu.
En mitään. Ei tartte, kun oon lomalla.
Kaks kertaa käytin koiraa, laitoin ruoan ja vein pojan rautatieasemalle. Muuten häpeäkseni tunnustan madänneeni palstalla,
120 incelijankkausta ja saman verran persutuksia palstalle. Huomenna taas.
N57, vela
Lenkkeilin tunteja ja luin kirjastossa.
Vierailija kirjoitti:
Mustikkahommia 10h. Huono tuntiliksa tänään, mutta reidet on saanut treeniä metsässä kyykätessä, tuntuu.
Staattinen kykkiminen ei ole treeniä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi on hämärää?😳
Ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea niiden 30 punkin irrottamiseen 👌
Kävelin 7.5 kilometriä ja huomenna jatkan.
Ajoin autoa, tein töitä, kävin kaupassa, vein vanhuksille ruokaa, hain vaimon töistä, tein ruokaa ja nyt palstailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Staattinen kykkiminen ei ole treeniä.
Meinaat, että metsässä ei 10 tunnissa liikuta paikasta toiseen, vai mikä tekisi kyykkimisestä dy aamista?
Hyvä treeni salilla. Silti ei lihakset kasva, naama komistu ja suuvärkkikään ala suoltamaan naisia kiinnostavia juttuja. On se kumma. Pillua solet sinäkin nähny viimeksi syntyessäs ja vaikka kuinka salilla käy, niin ei se vaan muutu. Harmi homma. Mutta nyt Marko... nukkumaan että huomenna jaksat nousta.
Ooh!