Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaako miehesi olla rintojesi rauhassa?

Vierailija
14.07.2026 |

Kuinkas on naiset, antaako oma miehesi olla sinun rintasi rauhassa vai täytyykö hänen päivittäin käydä niitä hellimässä ja missä tilanteessa? Kuinka naiset vastaatte miehellenne hänen hoitaessaan rintojasi? 

Itse tykkään kyllä ihan päivittäin kokeilla ovatko vaimoni rinnat vielä tallessa, ihan vaikka sohvalla istuessamme tai kotona muuten vain ohi kävellessämme. Yleensä saan samalla vaimoltani pusun tai suukon sekä pientä hipsuttelua. Mikäli toinen osapuoli viihtyy tilanteessa pidempään ja oikein vaatii hellittelyä, vaimoni takana seisten nostan paitaa ylemmäs, avaan rintaliivit ja hoitelen hänen sulojaan ilman liivejä pidemmän aikaa, ajoittain johtaen yhteiseen kivaan.

Kommentteja niin naisilta kuin miehiltäkin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin hyvältä. Kiitos kun v*tuttaa olla taas sinkku. N34

Kyllä sinkkuna saisit helposti seuraa jumaloimaan sun kroppaa.

Vierailija
22/24 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin hyvältä. Kiitos kun v*tuttaa olla taas sinkku. N34

Kyllä sinkkuna saisit helposti seuraa jumaloimaan sun kroppaa.

Niin varmaan saisinkin mutta oon tällainen tunnehömppäilijä joka haluaa et seksi kuuluu parisuhteeseen eikä oo mitään yleistä kulutustavaraa suhteen ulkopuolella. N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä on pippeli pystyssä ulkona sen housuista koko ajan hellästi nostelemassa mun paitaa ja rintsikoita että pääse käsiksi tisseihin esim sohvalla tai jossain. Ei mua varsinaisesti haittaa mutta ehkä hiukan huvittaa miten kiinnostunut se on niistä ja minusta. Ihan kuin tytön vartalo olis sille ihan jotain uutta. Tuntuu ihanalta sen varovainen hellä kosketus. Se on niin ujonen mutta niin kiihkee.

Vierailija
24/24 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävä on pippeli pystyssä ulkona sen housuista koko ajan hellästi nostelemassa mun paitaa ja rintsikoita että pääse käsiksi tisseihin esim sohvalla tai jossain. Ei mua varsinaisesti haittaa mutta ehkä hiukan huvittaa miten kiinnostunut se on niistä ja minusta. Ihan kuin tytön vartalo olis sille ihan jotain uutta. Tuntuu ihanalta sen varovainen hellä kosketus. Se on niin ujonen mutta niin kiihkee.

Oletko teini-ikäinenpikkupillu? :)