Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tangokuningatar Raija Mäntyniemen oikea ammatti on laitoshuoltaja eli siivooja

Vierailija
14.07.2026 |

Aina siivoojia lytätään, mutta tässäkin huomaa, että jos siivooja omaa esimerkiksi kauniin äänen, hänestä voi tulla jopa kuninkaallinen. 🥰

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuoltajien työhön kuuluvat myös esim. ruokahuolto ja tekstiilihuolto.  Etenkin ruokahuolto vie työpisteestä riippuen hyvin suuren osan työajasta. 

Vierailija
22/32 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se toinen lauloi paremmin. Raija voitti ulkonäöllään.

Ei ne mitkään missikisat olleet, ääliö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kirjoitti romanin.

Vierailija
24/32 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoshuoltajien työhön kuuluvat myös esim. ruokahuolto ja tekstiilihuolto.  Etenkin ruokahuolto vie työpisteestä riippuen hyvin suuren osan työajasta. 

Itse olen Attendolla töissä ja ruokahuolto on meillä pientä verrattuna pyykkihuoltoon. Pyykkiä tulee koko ajan ja kaikki pestään omilla koneilla.

Vierailija
25/32 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Katja Mäntyniemi sukua Raijalle? Yrittäjä ja kahvilanpitäjä, ihana nähdä menestyviä romaneja kaiken sen soopan jälkeen mitä heistä on kerrottu. Enemmän tämmöistä! 

Vierailija
26/32 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo Katja Mäntyniemi sukua Raijalle? Yrittäjä ja kahvilanpitäjä, ihana nähdä menestyviä romaneja kaiken sen soopan jälkeen mitä heistä on kerrottu. Enemmän tämmöistä! 

Eivätkö ole Kauhajoelta molemmat?

Vierailija
27/32 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soopaa? Romanimiehet ovat olleet häpeäksi heimolleen liiankin usein, naiset harvemmin.

Vierailija
28/32 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kirjoitti romanin.

romaanin

Vierailija
29/32 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojia kutsutaan toimitilahuoltajiksi. Laitoshuoltajat taas huolehtivat siivouksen lisäksi ruokahuollosta ja pyykinpesusta yms sairaaloissa ja hoivakodeissa. 

Vierailija
30/32 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa, että viime kesästä alkaen   tangokuninkaallisten valinta näytetään taas valtakunnallisilla tv- kanavilla.   En ole aivan vakuuttunut tuomariston  kokoonpanosta, mutta mikäpä minä olen sanomaan.  Hyviä olivat kaikki finalistit, toivotaan että töitä riittää. 

Vierailija
31/32 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Attendolla töissä ja ruokahuolto on meillä pientä verrattuna pyykkihuoltoon. Pyykkiä tulee koko ajan ja kaikki pestään omilla koneilla.

Meillä gastroenterologian osastoilla taas ruokahuolto vie puolet päivästä, pyykistä ei tarvitse huolehtia lainkaan.

Vierailija
32/32 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki Raijat ja Tuiret ovat siivoojia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi