Usein 40+ nainen LÖYTÄÄ PARISUHTEEN parhaiten tapailemalla vähän vanhempia nuorekkaita ja vireitä miehiä ikäluokasta 55+?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa, nelkyt vuotiaat naiset löytää helpostikin kolkyt vuotiaita miehiä.
Eivätlöydäää...! Känniläisiä terassilta, muutama veto ja heippa!
Olisi yksi 60-vuotias, yritysjohtaja, upea kroppa ja komea. Aina mukava ja juttelee ystävällisesti ja huumorilla.
Siis miksi 40v haluaisi jonkun pian eläkelöityvän, jolla varmaan jo kaikenlaista kremppaa jne.? Ja miksi pian eläkelöityvä haluaisi 40v kumppanin, jolla vielä lähes 30v työelämää jäljellä? Kyllä tuossa tilanteessa halutaan samassa elämäntilanteessa oleva, eli 55v haluaa jonkun, jonka kanssa eläkelöityä yhtä aikaa, ja 40v jonkun, jonka kanssa voi vielä elää pitkän elämän yhdessä.
Eron jälkeen itse löysin uuden miehen, joka on minua muutaman vuoden nuorempi, ja tämä ainakin minun lähipiirissä yleisempää.
N42
JOKO TAAS? Aina yrität, papparainen, tätä samaa, muttei se vain niin mene! Ottaisit lääkkeet ja menisit nukkumaan!
Ei ole samanlaisia havaintoja. Sen sijaan on useita havaintoja parisuhteista jotka kaatuvat viimeistään siihen kun vaimoaan reilusti vanhempi mies muuttuu eturauhasvaivaiseksi papparaiseksi.