Voisko ton Panttilainaamo-ohjelman lopettaa, kiitos
Sitä on varmaan kymmenen vuotta tullut putkeen tolta (joltain) kanavalta. Se pääukko on megaärsyttävä, lukee vaan kameran takaa tietoa jostain esineistä ja tarjoaa 15 % siitä mitä pyydetään.
Kommentit (29)
En ole katsonut pätkääkään, toki huomannut että pyörii edelleen. Eikös ukot ole kuolleet jo aikapäiviä sitten, vanhaa rainaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivaa ketään ärsyttämätöntä viihdettähän tuo on.
Niiden sikaniskojen läskit ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ohjelma on käsikirjoitettu, kaikki myyjät on palkattuja näyttelijöitä, eikä tuota panttilainaamoa mikä sarjassa näytetään ole edes olemassa, se on pelkkä lavaste.
On se olemassa. Olen käynytkin siellä. Telkkarista tuttua henkilökuntaa siellä ei näe.
On olemassa, mutta iso osa sarjasta ei ole kuvattu siellä oikeassa panttilainaamossa vaan studiossa.
Mun mielestä ihan hyvin tehty ohjelma, mukavaa viihdettä. Voittaa Huutokauppakeisarin mennen tullen.
No ei takuulla maksa täyttä hintaa, monesti pyytää asiantuntijan katsomaan ja täällä kuvitellaan ettei aitous todistus maksa ? Hyvin maksaa jos esim tuotteen arvo on 8000 ja maksaa 6800 niin on se enemmän kuin 15%a hinnasta. Ei niitä arvokkaita missään huuto netissä myydä.
Ei vou, eläkeukot katsoo sitä ja jotkut mainostajat haluavat tämänkin segmentin tavoittaa.
Kaljupää nauraa jokaiselle lauseelleen minkä suustaan päästää.
Parasta on henkilökunnan maleksiminen takahuoneessa ja vitttuilu toisilleen. Ja sitten aina kun onnistuvat ostamaan pyssyn pitää sitä tietenkin päästä ampumaan.
Paskin osa on se kun ne alkaa jäykällä kielellä selittää jonkun tavaran historiaa, ikään kuin itse tietäisivät.