Mihin kinky-aktivismi oikein tähtää?
Nyt kun esim. Prideilla on ohjelmassa kaiken maailman kinky-juttuja niin mikä niiden pointti on? Halutaanko tällä normalisoida tällaista toimintaa? Mietin vain että onko tosiaan tarpeen normalisoida raiskaus- ja verileikkejä ynnä muuta yhtä mukavaa?
Kommentit (25)
No jopas oot aktiivinen! Sulla on hyvä käsitys nyt siitä mitä kaikkea ei saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sittenkin kyse fetisismistä vai kuten oletat; kinkeilystä? Minä olen ollut siinä käsityksessä että fetisistit herättivät pahennusta siellä.
Mulle nää on ainakin osittain sama asia. Mut pahennusta on aiheuttanut mm. Kinky Forest, lähes alastomat miehet seksikeinussa ja Manse Pride -viikolla olleen kinky-sauna -tapahtuman mainostaminen Pirhan tapahtumakalenterissa ja mainittiin ihan mahdollisuus harrastaa seksiä ja verileikkejä.
T. Ap
"Seksuaalinen fetisisti" ja "kinky" tarkoittavat samaa asiaa. Ne jotka häpeävät viitata itseenä seksuaalisena fetisistinä käyttävät käsitettä kinky.
Pride-sikailusta uupuu vielä jaokset pedofiileille sekä eläimiinsekaantujille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset siis MUN bileet pitää siis olla? Että en jatkossa pidä hauskaa ja harrasta väärin.
Sellaiset että et työnnä harrastustasi niiden naamalle jotka eivät harrastuksestasi halua kuulla eivätkä sitä nähdä saati sitten maksaa harrastuksellesi tarjotusta julkisuudesta verovaroin kustannetussa mediassa.
Omassa porukassasi saat tehdä mitä vaan ja kenen kanssa tahansa lain puitteissa.
Ihan pakko kysyä esimerkkiä. Missä tämä naamalle työntäminen tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset siis MUN bileet pitää siis olla? Että en jatkossa pidä hauskaa ja harrasta väärin.
Sellaiset että et työnnä harrastustasi niiden naamalle jotka eivät harrastuksestasi halua kuulla eivätkä sitä nähdä saati sitten maksaa harrastuksellesi tarjotusta julkisuudesta verovaroin kustannetussa mediassa.
Omassa porukassasi saat tehdä mitä vaan ja kenen kanssa tahansa lain puitteissa.
Ajattele jos ne tulis oven taakse, niillä olis oma puolue, agendan mukaisesti koristeltuja kiinteistöjä, päiväkerhoja lapsille ja oikeus verottaa. Eikö se olisi sitä naamalle työntämistä?
Mulle nää on ainakin osittain sama asia. Mut pahennusta on aiheuttanut mm. Kinky Forest, lähes alastomat miehet seksikeinussa ja Manse Pride -viikolla olleen kinky-sauna -tapahtuman mainostaminen Pirhan tapahtumakalenterissa ja mainittiin ihan mahdollisuus harrastaa seksiä ja verileikkejä.
T. Ap