Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tyttölapset puetaan housuihin ja tukka hapsottaa miten sattuu.

Vierailija
21.05.2007 |

useimmilla tytöillä ei ole hameita ja mekkoja kuin juhlissa. Hiuksia ei äidit viitsi letittää/sitoa kiinni. Ajanpuutetta, no miten sitten äitimme tai ainakin isoäitimme ehtivät?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tytöt pitäisi pakosti pukea tyttömäisesti?????

Vierailija
2/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle on ainakin aivan sama millaiset tyttöni hiukset ovat. Siisti pitää olla ja puhtaat vaatteet, muuten aivan sama. En mä varmaan nykyistä huonompi ihminen olisi jos olisin lapsena saanut kulkea ilman saparoita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä houkuteltua et laitetaan ne kiinni jos ollaan johonkin lähdössä. Ja ne housut kyllä on leikeissä käytänöllisemmät kuin hame/mekko. Joskus haluaa tyttö hienostella ja laittaa hameen päälle muuten kyllä ihan oma aloitteisesti kaivaa kaapista housut jalkaan.

Vierailija
4/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ollaan lähinnä leikkipuistoissa, ja avoimessa pk:ssa käydessä joko ennen tai jälkeen ulkoillaan, on housut näppärimmät. Tytöillämme ei ole juuri koskaan hametta/mekkoa.

Vierailija
5/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hameella tulee kylmä. Tukka hapsottaa siksi että on ohut ja lyhyt ja luonnonkiharainen ja pyörteinen. Ei sitä saa mitenkään pysymään järjestyksessä.

Mieluummin reipas poikamainen tyttö kuin iiik-prinsessa. Eihän pitsihelmoin voi edes hiekassa tai kurassa leikkiä tai pyörällä rällätä!

Vierailija
6/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin puen mieleisiin housuihin.

Vierailija
7/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltiksestä ihan jees juttu siitä, miten tytöiltä ei siedetä holtitonta ja remuavaa, peppimäistä käytöstä niinkuin pojilta. Aina pitäisi olla siisti hissukka kauniissa vaatteissa. Meidän tyttö 6v. on päivän päätteeksi yleensä kuin pommin jäljiltä, tukka sekaisin, naama, kädet ja vaatteet likaisina ja silmälasit tuhannella mutkalla linssit joka päivä naarmuisempina. Pitää puolensa isompiakin poikia vastaan, on hyvin suosittu " jätkä" kaveripiirissään. En ymmärrä, miksi minun pitäisi häntä kasvattaa ulos tästä luonteenpiirteestä. Tulee todennäköisesti pärjäämään tuollaisena erittäin hyvin elämässään.

Vierailija
8/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän tytöllä on aina polvet ruvella?

Vierailija
9/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puussa oli tosi hankala kiipeillä hameessa. Ja ojassakaan hame ei ollut kovin käytännöllinen.

Onneksi mä sain kasvaa ihan normaalina lapsena ja tyttönä, eikä kukaan tullut silloin kertomaan, että meidän kulmakunnan normaalit leikit eivät sovikaan tytöille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi