Minkäikäisenä sulla on ekat muistot?
Mulla n. 2,5-vuotiaana.
Silloin tapahtui merkittävä asia, muistan miten valtavan suuria aikuiset olivat. Silloin olin myös ekaa kertaa lentokoneesssa. Muistan kun istuin isän sylissä.
Kommentit (43)
3-4 vuotiaana ensimmäisiä selkeitä muistoja
Mitä lienen ollut, toisella vuodella.
Noin 6. Mielestäni hirveän myöhään. Vaikka kuinka yritän niin en muista mitään ennen koulua
2-vuotiaana leikin nurmikolla hoitajani kanssa. Muistan lelun. Lapset muistavat yhtenäisesti ajanjaksoja vasta 5-6 - vuotiaasta lähtien.
Mulla on jotain epämääräisiä muistoja ajalta kun olin 2, yksistä häistä ja yhdestä kotimaan matkasta. Mutta selkeempiä muistoja on vähän myöhemmältä ajalta kun olin 3. Muistan esim. kun laskin mäkeä pulkassa ja muistan sen ympäristön, missä tuo tapahtui.
Kun näin äitini tizzit ja isäni giggelin ekan kerran😂
Olin vielä pinnasängyssä, joten hyvin pieni. Oli kova kuume, ja kun oli kylmä talo, pinnasängyn päälle laitettiin lakana, että tarkenisin.
Vierailija kirjoitti:
Olin vielä pinnasängyssä, joten hyvin pieni. Oli kova kuume, ja kun oli kylmä talo, pinnasängyn päälle laitettiin lakana, että tarkenisin.
Näit unta
Vierailija kirjoitti:
Kun synnyin 😂
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jotain epämääräisiä muistoja ajalta kun olin 2, yksistä häistä ja yhdestä kotimaan matkasta. Mutta selkeempiä muistoja on vähän myöhemmältä ajalta kun olin 3. Muistan esim. kun laskin mäkeä pulkassa ja muistan sen ympäristön, missä tuo tapahtui.
Törmäsit puuhun, ja muistat omiasi?
Muistan kun 1-vuotiaana näin sukulaisen karvapyllyn
Ulin alauta valtasi tämänkin ketjun.
Palstan äo laski heti.
Hullun narsistiäidin raivoaminen on jäänyt tunnemuistoksi jo alle 3v. Lähinnä tunne vaarasta ja se paikka missä olin.
Alle kaksivuotiaana, en saanut karata sängystä mutta osasin siirtää yhden pinnan ja menin seisomaan portaiden yläpäähän.
Ensimmäinen selkeästi ajoitettava muisto tai muistikuva on pikkusisaruksen syntymä kun olin 3-vuotias. Sen lisäksi on jotain lyhyitä välähdyksiä mitkä voivat olla ennen sitä tai sen jälkeen.
3- tai 4vuotiaana. Olin maalla, syötin lampaille ruisleipää.