Uusi tangokuningatar Raija Mäntyniemen oikea ammatti on laitoshuoltaja eli siivooja
Aina siivoojia lytätään, mutta tässäkin huomaa, että jos siivooja omaa esimerkiksi kauniin äänen, hänestä voi tulla jopa kuninkaallinen. 🥰
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Se toinen lauloi paremmin. Raija voitti ulkonäöllään.
Ei ne mitkään missikisat olleet, ääliö
Vierailija kirjoitti:
Laitoshuoltajien työhön kuuluvat myös esim. ruokahuolto ja tekstiilihuolto. Etenkin ruokahuolto vie työpisteestä riippuen hyvin suuren osan työajasta.
Itse olen Attendolla töissä ja ruokahuolto on meillä pientä verrattuna pyykkihuoltoon. Pyykkiä tulee koko ajan ja kaikki pestään omilla koneilla.
Onkohan tuo Katja Mäntyniemi sukua Raijalle? Yrittäjä ja kahvilanpitäjä, ihana nähdä menestyviä romaneja kaiken sen soopan jälkeen mitä heistä on kerrottu. Enemmän tämmöistä!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo Katja Mäntyniemi sukua Raijalle? Yrittäjä ja kahvilanpitäjä, ihana nähdä menestyviä romaneja kaiken sen soopan jälkeen mitä heistä on kerrottu. Enemmän tämmöistä!
Eivätkö ole Kauhajoelta molemmat?
Vierailija kirjoitti:
Soopaa? Romanimiehet ovat olleet häpeäksi heimolleen liiankin usein, naiset harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Hän kirjoitti romanin.
romaanin
Siivoojia kutsutaan toimitilahuoltajiksi. Laitoshuoltajat taas huolehtivat siivouksen lisäksi ruokahuollosta ja pyykinpesusta yms sairaaloissa ja hoivakodeissa.
On hienoa, että viime kesästä alkaen tangokuninkaallisten valinta näytetään taas valtakunnallisilla tv- kanavilla. En ole aivan vakuuttunut tuomariston kokoonpanosta, mutta mikäpä minä olen sanomaan. Hyviä olivat kaikki finalistit, toivotaan että töitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoshuoltajien työhön kuuluvat myös esim. ruokahuolto ja tekstiilihuolto. Etenkin ruokahuolto vie työpisteestä riippuen hyvin suuren osan työajasta.
Itse olen Attendolla töissä ja ruokahuolto on meillä pientä verrattuna pyykkihuoltoon. Pyykkiä tulee koko ajan ja kaikki pestään omilla koneilla.
Meillä gastroenterologian osastoilla taas ruokahuolto vie puolet päivästä, pyykistä ei tarvitse huolehtia lainkaan.
Miksi kaikki Raijat ja Tuiret ovat siivoojia?