Madeleinesta
Poliisien tutkittua Muratin talon, sieltä löytyi näytteitä että Madeleine on ollut siellä, vielä on jotkin tutkimustulokset tulematta, mitkä vielä vahvistaa tuon. Samoin Murat työnsä kautta etsi taloja myytäväksi, niin yhdestä tyhjillään olevasta löytyi lasten leluja ja ruoan tähteitä ja pakkauksia. Syyllistä etsitään ihan oikeasti ja poliisien tiedossa on myös Muratin ja Malinkan puhelintiedot, että ovat soitelleet toisilleen juuri tytön sieppauksen jälkeen illalla, kuin myös muita useita puheluita.
Kumpikin sanoo olleensa vain nukkumassa, eikä ole vuoteen jutelleet tai tavanneet. Heistä on poliisin ottama valokuva jossa yhdessä, ja yhdestä CCTV:n kamerasta tallentui myös kuva kun juttelevat keskenään. Eikö tämä kiinnosta sinua ollenkaan, mitä on tapahtunut.
Kommentit (6)
HS sunnuntaina.
Jos kyseessä olisi mustan tehdastyöläisen au-kakara, ketään ei kiinnostaisi. Näitä tulee ja menee. Suuri julkisuus johtuu keskiluokkaisista vanhemmista ja tavallista nätimmästä muksusta.
Kamalaa ja surullista, mutta niin on Darfurin kriisikin, jossa on mukana miljoonia lapsia!
Toivon todellakin että se Madeleine löytyy ja se Murat pannaan munista hirteen. Mistä ap luet nämä jutut?
Ei ainakaan mikään suomalainen lehti kirjoita asiasta.
Mä olen ihan varma että hengissä sitä tyttöä ei löydy. Elämä on julmaa, mutta toisaalta koko ajan tapahtuu paljon pahempiakin asioita joita ei vain uutisoida. Tässä on kuitenkin mielestäni kysymys vanhempien omasta tyhmyydestä. En minä ainakaan uskaltaisi jättää edes Suomessa, saati sitten ulkomailla, lapsiani hotellihuoneeseen nukkumaan niin että sinne olisi mahdollista muilla mennä. Ja itkuhälytin nyt ainakin olisi. Eikä sillä että pelkäisin jonkun tekevän lapsilleni jotain, vaan entä kun lapsi herää ja lähtee etsimään äitiä? Mä ajattelen tästä jutusta niin että toivottavasti joku oppii jotain. Lasta ei voi jättää yksin nukkumaan ilman että on mahdollisuus että jotain tapahtuu. Suomessakin kun monesti kuulee että äiti ja isi istuu baarissa kun lapset nukkuu kotona.
Mua enemmän järkyttää ajatus siitä että maailmassa on niin köyhiä perheitä ettei kaikille lapsille riitää ruokaa ja että omat lapset pitää myydä pois jotta selviydytään. Tai että rikas länsimaalainen menee aasiaan hakeakseen itselleen nuoren pojan tai tytön matkaseuraksi. Maailmassa tapahtuu niin paljon pahaa että tää Madeleinen juttu on tosi pientä sen kaiken rinnalla. Tottakai se on järkyttävä tapaus mutta moni muu asia järkyttää mua tällä hetkellä enemmän.
Jo pelkästään nuo mainitsemasi tosiasiat kertovat sen että he ovat sekaantuneet johonkin hämärään, mutta usein oikeusjutut on niin perseestä että tarvitaan kunnon todisteita, eikä pelkästään noikaan riitä jos ei muuta löydy.
joka päivä, ilman että voin tehdä asialle MITÄÄN! :( On vain opeteltava elämään maailmassa vallitsevan pahuuden kanssa, kaikkea en voi suodattaa lävitseni. Jos ahdistun liiaksi kaikista pahoista asioista, suljen radion, tv:n, jätän lehden lukematta ja olen hetken ihan omien arkisten asioiden kesken. Ei ihmisten tarvitse kaikkea tietää.
Mutta toivottavasti tyttö löytyy ja maailmasta saataisiin kitkettyä tällainen lapsiin kohdistuvat julmuudet pois! Tapelkoot aikuiset keskenään, jos haluttaa olla ilkeä ja julma!