Kimppakyyti juhliin pelottaa.
Mitäköhän hajusteita on taas laitettu :( Vaatteiden pesu- ja huuhteluaineissa olisi jo tarpeeksi katkua. En ole yliherkkä millekään, joten en viitsi pyytää muilta hajusteettomuutta.
Kommentit (21)
Mene omalla kyydilläs tai kävele ja ongelma ratkaistu.
No peukalo pystyyn, otan sinut kyytiin, ajetaan jonnekkin sivutielle ja katsotaan se alapäänjuttusi.
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä matka käveltäväksi, autollakin monta tuntia. Miten voin kertoa, että haluan mennä yksin, kun mulle on järjestetty tilaa toisten autoon?
Minua aina pelottaa enemmän onko kuski hurjapää ja / tai humalassa
Enemmän pelottaa kuskin ajotaito. Siksi ajan aina itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä matka käveltäväksi, autollakin monta tuntia. Miten voin kertoa, että haluan mennä yksin, kun mulle on järjestetty tilaa toisten autoon?
Ihan silleen avaamalla reilusti se suuvärkkis ja päästämällä sieltä ymmärrettävää ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu tai kirjoita muille siitä, että menet omalla kyydillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan silleen avaamalla reilusti se suuvärkkis ja päästämällä sieltä ymmärrettävää ääntä.
Tai kirjoittamalla viesti ymmärrettävällä tekstillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sanoa ettet kestä normaaleja tuoksuja joten jaluat ajaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sanoa ettet kestä normaaleja tuoksuja joten jaluat ajaa yksin.
Eivät he koskaan haise hielle. Normaali hienhaju ei myöskään haittaa mua. Ylimääräiset hajusteet EIVÄT ole normaaleja tuoksuja. Ap
Yksinkertaista: Osta vähintään FFP3 -luokan hengityssuojain ja lopeta valittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista: Osta vähintään FFP3 -luokan hengityssuojain ja lopeta valittaminen.
Ja sitäkö muut eivät ihmettelisi?!
Onko siellä paikanpäällä parkkitilaa niukasti, joku mökki tms? Muutenhan voi mennä omalla kyydillä erityisemmin perustelematta. Esim. itse menin taannoin mökille juhlille kimppakyydillä lähimmästä kaupungista, ja se kyytiä ajava halusi tulla ja mennä omia aikojaan sinne kaupunkiin, vaikka tultiin molemmat pk-seudulta, ja tämähän oli ihan selittelemättä selvä. Tuonne mökille asti ei saanut ajaa kuin parilla autolla, koska on jokin yhteiskäyttötiehommeli ja hankala naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Mutta hienhaju ei pelota?
Ei, se on luonnollinen haju, josta ei tule migreeniä. AP:n kannattaa ottaa migreenilääke ennen matkaa ajoissa.
Wunderbaumit tunnelman luo...eiku...
Tapaa joku samalla kyydillä tule ennen reissua ja piereskele paljon. Homma hoidettu, kun muut ei halua jatkuvaa pierunhajua autoon ja järkkää kyydit uusiksi
Huh, rankka elämä.