Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoinen "käänteinen" romanssihuijari liikkeellä: HUIJARI tarjoutuu maksamaan SINULLE...

Vierailija
14.07.2026 |

Mitä järkeä tuossa on romanssihuijarin kannalta, että HÄN maksaa uhrillelleen (joka kertoo huijarille olevansa persaukinen - kuten onkin) rahaa, mutta ei itse pyydä siitä mitään vastinetta. Annat vain tilinumeron hänelle ja saat muutaman tonnin tilillesi? 

Ensimmäisen kerran kuulin eräältä tuttavaltani tuollaisesta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko saada nigerialaisprinssin, jos olen yli 60-vuotias, monisairas, reippaasti ylipainoinen, maksuhäiriöinen eläkeläisnainen? Onko mitään mahdollisuuksia?

Vierailija
22/32 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua lähestyi facessa yksi huijari joka väitti olevansa korkeassa asemassa oleva sotilashenkilö. Vastasin sille että multa on turha alkaa sitten pyytää rahaa koska olen ihan tyhjätasku. Olinpa yllättynyt kun tuo vale-kenraali tarjoutui antamaan mulle rahaa jos vain kerron tilinumeroni. No en kuitenkaan kertonut enkä jatkanut tutustumista.

Mä aloin kerran pommittamaan huijaria, että miten pääsen tekemään samaa työtä kuin hän, koska mua vtuttaa tehdä 10e/h työtä Suomen talvipakkasilla ja liikkua 200 euron arvoisella romulla. Kysyin mitä hän tienaa tuosta huijaamisesta ja sanoin, että haluan vaihtaa työni samaan! Esti minut mokoma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minä olen kyllä täydellisen suojassa romanssihuijareilta. Olen nimittäin tosi köyhä. Jos epäilisin, että joku yrittää minulta huijata rahaa niin kertoisin että tililläni on vain muutama euro. Eiköhän siihen loppuisi huijarin mielenkiinto.

Vierailija
24/32 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Minä olen kyllä täydellisen suojassa romanssihuijareilta. Olen nimittäin tosi köyhä. Jos epäilisin, että joku yrittää minulta huijata rahaa niin kertoisin että tililläni on vain muutama euro. Eiköhän siihen loppuisi huijarin mielenkiinto.

Ei välttämättä pidä paikkansa. Manipuloiva huijari voi saada sinut ottamaan velkaa.

Vierailija
25/32 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on rahanpesua ja siitä on jopa omat rahansa huijarille menettäneet saaneet tuomion.

Vierailija
26/32 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on rahanpesua ja siitä on jopa omat rahansa huijarille menettäneet saaneet tuomion.

Siis mitä? Voiko mukamas saada tuomion, vaikka todistettavasti joutuisi rahanpesun uhriksi?

Vierailija
27/32 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanpesu, identiteettivarkaus. Onhan näitä.

Vierailija
28/32 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella yleistä on tuokin että aluksi huijari tarjoutuu auttamaan uhriaan taloudellisesti. Mun eräs tuttava joutui tällaiseen tilanteeseen. Huijari pyysi häntä lähettämään pankkintilin numeron, johon voi laittaa rahaa ja niin huijari tekikin; laittoi muutaman satasen tuttavani tilille ja pyysi myös tältä valokivia, ilmeisesti tarkoituksenaan tehdä väärennetty passi.

Vierailija
29/32 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se huijari tietenkään mitään haittaa voi tehdä pelkällä pankkitilin numerolla. Tekevätähn ihmiset tori.fi ym. paikoissa kauppaa ja antavat pankkitilinumeronsa ihan tuntemattomille, ja se on ihan turvallista. Siis pelkkä tilinumero. Eri asia sitten jos pyydetään PANKKITUNNUKSIA. 

Vierailija
30/32 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein kyseiset romanssihuijarit ovat olevinaan kuuluisia maailmantähtiä; muusikoita, urheilijoita, näyttelijöitä...

Vierailija
31/32 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minuun otti keväällä yhteyttä Ronaldo. Kertoi mulle, että on kyllästynyt nuorten naisten pinnallisuuteen ja minä (50+) nainen olen juuri sellainen, jota hän on ikänsä etsinyt ja nyt tuntee olevansa jo rakastunut. Kai nuo jutut silloin tällöin joihinkin uppoavat, koska yrittävät jatkuvasti.

Vierailija
32/32 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu jos erehdyn lähettämään itsestäni selfien (pelkkä naamakuva) rakkaushuijarille?

Korkeintaan lähetä tätisi nuoruudenkuva jostain kasarilta, tai anna tekoälyn generoida. Ja tilinomistajatiedot keksit omasta päästäsi.