Usein 40+ nainen LÖYTÄÄ PARISUHTEEN parhaiten tapailemalla vähän vanhempia nuorekkaita ja vireitä miehiä ikäluokasta 55+?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
JOKO TAAS? Aina yrität, papparainen, tätä samaa, muttei se vain niin mene! Ottaisit lääkkeet ja menisit nukkumaan!
Miksi et usko?
”Nuorekas ja vireä” haiskahtaa juuri niin ikälopulta kuin 55+-vuotiaat.
Ei kiitos.
N40
Vierailija kirjoitti:
”Nuorekas ja vireä” haiskahtaa juuri niin ikälopulta kuin 55+-vuotiaat.
Ei kiitos.
N40
Jep, voisin kuvailla 9-kymppistä isääni nuorekkaaksi ja vireäksi, mutten ketään nelikymppistä.
Olen 46 ja hyvin voisi kelvata nuorekas ja viriili 55+ mies. Useimmat vaan eivät ole enää oikein kumpaakaan.
Mä olen 41-v ja mies on 39-v. En huoli itseäni vanhempaa miestä, pitää olla nuorempi tai samanikäinen.
En ole ikinä tavannut nuorekasta, viriiliä yli 55 miestä. Sen ikäisiä on työkavereissa ja ovat ihan mukavia, mutta sellaisia papparaisia. Eivät ne mun kanssa mihinkään patikoimaan Mongoliaan lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 41-v ja mies on 39-v. En huoli itseäni vanhempaa miestä, pitää olla nuorempi tai samanikäinen.
Miten miehesti kaverit suhtautuu kun olet heidän näkökulmastaan vanha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40+ naisella se ikähaitari alkaa kyllä minimissään 65+ ikävuosista miehiä. Ei sitä nuoremmat noin vanhoja naisia katsele.
Eiväthän ne sinun äitiäsi katselekaan, mutta 65+ mies on aivan liian vanha 40+ naiselle.
No provohan tämä onkin.
Poistoon än yy tee nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mies on mua nuorempi.
Samoin, mies nuorempi täälläkin.
Ja sama myös täällä! Hyvä me!
Miksi tämä saa olla täällä, kun vastaavat aloitukset miehistä poistetaan? Miehet taitavat olla herkkiä poistattamaan kaikki aloitukset, jossa edes vähän negatiivisessa mielessä mainitaan heidät…
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä saa olla täällä, kun vastaavat aloitukset miehistä poistetaan? Miehet taitavat olla herkkiä poistattamaan kaikki aloitukset, jossa edes vähän negatiivisessa mielessä mainitaan heidät…
Sanopa muuta!
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole tasa-arvoa!
Tietysti, koska monelle miehelle millään muulla ei ole väliä kuin sillä, että nainen on nuorempi. Mutta tämä taas ei naisia kiinnosta eikä vaikuta naisten pariutumiseen millään lailla. Moni mies ei käsitä, että naiset eivät etsi suhdetta samalla lailla kuin miehet, joille pointtina on ihan vaan saada suhde, ihan kenen tahansa kanssa (ja ainoat toiveet oikeastaan ovat nimenomaan se ikä ja ulkonäkö), ja sitten miehet ovat ihan ihmeissään, kun naiset etsivät paljon monimutkaisemman kriteerilistan kanssa. Naiset etsivät oikeasti itselle sopivaa ja kiinnostavaa miestä, ei niinkään jotain vaan suhdetta.
Miten niin usein? Mun lähipiirissä (mukaanlukien kaikki tuntemani kollegat naisvaltaisella alalla) poikkeusetta kaikki eronneet 40+ naiset ovat uusissa parisuhteissa oman ikäistensä kanssa. Ei poikkeuksia, vaikka kuinka yritän miettiä että oisko, niin ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tavannut nuorekasta, viriiliä yli 55 miestä. Sen ikäisiä on työkavereissa ja ovat ihan mukavia, mutta sellaisia papparaisia. Eivät ne mun kanssa mihinkään patikoimaan Mongoliaan lähtisi.
Ja vaikka lähtisivätkin, niin eihän ne silti kiinnosta, kun ovat liian vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Olisi yksi 60-vuotias, yritysjohtaja, upea kroppa ja komea. Aina mukava ja juttelee ystävällisesti ja huumorilla.
Kyllä joku kokoomusta kannattava, keskusteluista pitävä sosiaalinen 55+ nainen varmasti voisi kiinnostua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi yksi 60-vuotias, yritysjohtaja, upea kroppa ja komea. Aina mukava ja juttelee ystävällisesti ja huumorilla.
Kyllä joku kokoomusta kannattava, keskusteluista pitävä sosiaalinen 55+ nainen varmasti voisi kiinnostua :)
Oikeassa elämässä kuuskymppisellä yritysjohtajalla on saman ikäinen korkeasti koulutettu menestynyt vaimo. Ei älykkäät menestyneet miehet ole bimbojen perään. Liikemiehet ovat sit asia erikseen. Ymmärtänette mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
40+ naisella se ikähaitari alkaa kyllä minimissään 65+ ikävuosista miehiä. Ei sitä nuoremmat noin vanhoja naisia katsele.
Miks mun miehet on ollut vähintään 6 v itseä nuorempia sitten.
No eipä tarvii kysellä kyllä, oon hyvän näköinen, kiva ja itsevarma enkä katkera perunoitunut mamma.
Ei kukaan nelikymppinen nyt noin vanhaa katselisi, nehän on jo täys ukkoutuneita.
JOKO TAAS? Aina yrität, papparainen, tätä samaa, muttei se vain niin mene! Ottaisit lääkkeet ja menisit nukkumaan!